1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarom is het voor zulke mensen leuk als er bots bij zitten. Je kunt wel zonder, maar het is een leuke toevoeging. Ook als je met z'n tweeen aan het deathmatchen bent. Dan krijg je, vooral in BG, altijd een kat en muis spel. Een bot ertussen gaat dat tegen. Als hij nou voorspelbaar is of niet.
     
  2. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het er ook mee eens dat het een leuke toevoeging zou zijn en dat probleem heb ik dus ook dat afkijken en dat ze niet meer willen spelen maarja de single player van halo 2 lijkt me opzicht al genoeg fun om hem te kopen en breedband wordt overal in nederland beschikbaar toch ? maar dat duurt dan nog wel lang
     
  3. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    halo2 for ps2

    ik weet niet of dit bekent is maar goed nieuws voor de ps2 mensen dus, het slechte nieuws is dat halo niet meer xbox only is
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    misschien wel dat dit dikke fake is....

    microsoft zou alles eraan doen om halo exclusief op de xbox te houden...en anders nog op pc maar niet ps2 of cube
     
  5. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    haha lol. dat is bijna net zo'n goed 1 april grap als ze hier in knegsel hadden gedaan. de naamborden van de dorpen vessûm, wentersel en knegsel verwisseld.
    whahahaha. lol. 8) :)
     
  6. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer Halo1 komt eigenlijk uit op de PC :confused:
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    september toch?
     
  8. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    1 april :)

    Hetzelfde als het 'nieuws' dat vandaag de wereld is ingebracht dat Rare weer voor Nintendo was :cool:
     
  9. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha hier merk ik meer van 1 april dan op school maar ik las ergens dat halo 2 eerder uitkomt dan halo op de pc :confused:
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @kippetjes. Ik heb ook breedband, maar ik heb het beruchte planet 256/64 abbonoment.
     
  11. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet zo goed met computer termen enz. dus wat houd dat in dan?
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ook niet maar dat houdt in dat mijn upload snelheid te laag is.
     
  13. King Blow Me

    King Blow Me Texas dialectspreker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    oftewel te traag voor Live, maar je kan toch wel overschakelen naar een andere abbo. Als ej last heb van je ouders moet je door blijven zeuren heeft bij mij ook gewerkt :D

    Weet iemand trouwens ook of in het spel the Flood zal gaan komen? want die vind ik echt zo irri.

    Stats lijken me ook wel cool, waarmee je bijvoorbeeld net als bij PerfectD. en TimeS. kan zien hoe je het gedaan hebt, en het liefst ook nog met online gamen.

    EN WEL DE ASSISTS ERBIJ, geef die namelijk xtreem vaak.
     
  14. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik ergens in een preview gelezen had dat de Flood ook weer in Halo 2 zouden verschijnen. Ze zijn in ieder geval wel verbonden met de reden waarom de Covenant Aarde aanvallen en achter de Pillar of Autumn aangaan.

    - Locke
     
  15. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    bots lijkt me echt nix.. zie jij al een bot rondrennen in BG ?? of zich ergens verstoppen met een sniper??
     
  16. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    he die assaist wat zijn dat dan ik heb het soms maar hoe krijg je dat dan?
     
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    dan schiet jij je tegenstander bijna dood, maar een ander maakt het af. Hij krijgt een punt en jjij een assist.

    En ja, de flood is erg belangrijk voor het verhaal,verwacht deze dus zeker weer. (get your shotgun ready)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  18. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat betekent dat zijn download 256 kb per sec is en zijn upload 64(veels te weinig om te hosten dus)

    En ja de flood komt terug,zoals de reply hierboven al vermeld ze zijn gewoon belangrijk voor het verhaal.(maar toch haat ik ze maar ja :) )

    En bots horen gewoonweg niet Halo.Past neit in de style een bot snipen een bot met tactieken?Een bot die in een tank of met een rocket launcher op pad?Don't think so....
     
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, worden ze net zo stom als grunts 8)

    Maar ik heb ook ADSL lite, en het ziet er niet uit dat ik een snellere verbinding krijg. Als ze nou een optie maken om bots aan/uit te schakelen...
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    antwoorden, zover mogelijk
    1 jah, er zijn meer halos, anders werd Halo niet instaliation nr 4 genoemd
    2 teveel aan Flood, een goed veiligheidssyteem?
    3Flood: parasietaire levensvorm. Leeft op andere organismen (hosts) en neemt controle van hen over
    4Flood was een experiment van de Forerunner om hun arme klasse uit hun maatschappij onder de duim te houden. Toen bleek at Flood gevaarlijk was besloten ze om ze te bewaren in Halo's
    5 De Forerunner en de Covenant hebben een link met elkaar..waarschijnlijk in de trend van voorouders, rivalen of overheersers van elkaar lang geleden. Nu hebben de Halo's een religieuze betekenis van de Covenant, en door de Flood waarschijnlijk ook een bedreigende betkenis in halo2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina