1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alibi

alibi Guest

ik denk inderdaad ook dat het een shotgun is. als het een sniper zou zijn dan zou er wel een "zoekertje" op zitten !toch?!!!! :)

2. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de E3 trailer bekijkt zie je dat MC een melee combo doet op die brute, als je dan op pauze drukt dan zie je het wapens van die brute. Ik kwam een screenshot tegen op deze site en hij heeft precies hetzelfde wapen beet.

Het is maar dat jullie het weten.

3. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
  4. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    ben trouwens erg benieuwd wat 't is. 'n gun die te vergelijken valt met de fuel rod van de hunters? ik heb ze er nog niet mee zien schieten, helaas...

5. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk de e3 trailer en let goed op nadat die brute dood geslagen is door mc, als je goed kijkt dan schieten die dingen blauwe stralen af.

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik denk dat dat Elite wapen toch een sniper is. Omdat covenant tech nauwkeuriger is hoeft de loop niet lang te zijn. Iemand nog ergens een zeer oude E3 trailer liggen (toen Halo nog niet uit was)? Daarin schoot een elite ook met dunne plasmastralen op de MC. Wat jullie al zeiden, voor teamcombat is dat eerlijker
    De covenant kunnen voor de eerlijkheid ook een heavy gun (shotgun) krijgen. Wie weet is dat deze ook wel. Dan verwacht ik dat het een enorme bol plasma is die snel vervaagd, maar van dichtbij door alles heen brand. Of misschien kleinere plasma balls tegelijk. Er is nu echter niet zo veel zinnigs over te zeggen

**Prophets rulen!

7. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    **Grunts Rulen!_O_

8. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder zei, als je kijkt hoe die elites er bij lopen, lijken het me geen sniper rifles. Als je dan aan zou komen, zouden die elites niet eens goed kunnen richten voordat je bij ze bent. Bovendien is het volgens mij ergens binnen, waar een sniper rifle een zeer slecht wapen is. Volgens mij is het gewoon een close combat wapen, zoals een shotgun.
    De Covenant zullen ook wel een sniper krijgen, ik denk alleen niet dat dit 'm is. Maar, we zien wel als Halo2 uit is

9. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Om even terug te komen op het verhaal, als je tijdens het begin van missie acht even luistert naar wat 343 gs te zeggen heeft dan hoor je hem zeggen, That wasn't supposed to happen, hij weet wat er moet gebeuren, waarschijnlijk is Halo dus al een keer geactiveerd.

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    klopt, maar heel lang geleden. Hoeft trouwens niet per se, het kan hem ook vertelt zijn dat het zo moet gebeuren (netzoals ik jou kan vertellen dat door die schakelaar om te zetten het licht aan gaat. Als dan ineens de radio begint te spelen heb jij ook zoiets van 'odd, that...happen')
    Is eigenlijk nix zinnigs over te zeggen.....

11. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    343 GS herkende de Matserchief toch ook en dacht dat hij halo al eens had geactiveerd en dus wist wat er zal gebeuren. Daarom wordt hij ook Reclaimer genoemd door 343GS.
    Dus, halo is al eens geactiveerd (door iemand die op de masterchief lijkt)

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    was ik al vergeten! klopt als een bus staat allemaal in The Flood

13. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat staat idd in the flood, maar je kan t ook gewoon uit het spel halen. Gewoon goed luisteren aan t begin van Two Betrayels naar wat GS (en cortana) zegt

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Zou Halo al eens geactiveerd zijn door de Forerunner dan? 343GS zegt ook iets van: Ik raad je aan om je suit te upgraden naar level huppeldepup.

15. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is nog niet geactiveerd, want die andere had nog een 'slechter' armor dan Master Chief en volgens mij zegt de Monitor ook nog dat het die andere niet gelukt is.

Waarschijnlijk is de Monitor gemaakt door de Forerunner en hebben die hem ook geleerd wat er met de index gedaan moet worden en dat er geen vreemde AI's in de Core mogen zitten.

Laatst bewerkt: 23 nov 2003
  16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn meerdere mensen geweest die 343 GS wilde gebruiken/heeft gebruikt om Halo te activeren:
    -Marine, is gevallen en gedood, was niet geschikt voor Flood, zijn uitrusting was ook niet geschikt.
    -MC, ook zijn uitrusting wordt inferieur bevonden. Verder kent GS hem als Reclaimer.
    -'Reclaimer' , iemand die heel lang geleden Halo heeft geactiveerd. Hij had een zeer modern pak. De Reclaimer is waarschijnlijk Forerunner.
    Dus: Halo is 1 keer geactiveerd

17. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Die 'ander' was een normale marine die de monitor had geholpen om de index te halen, maar omdat zijn 'armor' (was gewoon z'n huid) heel slecht was, is deze gedood. Heel lang geleden is halo al door iemand heel anders geactiveerd.

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    :{ Jah, dat is zeg maar hetzelfde wat ik zei:{

19. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar ik had het even in een paar regels samengevat, leek me (vond ik) duidelijker;)

20. VinZ

VinZ Guest

Lijkt mij meer een combinatie tussen een human en een covenant wapen. De humans hebben de covenant wapens bestudeerd, dus de covenant zullen ook wle de human wapens hebben bestudeerd. En hebben ze van beide technologieen een wapen ontwikkeld. Zou best kunnen, niet? Ik bedoel, die loop lijkt op die van een shotgun, en de covenant wapens hadden nooit een metalen loop (of ook maar iets van metaal. Alles mooi in kleurtjes enzo....)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina