1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ook, ja, want hij komt me erg bekend voor(weet niet meer waar ik m heb gezien, maar maakt niet uit)
    Wel mooi, zo zie je ook eens hoe een covie cruiser er van boven uit ziet (na de onderkant te hebben bewonderd in the truth and reconciliation en keyes in halo)
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    het ziet er een beetje star wars uit met de woestijn erbij...
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij staat ook van de bovenkant in je Avatar dacht ik :)
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is niet waar, KAN waar zijn natuurlijk uiteindelijk, maar dat berust dan op toeval. Niks is zeker, dan zouden ze het eerder weten dan Bungie zelf, dat is niet logisch :p
     
  5. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet t, maar dan is ie niet zo groot (ik heb al een keer tegen het scherm geplakt gezeten om die te bekijken, maar op dat grote plaatje is het toch makkelijker te zien)
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    wou ik net zegge want die cruiser zag je al in de trailer
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Facts (Uit first Strike) Spoilers voor lezers van het boek, maar dit is het geruchtendraadje hoor!
    - Brutes zijn (vooral) de bewakers van heiligdommen van de covies, hoewel ze op de kaste ladder onder de elites staan.
    -Master Chief John-117 is niet de enige Spartan over, er is nog een select groepje over. (Fred, Kelly, Linda)
    -De covenant scientists uit H TFOR zijn dezelfde als de wezens beschreven in het boek, deze worden Engineers genoemd. Laten ook wij met Engineers naar deze kleine vriendjes verwijzen
    -De mensen weten nu hoe een covenant ship te bestuderen met Cortana, en cortana weet ook hoe ze covenantschepen kan verbeteren, ze snapt ook hun manier van Slip Space jumps!
    -Covenant tech is vrij primitief, de Covenant maken niet maximaal gebruik van de tech die ze hebben.

    en dat maakt de rangorde zo :

    Forerunneroverblijfselen/goden
    Maior Prophet (Prophet of Truth)
    Minor Prophet (+Elite assistant)
    Ship Master Elites/Commander Elites (Gold)
    BlackOps Elites (Zwart/Paars)=(let op rugteken)
    SpecOps Elite (invisible) 'Ossoona'= (let op rugteken)
    Veteran Elites (rood)
    'Rookie' Elites (blauw)
    Brutes (wel gerespecteerd, staan op goede voet met prophets)
    Hunter
    Jakhal Veteran (geel schild)
    Jakhal (blauw)
    Grunt BlackOps (Zwart/paars, Fuel Rod Gun) met puntig aanhangsel(zwart)
    Grunt BlackOps (Zwart, Full Rod Gun/needler) met opgekruld aanhangsel
    Grunt Veteran I (rood, puntig aanhangsel)
    Grunt Veteran II(rood, opgekruld aanhangsel)
    Grunt (oranje, puntig aanhangsel)
    Grunt (oranje, opgekruld aanhangsel)

    Engineer, meer een 'gebruiksvoorwerp' en dus niet echt een rang. De covenant en de mensen vinden ze nuttig omdat ze leven voor reparaties. Hoewel de covies hun zeker nuttig vinden is het niet af te leiden waar ze te plaatsen zijn, zeker omdat ze zelf niks hebben met eergevoel etc..

    /Mod Graveheart

    Gebruik de volgende keer spoilers.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2003
  8. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    !@%^!^^@%!@%!!%@%

    Gebruik een spoilervak!
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet je wat de threadnaam is?
    dit zijn feiten en aanzet tot geruchten...moeten we alles afplakken?! Kan niet de bedoeling zijn...
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat is dat aanhangsel. Ik heb al heel wat grunts gemolt, maar nog nooit een aanhangsel gezien.:confused:
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, beetje wazig idd...rugvin, rugstekel, ruggezwel, balansuitstulping noem zoals jij het leuk vindt, ik bedoel dus die vorm op hun rug. Als je het speelt met dit in het achterhoofd merk je dat verschil in kleur en vorm ook verschil in moeilijkheid betekenend:
    oranje> 1 keer meppen van voor en ze zijn dood
    rood > 2-3 keer meppen van voor (afhankelijk van moeilijkheidsgraad
    zwart> niet geprobeerd, teveel BlackOps Elites waardoor ik niet dichtbij hun kon komen 8)
     
  12. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij gaat rondbanjeren dat er
    meerdere Spartans over zijn
    , mag je at least een spoilervakje gebruiken, dit is toch wel zeer boeiend nieuws en had ik graag zelf in het boek willen ontdekken.
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een methaanhouder, Grunts ademen namelijk methaan, geen lucht. Je ziet toch dat masker op hun snuit?
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt, dat verklaart veel, het is dus een methaanhouder...geen wonder dat die stumpers zo kreupel lopen met zo'n tank op de rug :+
    @ Graveheart , de lijst van rangorde is geen spoiler, mag die uit het groene vak?
     
  15. Sonny_Crocket

    Sonny_Crocket Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje...

    Weet iemand of je in Halo 2 meer dan 2 wapens kunt dragen? Dat vond ik altijd vervelend in Halo 1 dat je maar 2 wapens kon meenemen. Meestal had je het wapen dat je nodig had niet bij je!!!

    :confused: :confused: :confused:
     
  16. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kan je er maar 2 bij je houden, en zo hoort 't, want welke gek kan een rocket launcher, AR, BR, SMG, pistol, Sniper, etc. bij zich dragen.
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat weet ik, maar dat er verschil in de vormen zit was me nog niet opgevallen. Eens wat beter opletten
    :)
     
  18. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij was het verschil al opgevallen toen er al eerder dat rijtje was gepost, toen heb ik daar eens extra opgelet, en idd (ik vind die gekrulde dingen er eigenlijk best wel stom uit zien:{ )
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ja, dat was idd mijn rijtje, staat ergens rond blad veertig. Ik vond het geen kwaad kunnen om het ff te herhalen nu er nieuwe rassen op de ladder zijn...
     
  20. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Herhalen kan geen kwaad jongen.. Maar hoe zit het met off-line multiplayer? Kun je bots toevoegen...

    (srry maar kwas er een tijdje niet)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina