1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, waarom zal dat zijn? Waarschijnlijk komt dit ook omdat ze het boek bij bol.com niet hebben...
     
  2. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in The fall of reach gelezen dat Chief een wapen ( pistool dacht ik ) pakt dat 15 schoten per seconden kan afvuren. Als ze op hun allereerste missie gaan. Sommige geruchten over first strike zeggen dat er een nieuw pistool is waarbij het oude pistool op een plastic klapperpistooltje doet lijken, hoe zit dit??

    En hoe zit het met Linda? Chief heeft haar in een cryo tube gedaan in de pillar of autumn. IS zij nog gevlucht of geholpen, ze was in feite dood.

    En kelly schijnt bij d. Halsey te zijn op de vlucht naar een andere planeet?
     
  3. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    'Bout Linda en Kelly:

    In First Strike ondekt John dat in een Cryotube Linda zat, Dr. Halsey heeft wat organen gekloond en dit is gelukkig gelukt waardoor Linda "leeft".

    Kelly is inderdaad met Dr. Halsey meegegaan, de missie en waar ze heen gingen is onbekend
     
  4. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    het antwoord in die spoiler snap ik niet helemaal betreft linda? Even iets duidelijker uitleggen.
     
  5. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    probeert:

    Op een bepaalde wijze vind john een aantal cryotubes terug, in een daarvan zit linda. Later word john weer herenigd met Dr Halsey. Dr halsey revived linda door een groot aantal organen voor haar te clonen, die haar lichaam accepteerd waardoor ze weer mee kan vechten

    Ja ik heb het express vaag gehouden, je koopt het boek maar :)
     
  6. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal mij niets verbazen als Halo 2 op die engine van Far cry draait.

    Far cry gebruikt low poly models met beter resultaat, Halo 2 ook.
    Far cry gebruikt Per Pixel lightning, Halo 2 ook
    Far cry heeft self shadowing, Halo 2 ook

    ook is er ondersteunig voor 5.1 geluid. Dat heeft Halo 2 ook. Lijkt mij een verwijzing dat Halo 2 misschien op een engine draait van crytech.
     
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    De halo 2 engine is helemaal opnieuw opgebouwd :)
     
  8. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Like he said!

    Tis trouwens wel een lache opmerking, Bungie die een Crytek engine gaat gebruiken voor zijn Xbox topper Halo 2
     
  9. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die engine van Halo 2, is die gemaakt door bungie of door iemand anders? Wat ik weet van die engine is dat hij special voor de xbox gemaakt is zodat de pixel en vertex shaders optimaal gebruikt konden worden.
     
  10. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Zowel de engine van Halo: CE en Halo 2 zijn gemaakt door Bungie, en niks is geleend van andere engines.

    En... de engine van Halo 2 is van scratsh nieuw ontwikkeld, dus geen copy van de Halo: CE engine.
     
  11. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via bungie dat filmpje van X-factor gedownload.
    http://halo.bungie.org/misc/bungiefactormirrors.html
    Voor mensen die hem niet gezien hebben raad ik hem aan te downen want er zitten een paar nieuwe dingetjes in, die helaas niet zo duidelijk zichtbaar zijn. en voor diegene die hem al gezien hebben. Als hij over dat bump mapping begint en je ziet die dooie elite met die warthog die er zowat op staat, als je net daarvoor op pauze drukt dan zie je een soort robot.
     
  12. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, wat is dat voor filmpje?
     
  13. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Download hem eventjes, zit iets gaafs tussen.
     
  14. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    aha, Discovery documentaire, ach jah, ik heb dan wel een k@t-internet verbinding, voor Halo 2 doe ik alles.
    Hight-Quality file on its way, 4-uur downloaden :D
     
  15. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kleine versie is ook goed, en is veel sneller klaar.
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ach de grote versie duurt bij mij een kwartiertje en dat heb ik er wel voor over.
     
  17. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het niet vinden..
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kwartiertje :eek: Mijne gaat 44 kb/s , dat vond ik al snel :+

    Edit: Ik heb hem gezien, die robot vond ik meer op een soort voertuig lijken. Maar het kan ook een Prophet zijn, daar lijkt het wel een beetje op.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  19. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dat hele zooitje marines gezien. Als die mee zouden doen in het spel dan reken ik erop dat echt letterlijk de hel gaat uitbreken. Helaas hebben ze alleen een pistol beet. Ik denk trouwens dat dat zweefding toch gewoon een zweefding is en geen prophet. Het is namelijk helemaal puntig en prophets zijn dat niet.
     
  20. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft 't wel wat weg van een Sentinel, dus waarschijnlijk weer een bezoekje naar een andere Halo installatie.

    Maar wat ik raar vond, als je dan eventjes een 3-tal seconde verder gaat dan zie je ook een soort persoon daar staan, gewoon met voeten en handen.
    Het heeft wel wat weg van een Alien zoals wij die altijd afbeelden/tekenen (wellicht Forerunner) maar kan ook Cortana zijn (aangezien 't borsten heeft)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina