1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    man lees First strike nou maar gewoon dan wordt alles duidelijk en hoef je niet de heletijd met van die loze speculaties te komen :mad: tis irri :+
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Spider? Heet zo'n ding niet een Longsword? Of ben ik nu in de war met iets anders.:confused:
     
  3. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n ding heet idd een longsword alleen die cortana gast heb ze ff niet allemaal op een rijtje denk ik 8) als ie iets beter naar info zou zoeken en misschien eens alle boeken zou lezen ;) hoefde ie niet zoveel van die voordehand liggende vragen te stellen...

    of je moet gewoon alwetend zijn net als ik *) *) *)
     
  4. Logistic

    Logistic Guest

    arrogant...
     
  5. mrjig

    mrjig Guest

    of gewoon heeeeeeeeel slim...
    neeh we houden het op arrogant :9
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    antwoord dan gewoon ff
    Tussen Halo en Halo 2 verstrijken meerdere dagen, volgens mij zelfs weken (iemand moet dit ff in First Strike naslaan, mijne is alweer uitgeleend). In First Strike lees je al dat Master Chief al gauw zijn long sword fighter inruilt voor een pelican, waarmee hij een covenant ship overneemt. Via dit schip komen ze na wat omzwerven in human hold space, bij Reach. Er gebeurt dan heel veel, maar het komt er op neer dat aan het einde van het verhaal Master Chief weer gewoon aan boord komt van het fregat Gettysburg (?). Dit is nog niet het begin van Halo 2! dus daar kunnen nog wat dagen over heengaan.
    voor de hand ligt: De bay uit de trailer is een bay van de Gettysburg
    Maar het kan ook zijn dat de MC is overgestapt op een ander schip, de Gettysburg stelde niet veel meer voor. Anyway, we weten zeker dat het niet de long sword is!
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Longswords zijn redelijk grote schepen (speel The Maw maar op easy en zorg dat je genoeg tijd over hebt aan het einde om de Longsword te bekijken) maar groot genoeg om een lift en een laadruim aan boord te hebben...

    Vanaf het gebied waar de Unyielding Hierophant is vernietigd is het met de Gettysburg 35 uur reizen, en met de honderden, zo niet duizenden covenant schepen die rond High Charity (de Heilige Stad ) die de locatie van Aarde kennen kan het nog al eens aardig krap worden:eek:
     
  8. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me vergist. Ik dacht dat cortana altijd zei dat er nog een longsword spider stond maar dat moet dus longsword fighter zijn. Sorry.

    Die sentinel uit dat filmpje heet waarschijnlijk Hornet.
     
  9. Logistic

    Logistic Guest

    aaaaaah zo.. :confused:
     
  10. mrjig

    mrjig Guest

    tuurlijk hartstikke logisch....|:-
     
  11. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    *offtopic

    ik ben niet arrogant ik ben gewoon goed ;) ;)
    j/k

    hmmm al die geruchten over halo2 de laatste tijd worden steeds vreemder vandaar dat ik ff zo bot reageerde srry |:-

    *ontopic
    ik denk dat we er snel genoeg achter zullen komen hoe de MC precies daar gekomen is :p tot dan keep on speculating ;)
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Snel genoeg??! Het duurd nog 4 maanden voordag Halo 2 uitkomt...
     
  13. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    4 maanden?!?!?!
    Hij komt toch wel zeker voor mei uit (hoop ik), over 4 maanden is t al (bijna) mei
    Btw, iets in mij zegt dat t in maart uitkomt, maar dat weet ik ook niet zeker (anders begin april) dat zijn dus 3 maanden, scheelt weer een maandjeO-)
     
  14. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t filmpje nu ook maar s ff gedownd, want onze internet verbinding was ff gek geworden (in goede zin) We hadden ineens een downloadsnelheid van 250 kbyte/s terwijl we een maximale downloadsnelheid van 39 kbyte/s horen te hebben (volgens speedtest is t zelfs ff 625,2 kbyte/s geweest) let op: alles is in kiloBYTE per seconde (niet kiloBIT per seconde)
    Upload is ook hoger geworden, van 9 naar 20 kbyte/s
    Hoop dat t zo blijft, want dan kan ik toch xbox live8) :D :9 O-) *) _O_
     
  15. Logistic

    Logistic Guest

    Een beetje offtopic maar.. :)
    Maar mensen weet iemand waar het filmpje staat van Halo 2 als hij in Earth-city is ah vechten tegen de covenant.. en dat hij dan zo'n elite aftrapt van een ghost..
    kan iemand mij die link even geven?
    _O_alvast bedankt_O_
     
  16. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
  17. mrjig

    mrjig Guest

  18. Logistic

    Logistic Guest

    Yep bedankt :+
     
  19. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dat .mov bestandje loopt bij mijn pc's altijd vast op t punt dat die brute op de warthog jumpt. ik wee niet of iemand anders daar last van heeft maar dan weet je t vast :) gewoon ff iets verder doorspoelen en hij doet t verder perfect.
     
  20. Logistic

    Logistic Guest

    Ik download m gwoon heb je ook geen last van lag
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina