1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel kunnen. De AI in de singleplayer was ook al subliem. Waarom dan niet in multiplayer?
     
  2. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gewoon geen bots nodig in halo, in BG is het al hartstikke lol om gewoon met 3 spelers in warthogs rond te raggen. ( er staan er maar 2, das juist de fun ;) ) maar als je ff geen vrienden kunt vinden om MP te spelen, zijn bots een welkome aanvulling... dat dan weer wel.
     
  3. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zou de Forerunner best wel eens iets met de Aardbewoners te maken hebben. Guilty Spark zegt ook zoiets tegen Master Chief als ze elkaar tegenkomen. Dat is dan waarschijnlijk ook de reden dat de Covenant het op Aarde gemunt hebben.

    - Locke
     
  4. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, tuurlijk. Je kunt toch gewoon een paar Elite of Grounts ( :D )bots maken?? En de AI van vijanden in Halo 2 schijnt ook verbluffend te worden, dus lijkt het me niet supermoeilijk om bots te maken.
     
  5. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    he er is een jungle jeep dus ik neem dan ook aan dat er een jungle level zal zijn? en weet iemand hoeveel levels het er ongeveer gaan worden
     
  6. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    GS 343 is/was, (het begin iig) ook een jungle level, nix nieuws dus :)

    Voorderest mag het niveau van het topic wel wat omhoog, wat minder loze vragen waar niemand toch een zinnig antwoord op kan geven bijv :)
     
  7. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is dit topic er niet veel te vroeg?

    want je kan wel dingen gaan vragen en roepen maar de game is nog in de maak en er is niemand hiero die je kan vertellen hoeveel levels er nu zijn...of wat voor levels, of wat voor wapens en dat soort dingen.
     
  8. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulke dingen worden langzamerhand bekend. De thread heet niet voor niets [Centraal] Halo2 (geruchten en feiten) :)

    Het is gewoon een opwarmertje :9
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar wat hadden de Covenant nou aan Halo als wapen. Het vernietigd alle planeten binnen een straal van 25 lichtjaren. Hun thuisplaneet zal ook wel in het bereik liggen.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, maar volgensmij was het zelfs 25.000 lichtjaren. In ieder geval was het genoeg om bijna heel het universum van leven te ontdoen. Ik denk dan ook niet dat de Convenant het als wapen wilden/willen gebruiken.
     
  11. misterx

    misterx Guest

    halo 2 lijkt me vet gaaf alleen duurt het nog zo vreselijk lang voor die uitkomt!
     
  12. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie kan beter het singleplayer gedeelte op een schijfje doen! (Veel meer ruimte voor grootte mappen!) En het multiplayer gedeelte + Live op een ander schijfje (Ook meer ruimte voor grootte mappen + Bots met een uitstekende A.I.)
     
  13. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    kost bungie wel veel meer geld..
     
  14. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    zeg hoe weten jullie dit? hebben jullie het tweede boek soms al gelezen. in deel 1 staat dit volgens mij niet hoor ik heb het twee keer gelezen.
    en nog niet te veel vertellen over deel 2 want ik heb het pas besteld en nog niet binnen.:{
     
  15. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    neej, dat zegt Cortana als je in Two Betrayals de Covenant achter de laatste grote deur hebt verslagen (in het begin) en naar boven loopt om de sniper te halen (ik neem aan dat je dat doet, tenminste)

    'n x-tje goed luisteren helpt...
     
  16. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    o ik dacht dat ik nog zo goed het verhaal volgde.
     
  17. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    neej echt, heb ik dit nou? dat zegt ze toch? :confused:
    vlug ff spelen ;)
     
  18. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb niet zo super erg op dat verhaal gelet, voor mij was het; o shit covenant boem boem knal knal NEXT!
     
  19. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    nee man GEK! helemaal fout; diep, meeslepend verhaal, ingewikkeld complot, covenant, AAAH flood, kill kill! halo kapot!

    (halo in 'n notedop)...

    en daarna nog 'n x! en nog 'n x! en... ;)
     
  20. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Halo ook nog wel een paar keer wordt uitgesteld. Straks hoor je dat ie pas in februari 2004 uitkomt. Zal me niks verbazen...........
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina