1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Laten we nou maar eerst wachten op een officiele bevestiging :)
     
  2. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Bungie al eerder zei: Geloof geen enkele release date van elke gamesite, alleen die van bungie.net en daar is nog geen releasedate dus uitstellen is het in feite niet.
     
  3. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Een marine op een ATV [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ik zie een kruisje
     
  5. technosphere

    technosphere Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 jan 2004
  6. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit word vette shit, ik moet dezegame hebben! 8)
    _o_halo2_o_
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    in die boeken word er gerept van een toontje speciaal van de Spartans zodat ze elkaar herkennen,
    oly oly oxen free
    Hoe gaat die verder (we're in the free, all clear ofzo) en wat betekent het eigenlijk?
    Verder, het is een six notes tune, maar ik tel 7 lettergrepen?
    :confused:
     
  8. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt erop dat niemand weet waar het vandaan komt:

    "OLLY, OLLY OXEN FREE - "If you've ever wondered about the origins of this chant - used to call in all players at the end of a game of hide-and-seek - be advised that the experts only have a partial answer to your lifelong puzzlement. Word sleuths are fairly certain that the 'oxen' (or 'octen') in the call is simply a childish corruption of 'all in.' The rest remains a mystery." From "Encyclopedia of Word and Phrase Origins" by Robert Hendrickson (Facts on File, New York, 1997)."
     
  9. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    oly oly oxen free? zeggen die bij splinter cell dat niet ook, als ze je aant zoeken zijn (en je niet kunnen vinden) Dus dat wat martijn zegt kan dan best nog wel eens kloppen:p
     
  10. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even weten wat er nou gebeurt als ze een planeet glasen, ze schieten met hun lasers op de desbetreffende planeet maar hoe kan dat nou vernietigend zijn?? Ik heb tfor en the flood gelezen maar toch snap ik het niet, van dat geglas.
     
  11. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    "Glassen" houdt in dat de covenant een planeet bestookt met superheet plasma waardoor alles wat er op die aarde leeft/staat/groeit smelt.

    Kort samengevat uiteraard ;)
     
  12. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan ze toch dagen bezig om alles te verbranden??? Of zijn het hele dikke plasma stralen die gewoon in 1 klap alles wegvagen.
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ze hebben veel schepen en ze gebruiken plasma torpedo's die heel krachtig zijn.

    Heb je First Strike al?
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    precies, maar wat is dat voor een vaag taaltje ? ;)
     
  15. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is gewoon engels?

    Net zoals dat ozewiezewoze Nederlands is :+
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    het wordt nu kennelijk gebruikt zoals wij verstoppertje beeindigen met 'buut vrij'!
    Oly oly oxen free. All out in the free, we're all free.
    Buut vrij. Helemaal in het vrije (maw: All clear!), we zijn allemaal vrij!
    Verklaart dus meteen de beteknis van het sein.
    Voor de duidelijkheid: glassen slaat idd op het smelten van de vaste stoffen op de planeet (vloeistoffen verdampen: boil away+vaporize) en vervolgens het weer vast worden na afkoelen> kristal.
    Glas is een vorm van kristal en wordt verkregen door het smelten van zand. Vandaar.
     
  17. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit vond ik op internet:
    OLLY, OLLY OXEN FREE - "If you've ever wondered about the origins of this chant - used to call in all players at the end of a game of hide-and-seek - be advised that the experts only have a partial answer to your lifelong puzzlement. Word sleuths are fairly certain that the 'oxen' (or 'octen') in the call is simply a childish corruption of 'all in.' The rest remains a mystery." From "Encyclopedia of Word and Phrase Origins" by Robert Hendrickson (Facts on File, New York, 1997).

    See also:
    The Straight Dope (June 22, 1990) at http://www.straightdope.com/classics/a900622a.html
    The Mavens' Word of the Day (April 22, 1997) at http://www.randomhouse.com/wotd/index.pperl?date=19970422


    Dit is dus een redelijk bekend zinnetje, NU. HALO speelt zich echter af rond het jaar 2550. In de toekomst weet niemand meer wat het betekend, maar de Spartans hebben veel oude oorlogen en blijkbaar dus ook het spelletje 'verstoppertje' bestudeerd.


    Trouwens...het zit 100% zeker in Splinter Cell, ik heb het vaak genoeg gehoord!
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2004
  18. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar hij komt er wel.
     
  19. ricorulezzz

    ricorulezzz rico ruled op xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik weet niet of het al gezegd is maar ik heb geen zin on dit hele topic te lezen :wanneer komt halo 2 nou precies uit want ik hoor allemaal verschillende data kan iemand me helpen alvast bedankt
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lees het topic toch maar door.

    Halo 2 komt ergens in de herfst van dit jaar uit, volgens Bungie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina