dat vrees ik inderdaad. Er zou zonder meer een machtsvacuum ontstaan, na het elimineren van de laatste Spartan IIs is er niks wat de SIIIs tegen kan houden. Misschien is Halseys missie wel het overtuigen van CPO Mendez en zijn SIIIs om zich achter Section Three en dus Halsey en John te scharen.
Vast staat dat Ackerson een belangrijke rol gaat spelen, gezien bepaalde fragmenten uit First Strike (oa zijn grote bek tegen de generaals, die daarop niks durven terug te doen etc)
BTW Raptor, niet zo pesten he, de overgebleven Spartans zijn (Maior Spoiler)
John-117 MasterChief, Linda-85, Kelly-87(?) (vermist), Fred (?), William (?) . Grace is op het laatst omgekomen.
SIII is de codenaam van Ackersons geheime wapen project. Uit de naam valt Spartan III af te leiden. Ook heeft hij ingebroken in Scetion Threes info over de huidige spartans (DNA etc) en vooral de manier om flash te clonen (clonewars?)
CPO Mendez is ergens in een onbekend sterrenstelsel deze lichting aan het trainen, dit vermoed ik gezien een gevonden bestand in Ackersons computer met de naam cpmz +coordinaten.
is dit ^ spoilen? nee toch, ik beschrijf alleen en speculeer?
Laatst bewerkt: 21 feb 2004