1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Vertellen we niet:p Lezen :)
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    dat vrees ik inderdaad. Er zou zonder meer een machtsvacuum ontstaan, na het elimineren van de laatste Spartan IIs is er niks wat de SIIIs tegen kan houden. Misschien is Halseys missie wel het overtuigen van CPO Mendez en zijn SIIIs om zich achter Section Three en dus Halsey en John te scharen.
    Vast staat dat Ackerson een belangrijke rol gaat spelen, gezien bepaalde fragmenten uit First Strike (oa zijn grote bek tegen de generaals, die daarop niks durven terug te doen etc)

    BTW Raptor, niet zo pesten he, de overgebleven Spartans zijn (Maior Spoiler)
    John-117 MasterChief, Linda-85, Kelly-87(?) (vermist), Fred (?), William (?) . Grace is op het laatst omgekomen.
    SIII is de codenaam van Ackersons geheime wapen project. Uit de naam valt Spartan III af te leiden. Ook heeft hij ingebroken in Scetion Threes info over de huidige spartans (DNA etc) en vooral de manier om flash te clonen (clonewars?)
    CPO Mendez is ergens in een onbekend sterrenstelsel deze lichting aan het trainen, dit vermoed ik gezien een gevonden bestand in Ackersons computer met de naam cpmz +coordinaten.

    is dit ^ spoilen? nee toch, ik beschrijf alleen en speculeer?
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2004
  3. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    eerder deze thread werd er gezegd dat er 6 spartan 2's overgebleven zijn, hoe kan die laatste dan omgekomen zijn??
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    telfoutje van mij. Voor de laatste missie waren er zes, nu vijf. ik zat echter steeds met de zes in mijn hoofd.
     
  5. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort kan ik ook mee speculeren over t verhaal van halo2, want ik heb vandaag bericht van proxis gekregen dat first strike verzonden is, dus waarschijnlijk ben ik er dan ff niet (totdat ik het boek uitheb) :p
     
  6. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook besteld, alleen even betalen.
     
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Toppie jongens :cool:
     
  8. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm bijna uitgelezen.. net zo vet als The Fall of Reach!
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, Flood was idd wat minder. Ik vind First Strike cooler, hoewel het af en toe teveel toeval en nieuwe dingetjes is. Die alternatieve slipspace jump heb ik echt een paar keer moeten lezen omdat ik niet snapte wat er nou aan de hand was haha. Probeerde te *begrijpen* waarom dat zo was... ubernatuurkundetheorien bedenken...nah, dat ging wat te ver voor mijn hoofdje.

    hoofdpijn is nu wel weer weg trouwens:+
     
  10. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind first strike tot nu toe echt wel t beste boek van de drie. Ik ben ongeveer op de helft en t is gewoon super! Ik denk dat dit vooral komt omdat t verhaal nog een totale verrassing is, bij the flood en tfor wist je eigelijk al een btje hoe t af zal lopen.
    Ik vind t ook wel leuk dat je nu leest wat de spartans op het oppervlak van reach mee maakten, in tfor wist je dat alleen van john en de andere in de ruimte missie
     
  11. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren betaald alleen hoe lang duurt het dan voordat ze het ongeveer verwerkt hebben. ( Proxis ). En even over het boekje, lees je in First Strike weleens over iemand van de covenant. Bijv. een Elite of een Brute ofzo. Dat vond ik namelijk erg leuk in the flood.
     
  12. Apsutee

    Apsutee Apsutee

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dat nog niet tegengekomen in het boek, maarja, ik ben ook pas op de helft :)
    Proxis had het vrij snel verwerkt vind ik, ongeveer 5 dagen na betaling was mijn boek al verzonden, dus echt lang wachten is dat niet
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben begin deze week aan Halo: the Flood begonnen (ik heb er eeuwig over gedaan om TFOR uit te lezen), en ben nu over de helft zo'n beetje. Ik moet zeggen dat hij me tot nu toe veel meer heeft geboeid dan TFOR. :)

    De Covenant-'stukjes' zijn erg interessant, en het is leuk om te weten wat de rest van de crew deed op Halo terwijl jij de missies netjes uitvoerde.

    Vanacht ga ik weer verder (gister 110blz gelezen, tot 3 uur 's morgens op), en dan direct aan the First Strike beginnen, die heb ik hier ook nog liggen..
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    The Flood vind ik toch de slechtste (niet dat ie niet goed is) maar het wordt over teveel personen verteld (niet dat het niet interressant is maar het wordt niet echt spannend, en je gaat stukken vergeten).
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina