1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    mij ook niet eerst komt hij in japan daarna in de verenigde staten van bush en daarnapas in eu dus dat duurt nog wel ff
     
  2. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zegt Cortana niet. Dat zegt 343 guilty Spark (wel hetzelfde level) in het intro filmpje.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb zelfs het boek gelezen (Halo, The fall of Reach). Daarin staat nog wat info over een wetenschapper covenant.
     
  4. xboxensoadrulez

    xboxensoadrulez hmmmmmm!

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
  5. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ha ik heb hem 2 keer gelezen maar dat zal wel niet zo bijzonder zijn. maar in het boek staan inderdaad veel informatie over de covenant. en ook veel informatie over het verhaal.
    ik vind het zo'n vet boek:p
     
  6. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je'm ergens in een winkel kopen? of moet je deze via internet bestellen??
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat wil ik ook wel eens graag weten. Ik vind het niet zo fijn om over het net te winkelen.
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem via internet gekocht
     
  9. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ehh, ja. ff weer over halo 2, een vriend heeft laatst met kazaa een nummer van linkin park geprobeerd te downloaden. het heet: In The End [Halo]. toen hij het afspeelde bleek er ook een filmpje achter te zitten, over halo! -->
     
  10. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    --> je ziet eerst wat stukjes van halo (wat we al kennen) maar daarna komen er ingame beelden van o.a. een warthog met een rocket launcher erop (ipp turret), een onbekende omgeving, MC met zwaard (ingame!!), kleurloze needler, een ghost met een turret (naam ff kwijt)... weet iemand hier meer van? is dit halo 2?

    p.s.: die gast heeft 't nu in zijn shared folder staan...
     
  11. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    *gaat voor een heel oud halo 1 filmpje. Of vraag die vriend van je of die em niet ergens ken oploaden
     
  12. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    'k zou zeggen, probeer kazaa ff! hij is nu online, dus zou moeten lukken...
     
  13. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Downloading (nog maar 1 uur te gaan )@*(#kazaa :{ :))
     
  14. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Hee het is de E3 2001 trailer, niets nieuws dus, helaas :)
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    haha ja, dat was de versie van halo toen die nog voor de pc zou komen, als je dat filmpje ziet en dan halo speelt voel ik me wel wat benadeelt, ik bedoel ; t zag dr allemaal echt gaaf uit, supergrote velden waarbij je kan snipen daarna met een dropship manschappen afleveren, zelf kiezen of je lopend of met de warthog gaat, groot gevecht, daarna gebouw infiltreren dan er uit gaan om worden opgepikt door een dropship.

    de ene keren dat je in een dripship zit bij halo is alleen bij het begin van een level, is wel jammer ik had liever gehad dat je eerst een stukje speelt en dan word opgepikt en daarna weer ergens gedropt om je bij andere manschappen te voegen.

    Ik vind halo een beetje linair worden op den duur en soms heb je van "he waarom kan dat niet?"

    nu maar hopen dat halo 2 dat wel heeft (vast wel)
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet wel zeker, dat de spellen niet veel mooier dan Halo 2 kunnen worden, Bungie gaat namelijk (uiteraard) alles uit de xbox halen dat erin zit.
     
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    wat ik helemaal lol vind is dat Halo origineel als RTS game bedoelt was :)
     
  18. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan ik me dus helemaal niet voorstellen en baraks bouwen waar je mc uit kan toveren
     
  19. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    de een zegt weer dat het als third-person shooter bedoeld was,

    volgens mij gewoon FPS
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Het leukste is eigenlijk dat Halo oorspronkelijk als eerste op de PC zou verschijnen en dan pas op de XBox, het zou me niet verbazen als we Halo 2 nog eerder hebben dan de eerste Halo op PC. LOL.

    p.s: Een Halo RTS game op PC zou eigenlijk niet eens zo verkeerd zijn, ik ben gek op RTS games.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina