1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] HELP, welke provider (Internet providers/prijzen abbonementen)

Discussie in 'Games' gestart door Renegades NL, 18 mei 2003.

1. emilthe1stking

emilthe1stking King no. 1

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een allerlaatste vraag: Hoe weet ik mijn lijntype?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm ...check de rekening van KPN

Of beantwoord de volgende vraag: Hebben jullie thuis meer telefoon nummers (antwoord Ja --> ISDN ; antwoord Nee --> analoog)

3. emilthe1stking

emilthe1stking King no. 1

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dus analoog.

Bedankt ;)

4. bellsprout

bellsprout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet misschien iemand of XboX live ook met planet werkt..? ik heb zelf het standaard pakket (twee jaar al ofzo en dat is 80 k/b up en 16 k/b down) is dat voldoende?

5. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Andersom denk ik :{ , meestal heb je meer download dan upload, maar dat is wel snel genoeg voor xbox live. Alleen moet je volgens mij wel ICS gebruiken of een router kopen, want je xbox kan geen directe verbinding maken met Mxstream, waar Planet ook gebruik van maakt.

6. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Welke van de twee is eigenlijk het snelste, Demon of xs4all?

7. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je ervoor betaalt, maar over het algemeen is Demon sneller dan een even duur abonnement bij XS4all.

8. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    hoe gaat live met 64/256 kb samen??

9. the man

the man Space ninja's 4 ever

Leuk Bevonden:
    0
    upload

volgens speedtest is mijn upload 6,4 KB
    en downen gaat met 27,0 KB

dus geschikt voor MM3?? online met live.

laat snel ff horen of dit gaat.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet ... dit is een te lage download ... en een veel te lage Upload

MM3 kan je dan ook niet met deze straagheid spelen ... spellen als MotoGP zullen wat minder problemen geven ... maar je krijgt zelfs download problemen ..

advies upgraden naar echte breedband

Vraag: Hoe snel moet mijn internet zijn voor Xbox Live?

Antwoord: Jouw provider moet aan de volgende eisen voldoen:

De minimale download, upload en ping snelheden zijn:

Download snelheid: 48.0Kbyte/s (384.0Kbit/s)
    Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)

Dit kan je testen met Speedtest.nl of na vragen bij jouw ISP.

11. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    En ding vind ik raar. iedereen zegt dat Demon goedkoper is maar als ik naar de tarieven kijk op hun site is Demon veel duurder dan bijvoorbeeld Xs4all. Of ben ik nou heel dom??

12. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    heb het net ff getest ik heb chello en mijn resultaten zijn:

Download: 130.7 K/Byte
    Upload: 13.8 K/Byte
    Ping: 33.0ms
    conn/min:447.0

ik zit dus net onder de minium upload, kan ik nog wel goed op XBOXLIVE???:confused:

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dit is voldoende .. tests zijn moment afhankelijk en vallen vaak lager uit

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kan je knippen en plakken ... kijken of je niet appels met peren vergelijkt :+

15. Phrenetic

Phrenetic Gamer.nl Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    128 K/bit is theoretisch gezien wel 16 K/Byte, maar deze snelheid zul je in de praktijk nooit halen door verlies en overhead.
    In de praktijk betekent 128 K/bit over het algemeen 10 to 14 K/Byte per seconde. Met 13,8 zit je dus helemaal goed en de download is ook in orde. Waarschijnlijk is je abonnement 1536 K/bit down en 128 K/bit up.

16. Phrenetic

Phrenetic Gamer.nl Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb is het goedkoopste abonnement bij Demon 39 euro en bij XS4All 36,95
    Dan is Demon inderdaad duurder, maar kijk je naar de specificaties dan krijg je bij demon een 4(!) keer hogere uploadsnelheid (256Kb tegen 64 Kb) en een twee keer zo hoge downloadsnelheid (512Kb tegen 256Kb).
    Met het goedkoopste abonnement van XS4All kan je niet eens op Live terwijl dat met Demon wel kan.

Kijk je toevallig op de verkeerde site? http://www.dslexpress.nl is de goede link.

Bij de duurdere abonnementen zijn de prijs/snelheid verhoudingen overigens nog beter (in het voordeel van Demon).

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  17. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    K thx Fardo en Phrenetic morgen nog ff de CC ophalen en kan ik op live whoohoo!!!

:D :)

18. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met een 256k abbo op xbox live? (Planet Internet Standard volgens vergelijk.nl)

Oh wacht, Demon DSL Express 512/256 is €39,00 p/Maand...ietsje voordeliger..

Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  19. ssj2_vegito

ssj2_vegito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het echt ff niet meer, van sommige mensen hoorde ik dat Demion problemen heeft met Live en dat je geen directe verbinding kan kiezen want er moet een moden en/of router tussen. En hier lees ik dat het wel weer kan. Wat is het nou? Want anders neem ik ook wel Demon, lekker voordelig.

20. Pino 15

Pino 15 Live Master

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn internet provider is Kabelfoon heb een WDSL verbinding dus draadloos maar van mijn modem naar compu gaat wel via Ethernet. Mijn verbindssnelheden zijn . 728 Downstream en 128 Upstream is dit goed genoeg om te kunnen liven. Want van de ene hoor ik dat het wel kan en van de anderen hoor ik weer zo van die Upstream is veel te laag.

Deel Deze Pagina