1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] HELP, welke provider (Internet providers/prijzen abbonementen)

Discussie in 'Games' gestart door Renegades NL, 18 mei 2003.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Effe je rekenijzer gebruiken, maat.

[size=0.000001]* trekt Jap uit zak - Fardo kijkt naar 'SIZE' opdracht in deze regel...[/size]

1e jaar 12x60 euro + 69 aansluitkst = 789 euro. Dat is dus 65,75 per maand. Hetzelfde als bij Demon, maar bij Demon krijg je het modem gratis.

Het 2e jaar wordt het wat erger. Dan kost Mycom 75 euro per maand en Demon blijft gewoon 65 euro.

Dus zo goedkoop is dat niet bij Mycom....

2. [BBE]rel

[BBE]rel ©

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm zie nu idd dat de snelheden bij demon ook omhoog zijn gegaan dus dan scheelt het niet veel nee. Alleen cistron wat ik nu heb blijft nog achter met prijsverlaging hopelijk duurt het niet lang meer voordat zij ook lager gaan zitten met de prijzen.

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand nog een suggestie??

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    256 is dus al genoeg om 2 xbox'en tegelijktijdig op live te laten draaien?

dat valt me mee, had gedacht dat het meer zou zijn...

5. Golden Arrow

Golden Arrow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog maar een paar weken een x-box. maar ik heb gehoord dat als je x-boxlive neemt dat je dan moet betalen.

wie kan mij vertellen hoeveel en wanneer?

alvast bedankt!
    p.s. ik heb wanadoo

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Je moet een starterskit hebben waarmee je een jaar lang op live kan voor 60 euro, of 30 als actie bij frs er nog is. Het 2de jaar is nog niet bekend maar zal rond de 10 euro per maand gaan liggen. Dat wordt dan van je cc af gehaald.

Welke wanadoo abbo heb je, je moet wel snel genoeg upload hebben om op live te kunnen?

7. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    adsl snelheid

wat is nu eigenlijk echt de minimale snelheid zodat je een beetje normaal kunt spelen, bijvoorbeeld is het abonnement van fast-xs (512 down-128 kb up) goed genoeg, ik moet namelijk een geodkoop adsl-abo hebben want anders willen mn ouders het niet, nu hebben we nl. maar 12 pleuri's kosten p/m met een hetnet abo met 56k modem......:mad:

Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  8. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    welk adsl-abo voor live?

Ik ben op zoek naar een adsl abo puur voor xbox live (ik internet eigenlijk alleen maar om naar deze site te surfen, duz...8)).
    Wat is nu eigenlijk het minst dure abonnement waarmee je een beetje goed kunt spelen, ik heb een abo van fast-xs op het oog, deze kost 19.95 per maand en het eerste jaar een snelheid van 1024 down/512 up, na dit 1e jaar wordt de snelheid 512 down/256 up). Is dit abonnement ook na het eerste jaar geschikt voor live?
    Alvast bedankt...

Offtopic: ??? :+ Fardo??? :+ , als jij het allemaal zo goed weet geef mij dan eens ff antwoordt met je slimme kop???

Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: welk adsl-abo voor live?

Thread gemerged... nb de thread is niet dood, maar de meeste antwoorden zijn al gegeven ... dus lees deze even door... mocht er dan nog vragen zijn stel hem dan hier

10. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wat zeurt hier iedereen over die snelheden joh :confused: :mad:

Zijn jullie 12 jaar ofzo? Lijkt er wel op.

Elke internet abo met min. 128K up is al voldoende PUNT UIT _O_ :mad:

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Neuh... Een internet abbo met 128Kb uplink is hoogstens geschikt voor ouwe opa's. :+

Maar je wordt gek van de prijsdalingen die momenteel aan de gang zijn. Hier is weer een toppertje..

ADSL via BBNed, 8 mbit down / 1 mbit up, 50 euri per maand.
    http://www.speedxs.nl/

/edit: Oeps... erin getrapt... komt 100 euri per jaar aan 'administratiekosten' bij; de prijs is dus ca 58,30 per maand...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Een kleine correctie ieder abbo met minimaal 384K down en 128K up is voldoende PUNT UIT _O_

13. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: welk adsl-abo voor live?

Hehe... Moet dat nou? Dat kun je toch wel anders vragen, hoop ik. Als je je pa zo aanspreekt krijg je waarschijnlijk een ram voor je kop... |:-

De prijzen voor ADSL abbo's veranderen op dit moment per minuut, dus het is onmogelijk om te zeggen wie er nu de goedkoopste is. Ongetwijfeld is er wel ergens een website die ADSL abonnementen vergelijkt. Zoek daar het goedkoopste abbo met tenminste 128Kb uplink en 384Kb downlink en klaar ben je.

Ongetwijfeld ben jij met deze uitleg slimk genoeg om te bedenken dat het door jou genoemde abbo ook na het eerste jaar nog geschikt is. Suc6 verder!

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Nu heb ik 768 down en 128 up, vanaf november 1024 down en 160 up _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Hahaha... En dan lig je iederen te jennen dat ie niet over z'n speeds moet zeuren, en dan kom je zelf met zo'n post. 'Tis wel humor. 8) :D :+ :9

Maarreh... Eerlijk is eerlijk... Zo'n snelle pijp is toch echt wel kicken, he?

16. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Dit zie ik als wat anders hoor.

Dat mensen zeuren over providers met hun snelheden en prijzen vind ik maar dom. Dat veranderd nu constant. Neem gewoon de abo/provider die je zelf wilt. KLAAR :D

XBW en XBM ----> _O_

17. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    reactie fardo

oke fardo, dankuwel voor je reactie, ik denk dat het deze dan toch gaat worden:

BBned (fastxs): 1e jaar 1024/512, daarna 512/256. 20 pleuris per maand, lijkt me netjes...owja, geen datalimiet...

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Xbox live

heey ik wil gaan sparen voor xbox live, maar ik heb een paar vragen.
    kun je met adsl van zonnet live nemen, en zo ja moet de pc dan aanstaan op internet.

hoe duur is het als je dat abonnement verlengd?

:confused: ben niet zo slim daarin

alvast bedankt.

19. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
  20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het ligt aan de snelheid van je internet verbinding of je kunt liven. Lite (of hoe het 'instapmodel' ook heet bij zon) werkt niet.

Als je een router hebt waar je je xbox op aan sluit hoeft je je comp niet aan te staan, wanneer je internet deelt vanuit je comp moet ie wel.

Weet niet wat je wilt verlengen Live (60 euro per jaar) of adsl (geen extra kosten boven abbonnement
    Hoop dat je hier wat aan hebt.

Greetingzzz,
    Rox

Deel Deze Pagina