[Centraal] Het Dashboard

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fl0wrush, 13 dec 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    via 2 xboxén op live kan het niet ... het kan alleen met memory units ... en vermoedelijk is dat dan ook profiel gebonden :eek:

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    De webcam komt volgend jaar :).

3. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat word gewoon een aparte service (het zou wel leuk zijn)

5. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Gezellig :D

Heb je misschien een bron, plaatje ?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bron MS ... was al aangekondigd .. staat zelfs op xbox.com ... ik verwacht hem zomer 2006

7. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    alstu. hoor ik ook wel leuke tips die ik niet eens wits dat de 360 dit kon :d

8. Celius

Celius Guest

Het lijkt me ook gaaf om zo'n supercoole skin voor je Dashboard te hebben ;)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan nu toch al?

10. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    jup je kunt themes downloaden van af de xbox live market place of je kunt ze vanaf een digitale camera, usb stick, computer of cd af halen.

11. Celius

Celius Guest

Oké, ik ga het meteen even uitproberen ! *)

12. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    PGR3 Dashboard... prachtig:D Ben dan ook PGR3 fan maargoed*)

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe erg kan je de Xbox 360 als media center gebruiken?

14. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan de meida beter worden gemaakt om playlist te maken moet je eerst het hele album toevoegen en dan de nrs verwijderen. mag van mij wel iets uitgebreider.

15. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft niet zo :confused:

Je kunt de nummers die jij leuk vind van een cd rippen en die dan in een apparte playlist zetten en die playlist weer opslaan.

Als je een cd gaat rippen staan er toch van die vinkjes voor elk nummer. Dat geeft aan of je dat nummer wel of niet wilt rippen. De rest kun je zelf wel verzinnen denk ;)

Laatst bewerkt: 13 dec 2005
  16. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    *) Je kunt zelf ook een thema maken, B.V je fototoestel erop aan sluiten, en dan b.v je eigen foto als achtergrond! of vakantie foto dat soort shit! ik vond het zelf best wel leuk!!8)

17. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zelf vind het best wel irretant dat de achievements van Xbox live arcade trials tussen je gewone achievements staan. Je download een trial en je vind het b.v. niks maar ik vind de achievement sectie best vet maar dan staat er een hele zooi lege achievements tussen van spellen die je niet eens hebt (wilt.) Dus een oplossing (update) zou kunnen zijn dat er niet automatisch achievements worden toe gevoegd aan je achievement lijst van xbox live trials of de mogelijkheid om je achievement lijst te kunnen opschonen. Het kunnen opschonen van je achievent lijst heeft volgens mij ook geen nadelen. (behalve voor jezelf als je het per ongeluk wist).

Ik zou ook heel graag willen dat de bestands namen van demo's, trailers, foto's, muziek nummers etc. kunnen scrollen want soms kun je voor geen mogelijkheid zien als je meerdere lange bestandsnamen hebt die allemaal het zelfde beginnen maar op het einde een andere aanduiding hebben welke nou welke zijn, wel als je het uit eindelijk aan klikt maar niet als het in een hele lange lijst staat..zeer irretant want dan moet je telkens gokken..

Maar ook bijvoorbeeld je hebt trailers gedownload in 480p of in 720p..je kan nergens zien in de trailer sectie of de desbetreffende trailer die je wilt afspelen nou 480p is of 720p..ook heel vaag omdat ze het wel aangeven in de market place maar je als om een of andere reden allebei de versies hebt gedownload kun je het ook niet meer vertellen. Je kan het wel zien in de memory / trailers & demo's sectie maarja daar heb je ook niet zo heel veel aan omdat je ze daar alleen kan wissen.

Ook leuk zal zijn als je bijvoorbeeld alle tekst in het dashboard een andere kleur zou kunnen geven. Nu blijft de tekst altijd zwart maar bij sommige thema's is de tekst dan zeer moeilijk te lezen..

18. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ow wat cool! stel ik koop een USB stick, sluit hem aan op me computer, zet er wat plaatjes op (welke ext. kan hij?) doe hem in me Xbox 360 en ik haal de plaatjes er af naar me Xbox 360, en zet het als achtergrond?

19. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het is makkelijker om complete cd's er op te zetten ook om gewoon te luistern (dus xbox--musicbox)

Het had net iets makkelijker gemogen kijk naar bv i-tunes of mediaplayer (oftewel iets uitgebreider), maar ja dan lijkt het misschien teveel op een media center en dat wilt microsoft natuurlijk weer niet hebbenO-)

20. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: yup dat kan dus

Deel Deze Pagina