Niet helemaal correct ... je kan je wel streamen, maar niet op de HDD van je xbox 360 zetten ... maar je kan wel 1 van de plaatjes selecteren en deze dan als achtergrond gebruiken
Elke plaatje wat je selecteert om als achtergrond te gebruiken slaat ie automatisch op op de HDD Zo kun je een eigen lijst met Themes die je afwisselend zou willen gebruiken op je HDD zetten....
Als je met media connect een plaatje streamt naar je 360 en je gebruikt deze dan als achtergrond. Kun je deze achtergrond dan ook gebruiken als je je 360 daarna niet met media connect hebt aangesloten?
(((((Ow wat cool! stel ik koop een USB stick, sluit hem aan op me computer, zet er wat plaatjes op (welke ext. kan hij?) doe hem in me Xbox 360 en ik haal de plaatjes er af naar me Xbox 360, en zet het als achtergrond?))))) __________________ DAt kan dus niet!! Als je dat wil moet je windows media center op je computer hebben zitten, dan kun je ook gewoon tv opnemen en op je 360afspelen dat soort shit, en al je muziek en afbeeldingen via de computer op je 360 afspelen dat ga ik ook over een tijdje doen!. Als ik weer een beetje geld heb koop ik dat media center, komt nu eerst een samsung lcd op me kamer! _0/
Je kunt wel plaatjes vanaf een usb stick op je achtergrond zetten Zoek het voortaan eerst ff goed uit en ga dan pas posten
Ohh sorry dat wist ik niet, heb het geprobeerd met een externe harde schijf en dat lukte niet helemaal.. Dus toen heb ik het met me fototoestel geprobeerd en toen lukte het wel! Maargoed dan zulle jullie wel gelijk hebben!!
:{ Dat dacht ik dus ook.. Maar als je het optimaal wild gebruiken dan kun je gewoon het best windows media center halen! Dan kun je er wel veel mee.._0/
iemand aan of opmerkingen? Tevens misschien ben ik kompleet randdebiel maar als ik muziek afspeel (streamen, HDD of CD) dan kan ik niet eens vooruit of achteruit spoelen? Iniedergeval ik weet niet hoe dat wel moet want ik zie geen search knoppen. De skip knoppen langer inhouden werkt niet net zomin als de search knoppen op de afstandbediening.. Op de Xbox was dit ook niet mogelijk maar dat je op deze "multimedia" machine niet eens kan spoelen vindt ik echt rondweg belachelijk want dat zijn toch wel een van de belangrijke basis functies van een mediaplayer?! Ooh en misschien de optie om de datum weergave te kunnen veranderen want nu is het maand / dag / jaar naar dag / maand / jaar..
Ik zal het later ff doorlezen allemaal maar nee je kan idd niet voor of achteruit spoelen wat ik opzich wel beetje lomp vind !
Mijn externe HD is wel te gebruiken en ik kan ook gewoon afbeeldingen bekijken. Let er op dat hij FAT32 geformateerd is