[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Die snelheid is ruim voldoende. Ik heb @home basis (8kb/upload) en heb haast nooit problemen met online gamen. Al moet ik wel toegeven dat ik grotendeels Moto GP speel, maar dadelijk ff ghost recon:Island thunder testen en ik hoop dat het joinen daar ook gewoon goed zal gaan...

    Misschien ziet @home binnenkort ook wel in dat ze te langzaam zijn met upload, misschien gooien ze die snleheid dan wel ietsjes omhoog ofzo. Laten we het hopen...
     
  2. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    is @home basis wel geschikt voor live!?

    is @home basis (tot 312 kbit/s)wel geschikt voor Xbox live!?
    En zijn er mensen die de zelfde internetverbinding hebben, en ervaringen met live?
    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

    p.s. kom niet met adviezen over andere internt providers
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    er is een centrale thread over @home. is 312 je down of upload, upload is ook belangrijk nl.
     
  4. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Over het algemeen is @home basis niet genoeg voor xboxlive, maar bij lichte games zoals motogp kan het wel (alleen joinen, en dan alsnog wel eens lag). Alleen bij andere games zoals in de toekomst Halo2 ga je heeel veel lag veroorzaken!

    Maar je zit gewoon beneden de aanbevolen snelheden (512/256) dus waarom zou je het doen. Je kan dan toch verwachten dat het niet goed werkt :confused:
     
  5. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, dan weet ik waar ik aan toe ben
     
  6. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Tip: Probeer www.speedtest.nl eens, om te kijken wat je echte upload/download snelheid is (je moet het wel ff keer 8 doen)!

    Want ik (met @home breedband) haal NOOIT upload boven de 15 kbyte/s terwijl je eigenlijk 16 moet hebben, en ze ook 16 beloven...maar dat lukt wel met 14/15 (wordt gezegd).

    Me download zit wel goed, meestal rond de 350 kbyte/sec ! :cool:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    thread samengevoegd
     
  8. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    @home

    Zo ik ben na drie jaar weer terug in mn vaderland en zoek dus een provider hier waarmee ik ook nog probleemloos op live kan.
    Nu is het zo dat de vorige huurder van de woning waarin ik nu zit @home breedband had. Hij heeft dit opgezegd per 1 september, maar dat kunnen ze bij @home niet volgen. Zijn abbo staat nog steeds als aktief in hun systeem en ik kan hierdoor geen aansluiting krijgen. Ik heb als 6 keer gebeld met hun verkoopadmin. maar krijg alleen maar domme antwoorden, het schijnt daar niemand iets te boeien.
    Dit duurt dus al 4 weken en ik draai dus helemaal door nu.
    Is dit normaal bij @home, moet ik gewoon nog geduld hebben, of naar een andere provider? En zo ja welke dan"?
    Ik krijg sterk de indruk dat @home geen F*K om haar klanten geeft, kan iemand dit bevestigen?
    Bij hun klantenservice heb ik 20 minuten (ik overdrijf niet) in de wacht gestaan toen toch maar opgehangen.

    Sorry beetje off-topic misschien maar ik wil maar 1 ding : LIVE, NU!!!

    Ciao!
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2003
  9. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: is @home basis wel geschikt voor live!?


    Ik live met @home basis, je hebt meestal wel lag. Vooral bij MM3, Ghostrecon. Maar bij Motogp, Wacked, Mechassault niet.
    Als ik jou was zou ik een sneller abbo nemen!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: @home

    gewoon niet betalen ... jij hebt namelijk nooit @home besteld dus ook geen contract afgesloten
     
  11. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net LIVE geinstaleerd, en moest als laatste m'n gamertag doorvoeren. De tekst schreef "congratulations with connecting XBOX live" of zoiets.
    Ik dacht de rest instaleer ik straks wel, maar even daarna wilde ik verder gaan met instaleren, zat ik ineens LIVE MOTO GP te spelen.

    IS HET MOGELIJK DAT IK AL VERBINDING HEB MET LIVE?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je hebt na het invullen van je gegevens direct live ... de andere cd's zijn oude updates ... jij had dus al live op je dashboard staan
     
  13. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Fardo,
    Nee, ik had nog geen live op m'n xbox-dashboard staan.
    Kan dit dan toch/

    Ik had zo gedacht dat ik nog wel een poosje zoet was met de instellingen, al waren het alleen maar de router instellingen.
     
  14. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is @Home van plan?

    een tijdje terug kreeg ik van @Home, mijn provider, een nieuwsbrief waarin ze vertellen dat er morgen (1 okt) iets zal gaan gebeuren

    heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? ikzelf zat al te denken aan dat ze voor één dagje niet te gaan cappen ( dus onbeperkte snelheid ) om zo te laten zien waartoe hun netwerk in staat is ofzo :eek: maar het doel daarvan snap ik dan ook niet helemaal.

    Op http://www.troublesathome.nl/index.php heb ik trouwens nog wel wat info gevonden, maar of dat er iets mee te maken heeft?

    nog maar even afwachten tot morgen dus 8)
     
  15. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
  16. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm een bevestiging dus :D wel mooi dus iig, maar ik heb @home Basis dus ik vraag me af of daar dan ook wat veranderd wordt...

    ik hoop het wel, want als ze daarvan ook de upload omhoog gooien kan ik op XBL :cool:
     
  17. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Dikke mogo, Eindelijk doet @home eens iets voor hun abbonees.
     
  18. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Wat is @Home van plan?

    Op 1 november houdt @Home een sensationele actie speciaal voor haar abonnees. Wil jij de snelheid van @Home in het echt ervaren? Kijk dan op 1 oktober vanaf 10.00 uur op de portal bij @Home Extra's en lees wat wij van plan zijn. Houd 1 november vast vrij in je agenda want deze sensatie wil jij niet missen!

    Zal wel een of andere actie zijn waar je € 10,- korting krijgt op de Jos Verstappen kartbaan ofzo :{
     
  19. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ow wacht eens even, ze hebben laatst zo'n jong kart talent gesponsord..........ik wist het.....
     
  20. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh hetzelfde bericht las ik op Fok! met dezelfde content wat is jou naam op fok!?... ze zijn inderdaad bezig aan een nieuw netwerk wat ik hoorde
     

Deel Deze Pagina