@home
Zo ik ben na drie jaar weer terug in mn vaderland en zoek dus een provider hier waarmee ik ook nog probleemloos op live kan.
Nu is het zo dat de vorige huurder van de woning waarin ik nu zit @home breedband had. Hij heeft dit opgezegd per 1 september, maar dat kunnen ze bij @home niet volgen. Zijn abbo staat nog steeds als aktief in hun systeem en ik kan hierdoor geen aansluiting krijgen. Ik heb als 6 keer gebeld met hun verkoopadmin. maar krijg alleen maar domme antwoorden, het schijnt daar niemand iets te boeien.
Dit duurt dus al 4 weken en ik draai dus helemaal door nu.
Is dit normaal bij @home, moet ik gewoon nog geduld hebben, of naar een andere provider? En zo ja welke dan"?
Ik krijg sterk de indruk dat @home geen F*K om haar klanten geeft, kan iemand dit bevestigen?
Bij hun klantenservice heb ik 20 minuten (ik overdrijf niet) in de wacht gestaan toen toch maar opgehangen.
Sorry beetje off-topic misschien maar ik wil maar 1 ding : LIVE, NU!!!
Ciao!
Laatst bewerkt: 27 sep 2003