1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    200 kiloBYTE per seconde lijkt me sterk, dat zal wel 200 kiloBIT zijn, wat (200/8=) 25KiloBYTE per S is, wat voor @home nog steeds erg veel is, mazzelaar ;) kijk es op www.speedtest.nl bij die test wat jouw upload daar is - ik denk dat die nog wat nauwkeuriger is
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  2. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    KiloBYTE is toch KB en ik schreef Kb (Kilobit?)

    schijn me even bij als ik er helemaal naast zit
     
  3. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is inderdaad de gangbare interpretatie.

    Ik snap die reply ook al niet... :confused:
     
  4. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Ik heb gehoord dat ik met @home basis ook op Live! kan, omschakelen bespaart immers 18 euro, dus ik heb meteen de proef op de som genomen. Xbox-je meegenomen naar de buurman en aan @home (basis) gehangen. Hij deed het perfect en het was 21.00 s'avonds (virtueel spitsuur voor menig gamer).

    Ik was erg tevreden met het resultaat en wilde nog even een potje Elimination (RTCW)
    doen. Ik zocht door middel van optiematch en de hele lijst stond vol met rode puntjes, kan geen toeval zijn...........

    Met @home basis KUN je wel op Live! maar is zeker afgeraden. Gun je mede-spelers ook wat "quality-gaming".

    Kelovitz
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je kan op live ... ja jij ondervind technisch geen lag ... maar je tegenspelers ondervinden wel lag, omdat de Upload te slecht is...

    Maar het is een keuze... ;) ... dus gewoon gaan gamen .. maar niet klagen als je gekicked word door de host :)
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm... Daar denk ik toch wel anders over. Ik vind op Live gaan met een te trage verbinding asociaal. Dat is geen "keuze", dat is gewoon een feit.

    Met een te trage verbinding verpest je het plezier van een ander die er wél geld voor over heeft om voor een goede verbinding te zorgen.

    Ik ben het dus niet met je eens dat je een "keuze" hebt welke soort verbinding je gebruikt. Je hebt echter wel de keuze of je een aso wil zijn of niet.
     
  7. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps sorry daar had ik even over heen gelezen :eek:
     
  8. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    woops, dan ben ik dus aso :eek: . Ik zit namelijk online met @home basis. Mijn pa wilt niet meer betalen aan abbo kosten. Dus tjah. En Demon is hier niet beschikbaar:mad:. Anders kon ik daar het laagste abbo nemen. Wat wel voldoende is.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  9. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Laat je pa gerust lezen hoe ik daar over denk. Misschien helpt het. ;)

    Daar heb jij voordeel van en daar hebben anderen ook voordeel van...
     
  10. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah, ik had het toestraks ff met pa er over! later in het verhaal zij ik: ik kan alleen pap lief aankijken. En toen zij pa. Dat heeft geen nut :mad:.
     
  11. n0t0ri0us

    n0t0ri0us --------------

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om ook XboxLive aan te schaffen, heb een @Home Breedband abbo. Ben nog op zoek naar een goeie router, heb bij norrod 2 Linksys routers zien staan... wat zijn jullie ervaringen hiermee?

    Misschien dat dit al in deze thread staat.. zijn er nog mensen in Groningen die ervaringen hebben met @Home en XboxLive?
     
  12. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een linksys 8-poorts router van routershop.nl en @home breedband, werkte meteen feilloos.
    Router geconfig. via pc (gaat automatisch), xbox in router, power aan en pats Live!
    Ik zag er gigantisch tegenop, denk zal wel een heel gedoe worden, viel dus 200% mee.
    Je hoeft alleen de computernaam die je van @home hebt gekregen aan de router te geven en klaar is kees.

    Succes
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  13. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens als het ff mag de complimenten aan routershop.nl

    Ik had de 4-poorts linksys besteld en volgens hun site was hij op voorraad. Ook na telefonisch kontakt werd dit bevestigd, hij zou binnen drie dagen bij mij zijn.
    Na 3 dagen : niets
    Ik bellen :"sorry maar die is op het moment in bestelling"
    Ik zeg ja, zus en zo, drie dagen geleden kreeg ik van jullie een heel ander verhaal, wat mot dat?
    Hij zeg sorry weet je wat, ik stuur je de 8-poorts linksys voor dezelfde prijs.

    Warme does voor routershop.nl
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  14. cap0wner

    cap0wner Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    de voice chat werkt bij tijdens spellen zeer slecht, af en toe komt er vaag iets door.. wie heeft dit nog meer en wellicht een oplossing
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lees deze thread even door het niet zien of horen van sommige spelers
     
  16. cap0wner

    cap0wner Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik al doorgelezen dit gaat vooral over router, maar ik zit rechtstreeks op m'n kabelmodem via een crosscable.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit heb je ook als je een directe connectie of een ics conectie hebt ... het probleem is alleen op te lossen bij een ics en router connectie
     
  18. cap0wner

    cap0wner Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    "de voice chat werkt bij tijdens spellen zeer slecht, af en toe komt er vaag iets door.. wie heeft dit nog meer en wellicht een oplossing"

    dit is mijn probleem en nu zeg jij dat dit alleen is op te lossen met een router????!!!
    Ik hoop/denk dat ik je verkeerd begrijp.

    in ieder geval bedankt dat je reageerd!!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee het probleem is alleen op te lossen met Internet Delen of een router. Als je het probleem hebt dat je sommige mensen niet kan horen of zien.

    Het kan ook zijn dat je banbreedte niet goed is ... dus dat je tijdens het liven aan het downloaden, surfen of wat anders aan het doen bent, maar je hebt het over een directe verbinding dus dat lijkt me sterk.

    Wat zijn jouw inet snelheden ... welk abbo van @home heb jij?
     
  20. cap0wner

    cap0wner Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een @home breedband abbo. Het spelen loopt perfect, het is ook niet zo dat ik helemaal geen spelers hoor, maar de kwaliteit is gewoon slecht. af en toe versta ik iemand maar vaker nog krijg ik vaag iets door.
    maar wanneer ik een router zou hebben zou dit eventueel opgelost kunnen worden?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003

Deel Deze Pagina