Ondanks dat iedereen iedere keer kei hard NEE roept roep ik kei hard JA! En waarom mijn post de hele tijd ontkracht wordt is mij een raadsel...
Ik zit nu sinds augustus 2003 op live, en sinds het begin met basic. Ik heb directe aansluiting op mijn modem (dus als ik met pc online ga verwissel ik kabeltjes).
Ik heb echt nooit last van lag gehad (wat mijn verbinding als oorzaak zou moeten hebben). En dan wordt er weer gezegt --> Ja dat merk je dan misschien zelf niet maar anderen wel... Dat is in mijn geval ook bull want anders had ik hier al lang klachten over gehad! Zowel voice en spel hebben beide geen lag! (op hele hoge uitzonderingen daar gelaten).
Ik woon zelf in N-brabant, misschien dat het daaraan ligt dat @home hier stabiele snelheden kan weten te realiseren, maar ik heb dus ook gewoon 64k/sec (dus op meest optimale manier 8 kb/sec) maar heb die snelheid wel constant!
O ja, btw hosten bij top spin gaat ook vlekkeloos en bij PGR2 dus ook. 'Zonder' klachten van medespelers over lag of voicelag! (al ligt het natuurlijk ook aan het soort spel, bijv. rainbow six 3 vereist meer bandbreedte en dan ben je dus echt wel aangewezen op 'joinen')
Btw ik zeg niet dat alle abbo's van andere aanbieders die 64k up hebben ook zonder probs. zal verlopen. Mijn ervaring is dat @home hier hele stabiele snelheden realiseerd, en dat het daar misschien aan ligt dat live bij mij geen enkel probleem opleverd...
Laatst bewerkt: 15 jun 2004