1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik had het ook alleen over het aantal mensen in een game en dat veranderd niet.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    treu
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Oke nog een vraag. Ik heb nu sneller internet (is verhoogd) en heb nu ook een hogere upload snelheid dan !SIC!. Alleen als ik op live RTCW wil spelen en een game ga hosten kan !SIC! er toch meer mensen in zijn server terwijl ik toch wel alles beter heb. Waarom is dit?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    omdat adsl roeleert:cool:


    *heeft spijt dat ie is overgestapt naar kabel
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb wat meer details nodig .... hoe hoog is je upload snelheid ... en staat je pc uit?

    Het kan zijn dat !SIC! een betere ping heeft ... dit kan ook een rede zijn waarom hij er meer kan hosten
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    het is al goed...

    RTCW kan blijkbaar van kabel geen goede stats krijgen en van adsl wel. net met 10 mensen in 1 game gezeten bij WHAT en het ging perfect. morgen maar eens 12 mensen proberen. ping van WHAT is trouwens nu 13 en die van mij 16, scheelt weer klein beetje.
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Bij Rtcw stond dat ik er maar 6 mensen in de game kon hebben maar dat was dus niet veranderd na de verhoging van @HOME standaard (volgens mij standaard) Ik kan er iig 10 nu maar misschien dat er nog 2 bijkunnen (nog niet geprobeerd)
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    moet breedband zijn:p

    *ik=mierenneuker*
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ow ja dom |:-
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    welpotvoldriedubbeltjes!
    heb ik @home, woon int zelfde dorp als WHAT, kan ik maar 8 mensen in mijn server en hij 12! ik heb de xbox rechtstreeeks op het modem aangesloten en hij via ICS...
    is mijn verbinding zo onregelmatig? alsk zelf neit speel kan ik er btw wel gwoon 12...
    gaat t sneller als t via een router gaat?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit heeft inderdaad met je verbinding te maken .... misschien heeft iedereen in jouw buurt wel adsl van @home ... dan schommelt jou verbinding ... een directe verbinding gaat het "snelst" ... daar zit namelijk niets meer tussen
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    heb kabel van @home:cool:

    maar dat is het hem juist, ik woon in een "ouwe-lullen" buurt die volgens mij niet eens een pc hebben en ik woon 10 meter van het kastje. het tv-signaal is wel beetje slecht...zou t daar aan liggen?, dan moet een versterker ertussen helpen...
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja, daar kan het aan liggen ... betekend een zwakke kabel verbinding
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    maar, als ik op speedtest(toen ik kabel nog aangesloten had op mijn pc) de test deed, kwam er altijd ongeveer hetzelfde uit:

    Downstream = 500+
    Upstream = 50+
    Connection 950+
    ping = 11-12 ms

    dit zou toch echt voldoende moeten zijn om een normale game van 12 mensen te kunnen hosten, alleen is er op sommige momenten royale lag. zal eens aan mun pa vrage of ie versterker wil kopen, of ff lenen van iemand ofzo...
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    @Fardo: je zei in een thread tegen me dat het mac-adres mijn computernaam is die ik van @home heb gekregen...
    maar nu kijk ik bij advancedsettings, heb ik het bij "host name" ingevuld en niet bij MAC adress...het werkt zelfs niet als ik het invul bij MAC adress. dus de computernaam is niet hetzelfde als het macadress!
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet bij @Home inderdaad de hostnaam invullen. Als ik me niet vergis gaat de rest automagisch.

    While I am at it: Willen de dames svp niet gaan slowchatten? Zanks!
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    jup, alles op autmatisch zetten en het werkt, eigenlijk veel makkelijker dan klote ICS! Pejannl,jij een verklaring voor de plotseling lag in mijn verbinding? zou het beter werken als ik toch via ICS of router doe?
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik weer:p

    heb @home breedband met een directe connectie van de xbox met mijn modem. om het aan te sluiten heb ik de computernaam ingevuld bij advanced settings, en het werkte allemaal. maar nu slaat het noodlot toe (maand later). als ik in mijn friends list bij RTCW op "join game" klik, kom ik er niet in. dan zegt ie:"game not available" ofzoiets, (kan nu niet bij xbox, is bezet...)

    hoe kan dit nou weer? en waarom pas na een maand?
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Misschien was wel alles vol want bij mij lukte het toch wel?
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    @ !SIC! - Zou het denk je ook zo bij mij kunnen zijn?
     

Deel Deze Pagina