1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    neej, het was niet vol. ik kwam daarna toevallig bij 1 van mun vrienden uit door gewoon en game te joinen. ik kon zelfs jou niet joinen terwijl je alleen in je server zat. strange!

    could be, don't think so. je hebt nog nooit eerder problemen gehad met plotselinge lag. je kunt zelfs meer mensen hosten via ICS dan ik met een directe verbinding (en we hebben allebei @home). het zou aan je kabel kunnen liggen of aan dat klote-USB netwerkkastje.

    edit: hebben veel mensen bij jou in de buurt kabel? dat zou ook een plotselinge drop in de prestaties kunnen betekenen.

    binnenkort ga k versterkertje kopen en ook meteen alles wireless maken...

    help?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2004
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Fardo? Pejannl?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mogelijk is je ip adres van je computer veranderd ... om de maand ververst je ip adres. Dit heet lease tijd (dit word door je provider gedaan) ... check dat ff en pas je ip van je xbox aan
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    nou ik zal ff uitleggen hoe t bij mij zit.
    heb ADSL voor mijn pc's, en kabel van @home voor mijn xbox. ik heb de computernaam ingevoerd in de xbox bij advanced settings en toen werkte alles perfect. ik heb nu wel ontdekt dat ik WHAT (ook kabel van @home,zelfde dorp) wel kan joinen, maar de rest van de mensen niet. dus mijn pc heeft er eiglijk nx mee te make...
     
  5. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of heeft @Home de snelheid niet verhoogt? Dit zou toch onlangs gebeurd moeten zijn... Merk er totaal niks van, heb verschillende speedtests gedraaid maar totaal geen vooruitgang. Anyone?
     
  6. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je je modem gereset? ik meet wel een upload van 465Kb/s ,sinds de verhoging,zuid nederland.
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    modem uyitzetten. stekker minuut eruit.
    stekker erin. en het is sneller:)
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat vinden de mede @home gebruikers nou van al dat onderhoud wat @home de laatste tijd doet, wij hier in Sneek hebben al zo'n anderhalve week geen normaal internet gehad, dat houd in: Tráág internet, GEEN internet, heel snel internet wat voor 5 minuten het doet en dan weer helemaal verdwijnt.

    Ikzelf vind dit verschrikkelijk omdat je toch per maand moet betalen (zo'n 47,50) en dan krijg je er maar de helft voor terug omdat je toch de halve maand niet normaal kan internetten!

    Wat vinden jullie hiervan?
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik heb nergens last van (grubbenvorst, bij Venlo)
    al onze kabels etc. zijn 2 jaar geleden al vervangen en onderhoud is sindsdien niet meer hier geweest. @home ruleert:p
     
  10. sjef van dienst

    sjef van dienst nuvolari

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja, het is lastig wat @home doet, ik ben blij dat ik nu weer even internet heb.
    Wat kan je er aan doen behalve zeuren en klagen?
    Ik heb wel gemerkt dat ik nu een ander publiek IP heb.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    wat isser dan aan de hand? leggen ze nieuwe kabels ofzo?
     
  13. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb dat afgelopen anderhalven week ook gehad...5x per dag internet eraf dan een uur of wat later ineens weer wel voor een half uur enz....heb toen even met de klantenservice gebeld en ze zeiden dat er een storing op het netwerk zat...ik weet niet of het onderhoud was of een echte storing (kabelbreuk ofzo), maar ze zeiden wel dat je een vergoeding kon krijgen ter compensatie...moet je even een mailtje sturen naar de klantenservice....voor de oplichters onder ons:) :mad:home kan precies zien waar en wanneer er geen verbinding is geweest, dus ik zou het alleen doen als je er echt last van hebt gehad....
    Vind het trouwens wel slordig van ze dat ze niet een mailing hebben weggedaan zodat je er rekening mee kan houden.....het is nu inmiddels allemaal gefixed en internet loopt weer als een zonnetje en voor de rest ben ik erg tevreden over @home
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nergens die computernaam in de map vinden, weet iemand hoe ik aan de computernaam kan komen?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    start een dos prompt op

    tik in ipconfig /all
    noteer mac adres of computer naam

    that's all
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    het is dus de host naam:)

    CP*******

    die kun je voor Live ook invullen als host name als je een directe verbinding hebt:)
     
  17. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg nu te zien:

    windows 98 IP-configuratie
    Opdrachtregelopties:
    /All - Gedetailleerde informatie weergeven
    /Batch [file] - Naar bestand schrijven of ./WINIPCFG.OUT
    /renew_all - Alle adapters vernieuwen
    /release_all - Alle adapters vrijgeven
    /renew N - Adapter vernieuwen N
    /release N - Adapter vrijgeven N

    Wat moet ik doen? :'-(
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je CP**** staat btw op een blaadje...
    staan ook je account gegevens op enzo...

    helaas, win98 snap k geen kut van...

    *roept Fardo!!!!
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb nu via @home network diagnostics gekeken ergens bij ip configuratie en staat er groot COMPUTERNAAM _O_ . Ik ga het nu maar invullen en laat jullie weten wat ervan terecht is gekomen. Klopt het trouwens dat de de naam bestaat uit LLCCCCCCC-L (L is letter en C is cijfer)?
     
  20. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0

    ja klopt.
     

Deel Deze Pagina