mm, dan haal ik wel een router. Ik heb niet zoveel geld beschikbaar dus heeft iemand een hele goedkope router die het wel doet met Xbox Live! ?
Ik probeerde net voor het eerst te verbinden met xboxlive, ik heb nu zon 2 maanden kaartje. Zegt hij dat ie geen verbinding kan maken en vraagt ie om een troubleshoot. Hierna geeft hij de volgende melding: No DNS server adresses were received from the DHCP or PPPOE server. Enter the DNS server's provided by your ISP in the network settings menu. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen kan iemand me helpen? :{ Ik heb 2 computers met internet, en van 1 heb ik de kabel eruit gehaald en in mn xbox gedaan..
hoe connecteer je als je een directe verbinding gebruikt Modem uitzetten, xbox uitzetten, kabels aansluiten .... modem aanzetten, xbox aanzetten
Ik heb gewoon via mn router die kabel die normaal gesproken in mn pc gaat nu in mn xbox gedaan.. Wat voor soort verbinding eht is weet ik niet, maar hij geeft wel aan cabels connected. Ik heb ook nog een andere computer op internet..
lijkt me geen router maar een modem .... je router uitzetten .. je xbox uitzetten ... en de stappen doen die ik zei
Hm.. ik heb net die router uitgezet, ook de xbox, en heb het nogmaals geprobeerd. Weer geeft hij die berichtgeving met die DNS ed. Niks werkt, of ik het nu op automatic of manual gooi..
wat is het merk van je router ... wat is de exacte foutmelding ... druk als je de foutmelding krijgt op Y .... noteer L en P .... druk op A ... noteer MT NT IC wat zijn je waardes?
L: 0 ms (0 ms) P: 0/0 MT: 0 ( 8015-1903 ) IC: 0 ( 8015-1903 ) NT: 0 No DNS server adresses were received from the DHCP or PPPOE server. Enter the DNS server's provided by your ISP in the network settings menu. Dit zegt ie dus, daarna krijg ik IP not confirmed waarna als ik op y druk de bovenstaande gegevens krijg. mn router is een unex, nexhub ha080
geen verbinding Zonder router mensen athome werkt met dynamische ip en geen statische dat betekent simpelweg dat je niet zomaar een ip adres kan opgeven maar dat je er eens in de zoveel tijd 1 krijgt toegewezen ten 2e zo zegt @home het zelf ook al geen online-gaming zonder router dus schaf gewoon een sweex router aan werkt perfect
Je kunt wel zonder router op Live. Het enige wat je dan moet doen is het MAC-adres invoeren op de xbox. Nog makkelijker dan een router Verder; een sweex router werkt goed als je met 1 xbox op Live wil. Wil je met meer dan 1 xbox online, heb je vaak problemen. Goedkoop = duurkoop.
Ik neem nu ook @home. Maar is de verbinding stabiel en heb je ook het aantal kb/s waar je voor betaald?
Ik wel. Down op ongeveer 600-640 kb/sec. Af en toe doet @home het niet in mijn regio, maar dat ligt eerder aan mijn modem dan aan @home.
WAt ik mij nou afvraagt welke gamers gaan nu nog steeds een xboxlive aanschaffen terwijl xbox 360 er aan komt
Waarom niet ... voor de xbox 360 heb je een pre-paid account nodig of een credit card en je abbo word gewoon omgezet naar een xbox live gold account als je een xbox 360 hebt (je abbo loopt gewoon door) ... Tevens kan je met een silver account niet gamen... maar ja dit is erg off-topic
Ik heb nog 2 two-months trials die eigenlijk afliepen op 31-03, maar het lijkt erop dat ze het nog doen. Maar ik moet wel m'n creditgegevens opgeven. Als ik er nou niet voor wil betalen, kan ik dan die trials gebruiken, m'n creditcardnummer geven en er niet voor betalen? Moet ik dan gewoon na 2 maanden het weer opzeggen ofzo? Want volgens mij gaat ie wel automatisch afschrijven als de 2 maanden af zijn gelopen, toch? Alvast bedankt
Je moet dan idd binnen 2 maanden opzeggen. Anders wordt het verlengd. Voor een trial betaal je logischerwijs niks.