1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is cp ... helaas heb je voor @homke een router nodig om alles werkende te krijgen
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen router en @home en mijn xboxlive doet het perfect...
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Met een directe connectie?
    Of via ICS.

    Met een hub alleen werkt het niet.
     
  4. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    mm, dan haal ik wel een router.

    Ik heb niet zoveel geld beschikbaar dus heeft iemand een hele goedkope router die het wel doet met Xbox Live! ?
     
  5. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde net voor het eerst te verbinden met xboxlive, ik heb nu zon 2 maanden kaartje. Zegt hij dat ie geen verbinding kan maken en vraagt ie om een troubleshoot. Hierna geeft hij de volgende melding: No DNS server adresses were received from the DHCP or PPPOE server. Enter the DNS server's provided by your ISP in the network settings menu. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen kan iemand me helpen? :{

    Ik heb 2 computers met internet, en van 1 heb ik de kabel eruit gehaald en in mn xbox gedaan..
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe connecteer je

    als je een directe verbinding gebruikt

    Modem uitzetten, xbox uitzetten, kabels aansluiten .... modem aanzetten, xbox aanzetten
     
  7. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon via mn router die kabel die normaal gesproken in mn pc gaat nu in mn xbox gedaan.. Wat voor soort verbinding eht is weet ik niet, maar hij geeft wel aan cabels connected. Ik heb ook nog een andere computer op internet..
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lijkt me geen router maar een modem .... je router uitzetten .. je xbox uitzetten ... en de stappen doen die ik zei :)
     
  9. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm.. ik heb net die router uitgezet, ook de xbox, en heb het nogmaals geprobeerd. Weer geeft hij die berichtgeving met die DNS ed. Niks werkt, of ik het nu op automatic of manual gooi..
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is het merk van je router ... wat is de exacte foutmelding ... druk als je de foutmelding krijgt op Y .... noteer L en P .... druk op A ... noteer MT NT IC

    wat zijn je waardes?
     
  11. Timson

    Timson Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    L: 0 ms (0 ms)
    P: 0/0
    MT: 0 ( 8015-1903 )
    IC: 0 ( 8015-1903 )
    NT: 0

    No DNS server adresses were received from the DHCP or PPPOE server. Enter the DNS server's provided by your ISP in the network settings menu.
    Dit zegt ie dus, daarna krijg ik IP not confirmed waarna als ik op y druk de bovenstaande gegevens krijg.

    mn router is een unex, nexhub ha080
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik heb even geen idee... ik ga nadenken ...;) ... maar helaas kanik morgen pas reageren :eek:
     
  13. mindripper

    mindripper Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    geen verbinding Zonder router

    mensen athome werkt met dynamische ip en geen statische
    dat betekent simpelweg dat je niet zomaar een ip adres kan opgeven
    maar dat je er eens in de zoveel tijd 1 krijgt toegewezen
    ten 2e zo zegt @home het zelf ook al geen online-gaming zonder router
    dus schaf gewoon een sweex router aan werkt perfect :9
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je kunt wel zonder router op Live. Het enige wat je dan moet doen is het MAC-adres invoeren op de xbox. Nog makkelijker dan een router ;)

    Verder; een sweex router werkt goed als je met 1 xbox op Live wil. Wil je met meer dan 1 xbox online, heb je vaak problemen. Goedkoop = duurkoop. :p
     
  15. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem nu ook @home. Maar is de verbinding stabiel en heb je ook het aantal kb/s waar je voor betaald?
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik wel. Down op ongeveer 600-640 kb/sec.

    Af en toe doet @home het niet in mijn regio, maar dat ligt eerder aan mijn modem dan aan @home.
     
  17. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    WAt ik mij nou afvraagt welke gamers gaan nu nog steeds een xboxlive aanschaffen terwijl xbox 360 er aan komt
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waarom niet ... voor de xbox 360 heb je een pre-paid account nodig of een credit card en je abbo word gewoon omgezet naar een xbox live gold account als je een xbox 360 hebt (je abbo loopt gewoon door) ... Tevens kan je met een silver account niet gamen... maar ja dit is erg off-topic
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 2 two-months trials die eigenlijk afliepen op 31-03, maar het lijkt erop dat ze het nog doen. Maar ik moet wel m'n creditgegevens opgeven. Als ik er nou niet voor wil betalen, kan ik dan die trials gebruiken, m'n creditcardnummer geven en er niet voor betalen? Moet ik dan gewoon na 2 maanden het weer opzeggen ofzo? Want volgens mij gaat ie wel automatisch afschrijven als de 2 maanden af zijn gelopen, toch?

    Alvast bedankt
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je moet dan idd binnen 2 maanden opzeggen. Anders wordt het verlengd.
    Voor een trial betaal je logischerwijs niks. :)
     

Deel Deze Pagina