1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou met die vraag eens bij de @Home helpdesk aankloppen. Volgens mij moet jouw modem een wat hogere snelheid makkelijk kunnen behappen. Wellicht is er wat anders aan de hand (ofschoon @Home berucht/bekend is om zijn trage upload snelheid...).
     
  2. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    De omgeving waar je zit met @HOME kan ook een beetje uitmaken. Zo schijnt omgeving Den Bosch veel problemen te geven met @HOME terwijl in het noorden (Groningen e.d.) minder problemen geeft qua verbinding.
     
  3. derKiddo

    derKiddo Hal(l)o

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ok danku. ik zal de helpdesk maar eens bellen.
    trouwens: eijsden, waar ik woon, is de meest zuidelijke gemeente van nederland 8) , de hele beschaving hier moet internetten via 1 kabeltje|:- (ok dat is nu ook weer overdreven)
     
  4. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een nadeel van kabel. Als er in je buurt veel mensen zijn die ook een kabel verbinding hebben van @home dan wordt de verbinding wel langzamer. Daarom is ADSL wel weer beter.
     
  5. [black]label

    [black]label NUNC AUT NUNQUAM

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Instelling xbox met @home ?

    Wie kan mij helpen met de instellingen voor mijn Xbox met @home, ik heb net de starterskit gekocht maar ik weet niet hoe de instellingen moeten zijn |:- :'-( . Wat zijn de instellingen of waar kan ik ze vinden ? some help plz !
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: Instelling xbox met @home ?

    Ik heb je thread gemerged ... lees deze thread ook even door ... misschien vind je hier het antwoord
     
  7. mischa

    mischa Guest

    ik heb @home en kan gewoon uc gae hosten met 8 man :p
     
  8. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook @home en kan nog niet eens normaal een potje motogp rijden of een game van UC of MA joinen laat staan dat ik hem zelf host. Kan alleen maar time trials rijden zonder dat ie vast loopt.
     
  9. mac-x

    mac-x Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is mooi klote......:cool:
    hier in zwolle heb ik met @home bijna nergens last van, gisteren toevallig viel de verbinding effe weg maar dat was de eerste keer in 3 weken.:p
     
  10. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een basis abbonnement???
     
  11. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb @home breedband. Ze zeggen dat er een storing is en dat ik maar een ftp kabel moet leggen tegen die storingen.
     
  12. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik heb nergens last van. Anders moet je hier ff kijken. Daar staat meestal wel als er ergens storingen zijn en wat er aan gedaan wordt.
     
  13. goalkiller

    goalkiller kazza

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    De snelheden van internet naar jouw toe (up-en down) zijn erg variabel. Je kunt hier niks aanveranderen als je maar 1 type abo hebt. Als je @home breedband hebt kun je maximaal 16kilobyte halen met upload. In de praktijk echter haal je dit zelden, Dit is van invloed op de drukte op het netwerk van @home en hoe snel de routers en bridges jouw pakketten doorsturen, Het heeft dus totaal geen zin om een andere modem te halen of om andere bekabeling aan te leggen, dat is grote onzin. Het beste kun je proberen dat je niet teveel p2p programma's zoals kazaa e.d. open hebt staan, en dat er niet teveel programma's verbinding hebben met internet.
     
  14. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet wel wat voor gezeik we hebben hier in vught, mischien ligt het daaraan.
     
  15. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, klote zeg. Ik hoop voor jullie dat het snel is opgelost!
     
  16. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    snelheid @home

    ja de snelheid van @home vind ik sowieso veel te variabel. ik zou zelf liever oversluiten op een wat stabielere verbinding, maar dat vind mijn moeder niet goed |:- @home heeft gewoon vaak een erg trage verbinding en dan gaat live ook niet makkelijk. Met motogp heb ik nergens last van, maar met uc heb ik eigenlijk nog maar 1 keer een server van 4 sterren gezien en heb ik in servers van 2 sterren al lag. Niet helemaal tevreden met @home dus.

    p.s. Ik heb @home breedband
     
  17. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: snelheid @home

    Wat hebben jullie bij de speedtest dan altijd????
    ik zit meestal rond de 700 kbyte/sec, nu heb ik dit:

    Download

    Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland

    Klaar 548.1 KByte/sec

    Upload

    Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen

    Klaar 14.5 KByte/sec

    Connection

    Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland.

    Klaar 713.0 Conn/min

    Ping test Nederland

    Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt)

    Klaar 16.0 ms
     
  18. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: snelheid @home

    en heb je @home? Die cijfers liggen bij mij veel lager. Wel hoog genoeg voor live, behalve de upload, die's 14,8 ipv 16, maar het lukt wel. Had liever speedlinq als internet gehad, maar dat kost nou net ff 45 euro per maand meer...
     
  19. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: snelheid @home

    Ja ik heb @home breedband.
     
  20. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja kan kloppen zonet bij de test stond de andere computer ook aan, dus het zal wel niet veel verschillen
     

Deel Deze Pagina