1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. bij mij wel het werkt perfect alleen als je host dan zie je bij moto gp moters springen:{ die hebben vast lag
     
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Tsja, de kwaliteit van @Homo (evenals andere kabelproviders) is helaas errug afhankelijk van de plek waar je zit. Ik zat laatst in de rimboe (midden-Limburg) en zag tot mijn stomme verbazing hoe mijn zwager met @Home een vliegende 450KB/sec download had (en een zuigende 16KB/sec upload).

    Ha, dat hoef je in de randstad niet te proberen!

    Voor mij hebben de kabel providers al lang afgedaan. ik zit nu weer een paar weken bij Multikabel (ja, ik heb het abonnement alweer opgezegd) en constateer met stomme verbazing dat de internet verbinding nagenoeg elke dag wel even plat gaat. En altijd tijdens kantooruren. Dan zit daar op kantoor dus de een of ander klootviool die denkt dat ie wel effekes zijn servertje kan resetten. Pfff... Amateurs!

    Als je in de randstad zit heb je keus genoeg. Zie je een mogelijkheid om je kabelprovider om te ruilen tegen adsl dan kan ik alleen maar zeggen: Doen!
     
  3. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    OPGELET VOOR ALLE MENSEN MET 64 UP !!!


    ik heb nl. 64 up, en heb xbl, en het draait als een ZONNETJE !!!

    echt waar!!!


    soms zie ik bij moto gp motors springen :mad:, marja daar kan ik nog mee leven! !!

    ik heb @home BASIS btw, met een download snelhied van

    39.0Kbyte/s (312.0Kbit/s)
    en een upload van
    Upload snelheid: 8.0Kbyte/s (64.0Kbit/s)

    en dat haal ik zowat altijd !!!

    als je nog meer vragen hebt PM me maar ofzo!
     
  4. Snake330

    Snake330 SnakeStyle NL

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook hosten?
     
  5. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh, ik heb dat nog niet geprobeert, ik join lekker, er lopen hier ook nog andere gasten rond met een upload van 64, die hosten wel, dus het zal denk ik wel gaan!!! :)
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    IK heb @home breedband en bij mij draait ook alles erg soepel.
     
  7. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb @ home breedband en heb een rechtstreekse verbinding van modem naar xbox.
    Ik heb het mac adres en de hostname ingevuld maar ik krijg geen verbinding, hij zegt steeds: ip not confirmed.
    Nou heb ik gehoord dat je de hostname niet van de computer moet halen (zoals ik gedaan heb) maar uit een boekje van @home. Ik kan geen hostname vinden in een boekje.
    Is de hostname nu het probleem?
    Voor de rest heb ik alles op automatic staan.
    de hostname die ik kan vinden is: CP88679-A maar moet ik dat streepje nou invullen en maken die hoofdletters uit?

    :confused:
     
  8. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is je computernaam en die heb je denk ik niet nodog daarvoor. Je moet ff kijken of je IP adres goed is ingevuld. Om te zien wat je IP adres is moet je naar Start en dan Uitvoeren en dan ipconfig in tikken, dan zie je je IP adres. Probeer dat maar eens, of het werkt weet ik niet hoor.
     
  9. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gebeld met @home en die computernaam klopt, maar die moet ik toch bij hostname invullen?
    En over m'n IP adres, dat heb ik bij live op automatic staan maar ik zal het ff op manual zetten, zelf invullen en dan kijken of ik verbinding krijg.

    edit: niet gelukt met dat manual.:'-(
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  10. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb @home basis, alles staat op automatic en ik werk via een router. je zal er niet veel aan hebben, en ik heb dus de hostname niet ingevuld, dat staat in de router, en dar staat het met een - en met een HOOFDLETTER

    mss heb je hier tog wat aan ?

    nouwja VEEL SUC6 ;)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je ook geen problemen met andere spellen ... zoals UC en dergelijke .. MotopGP is een van de weinige spellen die weinig banbreedte vreed ... maar voor UC en GR voorzie ik problemen ..

    NB ik kick altijd springende motoren ... voor jou is het misschien iri maar voor andere is het nog vervelender
     
  12. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het probleem opgelost is.
    het ligt aan de kabel, die pipo's in de winkel hebben de draadjes in de verkeerde volgorde gezet.
    toch bedankt voor de reacties:)
     
  13. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjonge jonge wat dom, hadden ze hem niet getest ofzo|:-
    Nou succes ermee!
     
  14. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0

    w8 maar tot donderdag, dan koop ik ghost recon, maar ik heb zowat alleen springende motoren gezien als mijn broer aant downloaden is 8)8)

    verder nog niet volgensmij, maar ja, als het niet lukt ofzo met ghost recon post ik het wel ff !!!
     
  15. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Xbox Live hier nu draaien, rechtstreeks op m'n modem. Alles werkt, hostname ingesteld. Perfect. Maar ik wil het liefst m'n Xbox via mijn Hub verbinden, zodat ik ook nog kan internetten op mijn PC. Ik heb dus de volgende opstelling:

    Modem -------------- PC (met twee netwerkkaarten) ----------- Hub ----------- Xbox

    Ik heb dus een ingewikkelde opstelling, dus ik denk ook niet dat dit gaat lukken. Van mijn modem gaat er een kabel naar mijn PC met twee netwerkkaarten. Dan gaat vanaf de PC een kabel naar de HUB waar ook weer een kabel uitgaat naar de Xbox. Met XBconnect luktte dit altijd. Ik heb zo'n ingewikkelde manie omdat @home het niet toestaat om je internetverbinding gelijk te delen. Daarmee bedoel ik dus, gelijk vanaf je modem een kabel naar een HUB waarin je je verbinding splitst. Weet iemand hoe ik alles in moet stellen om dit voor elkaar te krijgen? Dan mag je hier komen voor een lekker Haaksbergs biertje :)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je met een hub wilt gaan weken dan moet je met ICS (internet delen gaan werken) dan meot jouw pc als router fungeren .. das dan de enige oplossing
     
  17. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat? ;)
     
  18. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niemand de oplossing? Ik wil namelijk het aanschaffen van een dure router vermijden als het mogelijk is :)
     
  19. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ey jongens ik wil effe wat vragen over @home met het surfen dat misschien ook invloed kan hebben wanneer ik het op xbox live aansluit (als ik dat ooit krijg). Maar mijn probleem is dat altijd als ik surf de pagina ineens weigert doortegaan en dan moet ik echt superlang wachten soort haperingen. Hij zegt dan bezig met het zoeken van proxy instellingen ik heb alles geprobeerd maar het blijft steeds gebeuren om de minuut ik word er gek van is dit probleem bij een van jullie ook voorgekomen?
     
  20. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar heb je de proxy aanstaan, die moet je ALTIJD uitzetten.
    daar wordt alles een stuk sneller van.
     

Deel Deze Pagina