1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0

    als er een goeie host is bij gr, dan heb ik geen problemen, maar als er een slechte host is met veel mensen, dan hebek natuurlijk lag, ik heb ook altijd een bericht alsek join dat de netwerk condities er voor kunnen zorgen dat ik lag heb enzo, (kweet het niet zo precies):{ )

    maar over het algemeen een leuk spel, en niet zo veel lag.
    maar in mijn eerste potje was meteen connection lost :mad:
    dus da begon al goed!!
    maar nu heb ik dat nietzo vaak.

    ik hoop iig dat de nieuwe spellen niet meer bandbreedte nodig hebben dan gr !!! _O_ _O_ _O_
     
  2. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch maar een router kopen. Ik koop een door Microsoft ondersteunde router. (staat in de nieuwste XBM) Dat is allemaal mooi. Maar nou heb ik de volgende vraag, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

    Ik heb beneden in de meterkast een modem, met daarop gelijk de router. Vanuit de router gaat een kabel naar een PC beneden. Geen moeilijkheden. Vanuit die router gaat ook een kabel naar boven naar een PC. En vanuit een tweede NIC gaat een kabel naar de Xbox. Hoe moet ik de Xbox dan configureren om daarmee online te kunnen? Alvast bedankt :)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zoe het niet via een 2 nic spelen ... omdat je aangeeft dat je een router hebt staan is het beter om een hubje of switch er bij te nemen en je xbox hier op aan te sluiten.
     
  4. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat een kabel vanuit de router naar boven. Dus ik moet die kabel naar een switch/hub op de 1e etage laten lopen? En dan vanuit die hub/switch twee kabeltjes naar de pc en de Xbox. Hmm lijkt me eigenlijk een beetje vaag :)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is niet vaag ... dat heet een netwerk

    je router neemt de rol over van je computer (internet delen) als je vervolgens een kabel naar je pc laat lopen en de ander naar de xbox ... kan je gewoon met je xbox spelen als je pc uit staat

    [​IMG]

    hier staat een router met switch afgebeeld
     
  6. Presto

    Presto Xbox Elite

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog niet uit welke router nou het voordeligste en beste is voor Xbox live en mijn pctje...
     
  7. Randyjc

    Randyjc Duck Tape :x

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb @home breedband...

    met 2 netwerk kaarten en hubje

    het werkt gewoon normaal geen last van lag ofzo...
    iig neit bij moto gp of UC...

    en me broer dit internet/download gewoon...

    moet toch gewoon kunnen dan..
     
  8. pakard

    pakard Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraag, kan ik met mijn gewone internetverbinding (breedband) aan de xbox aansluiten, ik bedoel gewoon de kabel aan de xbox aansluiten , zal dat dan werken?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat werkt (direct connection) als je een utp modem hebt ..

    als je een usb modem hebt werkt diet niet en moet je een andere oplossing kiezen (ICS of Router)
     
  10. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er al iemand zijn verbindig lopen via een router? Even voor de zekerheid of het wel allemaal lukt, want ik sta op het punt om er ook eentje te kopen. :)
     
  11. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb @home breedband met een Etech router, zie www.routershop.nl voor prijzen, volgens mij kost het geen kont meer zo'n routertje. Is een 4 ports 10/100 switch cable/dsl router. web-based config sheet, tevens voorzien van firewall voor inkomend verkeer. Een kind kan de was doen zou ik zeggen *) En werkt als een tierelier, 2 pc's eraan, m'n laptoppie en dan mijn xbox. Zorg er wel voor als je gaat live'n dat je geen bandbreedte gebruikt met je ander aangesloten apparatuur want die 16kb up die je van @home krijgt zijn echt nodig om fatsoenelijk te kunnen live'n in ieders geval om host te kunnen zijn.

    succes ermee

    Gegroet
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Berichtje ontvangen van bonm014

    heeft iemand dit probleem ook en heeft iemand de volgende modem?

    Mijn kabel-modem is er een van RCA, het model is DCM215

    en hebben jullie het probleem ook? Wat was de oplossing. Ik heb het vermoede dat het gaar om een oud type modem ... maar ik ben hier niet zeker van ... vandaar dat ik het hier ook post

    thnx

    Fardo
    ----------------------------------------------
    Hee fardo!

    Ik heb ook een probleem met het verkrijgen van de Update van Unreal Championship.

    Ik heb hierover al contact gehad met MS maar die helpen je niet echt concreet moet ik zeggen. krijg elke keer eenzelfde reactie terug... Losers...

    Ik heb dus een directe connectie vanaf mijn xbos naar internet! (Xbox -> Hub -> cable-modem -> Campus@Maastricht(=@Home) -> Internet)

    Mijn kabel-snelheden zijn dan ook onbeperkt download en maximaal 16 Kb/s upload. Ik meot dus een update kunnen halen aangezien ik ook goed kan hosten en MotoGP/Mechassault en voorheen ook Unreal goed kon spelen.

    Mijn kabel-modem is er een van RCA, het model is DCM215.
    Aan het MTU kan het haast niet liggen omdat ik met mijn computer ook op internet zit en als ik dan de test doe die Xbox Magazine had gezegd moet ik het dus wel voor elkaar hebben.

    Ik kan contact opnemen met mijn provider maar wat zouden die moeten doen om er voor te zorgen dat ik dus nu wel de updates kan halen?

    Ik heb een spel gekocht en heb er maar even van kunnen genieten omdat ik de update niet kon krijgen... Ik vind dit maar een beetje slecht hoor... je hebt toch geen hoge snelheden nodig om content te downloaden!!!:mad:

    Maar goed, zou je me kunnen helpen??

    Martijn
     
  13. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een thomson modem gekregen van @home nu weet ik niet of het usb of utp is. Kan ik hiermee dus op live.

    weet iemand de antwoord op mijn vraag??
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    (sorry als dit al eens is gevraagd, maar ik had geen zin om al die posts na te lopen. call me lazy)
    Dat met die 2 IP adressen klinkt wel handig. Moet je daar ook extra voor betalen bij @home?
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    mensen, ik probeer bij mijn vrienden xboxlive aan de praat te krijgen, hij kan geen verbinding maken met live en bij probleem zoeken geeft hij aan dat ie Dns en nog wat andere dingen niet weet of kan vinden, ik heb hem direct aangesloten op de modum.

    please help
     
  16. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je even naar networking settings en dan advanced en dan bij host server je computernaam in toetsen, xbox herstarten en als het goed is moet hij dan werken. Heb het vandaag zelf ook zo gedaan !
     
  17. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb @home kabel breedband en een Xbox Live starterkit gekocht.
    Maar als ik wil aansluiten geeft hij een error en moet ik alles handmatig instellen, maar ik weet niet wat ik allemaal moet invullen en hoe en waar!
    Kan iemand me helpen???
    Ik woon in Den Bosch en heb het Motorola modem!
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Bazzie volgens mij moet je gewoon doen wat pablow zegt.

    echt hartstikke bedankt Pablow, anders het ik het nu nog niet voor mekaar, nogmaals bedankt
     
  19. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moest een aantal andere dingen doen, maar het is wel gelukt!
    Dus see you @live!
    Add me maar mijn Tag is Bazzie en ik speel Moto Gp en UC vooral!
     
  20. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan ik zat dus ook met dat probleem maar op het begin van deze thread wordt eigelijk het antwoord al gegeven :) !
     

Deel Deze Pagina