1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    handig, he? Zo'n centrale thread! :9 ;)
     
  2. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje hoe is de snelheid van Live met @Home? Veel of weinig lag?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hangt van jouw abbo af en waar je zit en hoe laat je speelt .... en ... :{

    maw ... voor iedereen is deze situatie anders .. dus kunnen we hier moeilijk antwoord opgeven
     
  4. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier dus met een probleempje ik heb nu een router gekocht (volgens mij) van sitecom en als ik op live wil met mijn xbox begint ie te zeuren over dat hij de dps (ofiets in die richting) niet kan vinden. Hebben meer mensen hier last van gehad of hoe werkt dit?
     
  5. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een sitecom router 4s met firmware 1630 een geen enkel probleem gehad, gewoon plug 'n play en draaien met m'n pc en live. Maar wat je hier vertelt is niet echt helder zo ........ volgens jou een sitecom router en iets in de richting van dps ???

    welke router heb je: merk, type en firmware versie?
    wat is de EXACTE foutmelding?
    doet het wel met internet op de pc of uberhaupt niet?
    heb je hem wel via de pc en je browser geconfigureerd?
     
  6. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    F0ck ik heb volgens mij een hub gekocht in plaats van een router :'-( ! Maar in ieder geval bedankt kan ik weer terug naar de winkel :mad: , welke router heb jij dan eigelijk die van 70 euro ?
     
  7. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ff lezen kan helpen soms ...... zoals ik hierboven al had vermeld heb ik de:

    sitecom router 4s met firmware 1630
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er zijn 2 kabel abbo's bij @home

    niet echt geschikt voor live (lage upload)

    en

    kost iets meer maar is wel geschikt voor live
     
  9. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu ook nog @home Budget. Die kost € 17,95 per maand en de downloadsnelheid is 64 kbit/s. De uploadsnelheid zet @home nooit op hun site, maar ik denk dat die 32 kbit/s zal zijn.

    Deze is dus ook niet geschikt voor Live.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope daarvan is zelfs de download snelheid onvoldoende van ... bij de basis is dit het minimum
     
  11. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij levert @home alleen maar UTP modems, dus ik denk dat je gewoon op live kan.
     
  12. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0

    Weet iemand hoe ik kan controleren ik de proxy heb aanstaan en zoja, hoe ik hem uitzet??
     
  13. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    extra----- > internet opties ----> verbindingen--------> rechtsonderaan LAN-Instellingen klikken. Done :)
     
  14. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik een abbo nam bij @home( jaartje geleden ofzo ) kon ik kiezen tussen een UTP en een USB modem
    ik had toen een UTP modem genomen , achteraf lijkt me dat ook makkelijker voor live, ook al heb ik nu nog basis :mad:

    denk dat ik eind dit jaar overga op iswitch (tenminste, als ik positieve reacties te horen krijg hierover ) zelfde prijs als @home basis maar wel behoorlijk sneller
    en dan zul je mij ook vinden op live hehe }:]
     
  15. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat USB is dat je een adaptor krijgt die je in je USB-poort steekt en in die adaptor steek je dan weer een UTP-kabel, zeg maar een soort externe netwerkkaart. Het modem is dan evengoed een UTP-modem.
     
  16. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    aah zo, dat wist ik niet
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoi, nadat het maanden goed is gegaan is vandaag de zwarte dag voor mij gekomen.
    Ik wilde lekker gaan Midtown Madnessen, maar wat zei m'n Xbox:
    ''Your XBOX Console cannot connect to the Live! network.'' ''Press A To go to Troubleshoot''

    Dus ik doe dat lekker, hoppa, de Xbox zegt dat alles ok is. Dus ik denk, oh kleine configuratiefout ofzo. Dus ik weer verder met MM3, en hoppa. Hij geeft dezelfde foutmelding!

    Ik heb verder niks verandert, internet op de PC doet het ook nog, Xbox Dashboard kan ook verbinding leggen. Maar mijn Live spellen niet! (MM3 en UC).

    Heeft iemand anders dit probleem ook. En heeft iemand een oplossing/verklaring?

    P.S: Hij heeft het probleem ook.
    P.S.S: Ondertussen heb ik nog wat mensen gesproken die ditzelfde probleem hebben. Misschien ligt het aan Xbox Live zelf?
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2003
  18. AfTeRMatH187

    AfTeRMatH187 SECURITY

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
  19. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm op de site van @home staat dat er 128kbit upload is met het breedband abbo (47,95 per maand) maar uit tests blijkt dat er maar 11 kb upload van komt, ipv 16!!! is dit erg bij live of kan ik het wel gaan aanschaffen?!?!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan dit gewoon nemen 11 of 16 maakt niet veel uit is een moment opname
     

Deel Deze Pagina