1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] @Home en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door The Doctor, 12 mrt 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lees deze thread eens door dit ligt aan @home .. omdat jullie elkaar nie kunnen zien of horen .. jullie zitten waarschijnlijk in het zelfde subnet

    zie ook deze thread

    of het ligt aan ICS of het ligt aan jullie modem welk type modem hebben jullie welk abbo

    kortom meer info please
     
  2. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Beste mensen ik zit hier met een lastig Xbox Live! Probleem hopelijk kunnen jullie me helpen.


    Ik heb @home+een d-link router (614+) maar ik krijg alsmaar de melding van mijn Xbox dat er kabels niet inzitten en er geen verbinding gemaakt kan worden.
    Als ik mijn ethernet kabel uit de router haal en in mijn modem stop krijg ik nog steeds geen verbinding......AUB HELP MIJ!


    ps: ik heb de nieuwe ''Firmware'' ook al geinstalleerd (1.20)
    Mgv,
    Max
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als de kabels er niet inzitten betekned het dat je gerbuikt maak van de verkeerde kabels (kabelbreuk) .. je moet normale utop gebruiken

    zie ook deze link
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik de kabel uit mijn Xbox haal en in mijn laptop steek krijg ik wel verbinding met het internet :confused: hoe kan ik zorgen dat het ook op de xbox werkt?


    Max
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is de exacte foutmelding? + wat is je setup + kabels enz...
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    De foutmelding krijg ik dus van de Xbox die zegt dat er kabels niet aangesloten zijn (1e hokje bij xbox live!)
    mijn opstelling: modem van @home (com21) en daarop aangesloten een router van d-link (614+) de router is aangesloten op 3 pc's waar 1 van een laptop (deze is draadloos verbonden) + 1 xbox.
    De xbox is met een ethernet kabel aangesloten op de router maar de xbox geeft melding dat hij de kabel niet kan vinden.

    Een tijd geleden toen we de router net gekocht hadden konden de pc's de router al niet zien maar toen we de verbindings snelheid van 100kb's naar 10kb's hadden gezet werkte alles vlekkeloos kan dit hetzelfde probleem zijn met de xbox? en hoe stellen we dit in op de xbox? de ethernet kabel die op de xbox zit heb ik ook al een keer in de laptop geprikt maar die kon wel gewoon het internet op :confused: dus het ligt niet aan de kabel.

    Ik heb dat dit genoeg info is en je me aub kunt helpen.


    Mvg,
    Tim
     
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Enige reacties zouden zeer welkom zijn
     
  8. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je wel gechekt of de router compattible is met Xbox L!VE???
     
  9. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je bij de Xbox Live instellingen niet wat aanklooien? Ik klooide ook eerst een uurtje voordat ik Live aan de praat kreeg. Heb dan wel geen router maar toch, het blijft allemaal hetzelfde geklooi.

    En Router Compatible, zou ook nog maar zo kunnen. Maar volgens de website is ie gewoon compatible. Kijk anders ook even of je de goede firmware hebt!

    Trouwens voor problemen met Live kun je misschien ook even hier kijken. Misschien wordt je d'r wijzer uit... :) Of hier nog wat informatie over werken met je
    router.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

    :)
     
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt voor de hulp mensen maar ik heb dit alles al geprobeerd de router was niet xbox live-compatible maar door de nieuwe versie van de firmware (1.20) zou het wel moeten werken (volgens microfsoft,router helpdesk) gekloot met de xbox live instellingen hebben ook niet geholpen zelf denken mijn vader en ik dat het aan de ethernet kabel ligt deze zou ''te snel'' zijn en zou daarom niet goed werken (we hadden dit probleem eerst ook met de pc's) dus ik heb er veel vertrouwen in dat na vervanging van de ethernet kabel het wel zal lukken.

    Heel erg bedankt voor jullie hulp!

    Mvg,
    Tim
     
  11. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is gelukt! :p ik zit nu op Live! als jullie me willen adden? ik speel UC,GR,Demo's: mech assault jullie zijn vrij om me te adden :) vraag me ff naar mijn gamertag
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik las het felli ... heb je trouwens ook geprobeerd of het wel werkte in de dmz modus?
     
  13. BIG TIM

    BIG TIM StRiP It GiRL

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    @home met Router?!?!!?!!??

    Kan je een router tussen je modem en computer en je xbox gooien als je @home hebt ???

    En welke Creditcards kun je gebruiken ?!?!?!

    GEEN OFFTOPIC PLEASE
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    ja dat kan :) (lees even deze thread door voor meer info, maar je kan wel last krijgen van het probleem niet kunnen horen of zien, maar als je je xbox in de dmz zone zet heb je geen problemen)

    voor je vraag over de credit card zie de centrale credit card thread

    de eerste pagina staan alle cc vernoemd
     
  15. willewel

    willewel Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem @home en XboxLive

    Ik heb Xboxlive en @home Basis . Nu kan ik prima online gamen, behalve tegen diegene die in dezelfde plaats woont waar ik woon en ook bij @home zit. Ik heb er geen router tussen zitten gewoon de breedband modem Motorola. Heeft iemand een oplossing of hetzelfde probleem...
    alvast bedankt
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: probleem @home en XboxLive

    thread gemerged met de centrale thread

    dit ligt aan @home zie voor meer info deze thread (helemaal doorlezen)
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom komt @home (breedband) zijn/haar upload speed niet na? Ik test zeer vaak mijn upload en download en kom NOOIT tot de 16 kbyte!
    Daarnet had ik dit weer:

    Download : 329.7 KByte/sec
    Upload : 15.0 KByte/sec
    Connection : 257.0 Conn/min
    Ping test Nederland : 30.0 ms


    Voor xbl! heb je 16 kbyte/sec upload nodig, en dit red ik dus niet, mijn download is (dik) inorde.

    Valt hier iets aan te doen, ik heb geen routers of wat dan ook aan me pc..gewoon direct van modem naar netwerkkaart!
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    15 kb is voldoende hoor

    netwerksnelheden kunnen verschillen
     
  19. Borrie

    Borrie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf @home breedband met 2 pc's 2 ip's en een xbox

    er loopt een kabel van het com21 modem naar een hubje vanuit hier gaat er een naar de x-box en 2 naar de pc
    nou moet ik iedere keer als ik wil gamen op de x-box een pc
    uitzetten zwaar irritant

    is er ook een manier wanneer dit niet hoeft had iets gelezen over een macadres hoe moet ik dit instellen enzo

    en hoe gaat dat met een router en 2 ip adressen
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    omdat je maar 2 ip adressen tot je beschikking hebt moet je inderdaad elke keer je pc uitzetten. Tenzij je ICS of een Router gebruikt (je mag van @home namelijk maar 2 pc tegelijkertijd gebruiken = 2 ip adressen)
     

Deel Deze Pagina