[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    gelijk toen hij beschikbaar was! staat jou status niet op verzonden dan

    Iik heb zin in morgen!

    ik zie alleen dat gchop mijn game nog niet heeft verzonden! :mad:

    @ beuker zaten die baterijen er ook bij
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  2. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Nog niet heb hem zaterdag besteld, maar had hem tijd geleden al wel gereserveerd, maar goed ik heb al 2 bevestigingen gekregen dat ik hem wel zou krigjen
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, speelt het goed? en waar heb je hem gekocht. en heb je nog geen problemen gehad?
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is best genaait, de winnaars van Coca Cola, zouden een van de eerste consumenten die de Xbox 360 zouden beheeren, maar nu heeft zo 5% van Nederland 'm al, maar ik zie 'm hier nog niet staan :mad:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nice beuker :)
     
  6. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    OOOhhhhh, ik zie het al de amerikaanse versie;)
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude, dies weg voor een paar dagen:p.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De mijne ook niet. Alleen mijn Call of Duty is verzonden. Kameo en Condemned zijn nog betaald: in behandeling
     
  9. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Pijnlijk :+ Niet iedereen is evengoed op de hoogte van het wel en wee van deze Almeerse buschauffeur.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  10. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit toch echt een Europese stekker bij die doos, een Amerikaanse ziet er heel anders uit.
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    + Op zijn games staat PAL, europa dus
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    heb jij m nog niet fardo!
     
  13. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze chauffeur heeft ze rond gereden en natuurlijk per ongelijk 1 verloren:D
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ovandaar dat hij van mij vandaag niet binnen was :)
     
  15. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    mijn 1ste indruk van dit witte stuk plastic is dat ik idd mijn lcd mis die morgen terugkomt van philips.

    ik heb er vanmiddag een beetje op gespeeld en in de menu's lopen ouwehoeren en het werkt allemaal zoals het hoort.
    kinderlijk eenvoudig en geeft een direct vertrouwd gevoel wat wij van de xbox ook al kennen.

    de bouwkwaliteit is toch van een ander alure.....de normale xbox kan vergeleken worden met een zwarte tank die wel tegen een stootje kan,daar ik dit technisch juweeltje niet de stuiter op de vloer zie overleven.
    tis absoluut geen krakkemikkig ding...........integendeel.....maar je ziet,voelt en hoort dat dit ding iets meer in huis heeft als de oude black box.
    handle with care denk ik dan maar....hij is het absoluut waard.

    de game die ik tot nu toe alleen even gespeeld heb is cod2 en ziet er vrij goed uit op een normale crt televisie.
    let wel.......ik maak gebruik van de composiet kabels ism het scartblokje wat meegeleverd is.....morgen draait hij pas op high def als mijn lcd scherm weer hier hangt.
    nogmaals...cod2 ziet er nu al gewoon goed uit en zal er zeker weten nog beter uitzien als je deze met een echte mickeysoft rgb scartkabel je tv inpompt.

    de360 is verders redelijk stil....iig veel stiller als mijn oude xbox die het geluid maakte van een mini twister en floot tot vervelends aan toe.
    wel wordt hij vrij warm....een stuk warmer dan de oude xbox maar niet iets om je ongerust te maken.
    geef hem wel de ruimte is mijn advies...hoe meer frisse lucht hoe minder de kans op gezeik door oververhitting.

    voeding is mega dik...was immers al bekend bij velen.
    kabels en stekkers zijn van prima kwaliteit.

    de joypad werkt fantastisch,geeft geen gevoel van vertraging,is direct en ligt erg lekker in de hand.
    rumble functie is meer dan voldoende aanwezig en het leukste is.......hij werkt zelfs al zit ik boven op de plee.
    weet niet wat het bereik is van dit ding.........genoeg om zover van je tv af te zitten dat je werkelijk niets meer ziet.

    morgen klooi ik rustig verder als mijn lcd weer hier hangt en zal als eerder vermeld nog wat pics plaatsen.

    vanavond ga ik op live om eens wat oude titels uit te proberen...ben benieuwd of het anders draait.

    de neuk van beuk :+
     
  16. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Klaag niet jij krijgt hem voor nop.
    Wees blij met wat je hebt(krijgt).
    Wij moeten er waarschijnlijk de dood voor in de ogen kijken willen wij er 1 krijgen.O-)
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jah maar het is wel genaaid hoor ;) ik heb nog een filmpje waarbij je hoort dat ze als eerste consumenten van Nederland krijgen en eerder als de rest. Het is zoals Alex V zegt: als je 10 miljoen wint en je krijgt er maar 5 dan ga je ook klagen, of niet dan?

    En over Beuker _O_ die fotos zijn mooi _O_
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, wtf zeik jij:+.. Je hebt er al like mee gespeeld toen nagenoeg niemand er mee gespeeld had:p.
     
  19. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hoeft verder niet in detail te treden hoor,

    MAAR WATTEFOK DOE JIJ MET JE CONTROLLER OP DE WC? 8)
     
  20. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja oke, maar goed ik vindt dat mensen zich gewoon aan hun beloftes moeten houden, want anders heb je de volgende keer ook niet veel aan hun woord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina