mijn 1ste indruk van dit witte stuk plastic is dat ik idd mijn lcd mis die morgen terugkomt van philips.
ik heb er vanmiddag een beetje op gespeeld en in de menu's lopen ouwehoeren en het werkt allemaal zoals het hoort.
kinderlijk eenvoudig en geeft een direct vertrouwd gevoel wat wij van de xbox ook al kennen.
de bouwkwaliteit is toch van een ander alure.....de normale xbox kan vergeleken worden met een zwarte tank die wel tegen een stootje kan,daar ik dit technisch juweeltje niet de stuiter op de vloer zie overleven.
tis absoluut geen krakkemikkig ding...........integendeel.....maar je ziet,voelt en hoort dat dit ding iets meer in huis heeft als de oude black box.
handle with care denk ik dan maar....hij is het absoluut waard.
de game die ik tot nu toe alleen even gespeeld heb is cod2 en ziet er vrij goed uit op een normale crt televisie.
let wel.......ik maak gebruik van de composiet kabels ism het scartblokje wat meegeleverd is.....morgen draait hij pas op high def als mijn lcd scherm weer hier hangt.
nogmaals...cod2 ziet er nu al gewoon goed uit en zal er zeker weten nog beter uitzien als je deze met een echte mickeysoft rgb scartkabel je tv inpompt.
de360 is verders redelijk stil....iig veel stiller als mijn oude xbox die het geluid maakte van een mini twister en floot tot vervelends aan toe.
wel wordt hij vrij warm....een stuk warmer dan de oude xbox maar niet iets om je ongerust te maken.
geef hem wel de ruimte is mijn advies...hoe meer frisse lucht hoe minder de kans op gezeik door oververhitting.
voeding is mega dik...was immers al bekend bij velen.
kabels en stekkers zijn van prima kwaliteit.
de joypad werkt fantastisch,geeft geen gevoel van vertraging,is direct en ligt erg lekker in de hand.
rumble functie is meer dan voldoende aanwezig en het leukste is.......hij werkt zelfs al zit ik boven op de plee.
weet niet wat het bereik is van dit ding.........genoeg om zover van je tv af te zitten dat je werkelijk niets meer ziet.
morgen klooi ik rustig verder als mijn lcd weer hier hangt en zal als eerder vermeld nog wat pics plaatsen.
vanavond ga ik op live om eens wat oude titels uit te proberen...ben benieuwd of het anders draait.
de neuk van beuk
Klik om te vergroten...