1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden er maar enkele en allen de core system de duurdere paketten zijn allemaal voor de preorders8)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verzonden naar het opslag depot ja. Daar wordt hij vandaag weer naar jou verzonden zodat je hem morgen hebt. Ik heb zelf gehoord dat er in verschillende grote filialen zelf mensen van MS het in de gaten houden en dat er zelfs "mystery guests" van MS zijn die proberen een console los te krijgen van een filiaal.

    Zeg ook niet dat ze hem allemaal leveren, maa rik ken al mensen die hier in de buurt gebeld zijn dat ze hem vandaag al konden komen halen. Denk aan de regio Boxmeer/Nijmegen.
     
  3. Net alvast even Pgr3 en Perfect dark zero opgehaald bij e-plaza*)
     
  4. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist Perfect dark zero gekocht bij Dimplus hier in doetinchem :)
    Nu morgen nog ff me xbox 360 ophalen :)
     
  5. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Smeerlap! Ik hoop dat ik potverdriedubbeltjes een 360 krijg in ruil voor mn pre-order kitje en niet dat ze er te weinig hebben! Ik zou het waarderen als er eens concrete info door MS zou komen over het de verhouding pre-order kits en daadwerkelijke premium leveringen.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor elke pre-order kit komt er een xbox 360 ... dat heeft ms bevestigd .. wat wil je nog meer horen?
     
  7. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op dit forum ook gelezen dat er winkels minder 360's hadden gekregen dan verkochte pre-order kits. Ik wil dus zekerheid. En die krijg ik niet door zojuist beschreven berichten te lezen.
     
  8. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo zeker wilt zijn is er maar 1 oplossing, MS bellen
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft het gezegd .. Het probleem is dat sommige winkels geen pre-order kits hebben uitgegeven ... maar wel als pre-order kits hebben verkocht ... uiteindelijk hebben ze minder pre-order kits ontvangen dan pre-order kits verkocht .. dus hebben ze nu te korten ...

    Als jij een pre-order kit hebt met aankoop bon dan heb je op 2 december je Xbox 360
     
  10. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo is dan ben jij mijn reddende engel voor de duidelijkheid Fardo O-)

    En ik had het over berichten zoals onderstaande
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    die info klopt niet ... miicrosoft heeft namelijk zelf de pre-order kits verdeeld ... er zijn wel winkels geweest die de xbxo 360 kits pas bij aflevering willen geven (deze hebben dus geen pre-order kit ontvangen)
     
  12. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    En anders heb je altijd nog je long sleeve 360 shirt..ook leuk toch?


    Mijn vrouwtje heeft anderhalve week terug als verrassing een kitje gekocht voor me(ja zo laat nog ja?!)
    Morgen gaat zij hem ook ophalen,dus zal moeten wachten tot ze terug is van haar werk....zit dan klaar met de tv kast open en de utp kabel klaar..AANSLUITEN!!
    Heerlijk he,iets nieuws..ben dan net een klein kind!!
     
  13. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Dea Petrus ik heb gister de gameshop gebelt omdat ik het ook over al

    de medewerker vertelde me dat er een vertegenwoordige van microsoft net bij hun was geweest, en had bevestigd dat hun net zoveel 360's krijgen als preorder kits

    menno
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje he, heeft iemand die hem bij de FRS online heeft besteld hem al binnen?
     
  15. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de duidelijkheid. Mijn twijfel begint steeds minder te worden :D:D:D:D:D

    NOG 1 NACHTJE SLAPUHHH!!
     
  16. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik blij dat het 2 december is en dat vele kunnen xboxen.Lekker gamen is veel beter dan nu als vele in de stress zitten.;) ,Hopelijk belt Dixons morgen want ik vertrouw erop sta als eerste bij hun op de lijst:+
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel goed nieuws man vanaaf als ik naar gameshop den haag gaat dan ga ik teminste met goed gevoel...

    thedonstil je ging hem toch ook in den haag en snachts ophalen??
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk wil ik vanavond ook wel even naar de stad gaan, maarja had hem bij de Dixons besteld.
    Maar is bij iemand al Kameo of PDZ verzonden bij GCshop.nl?
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij Foregames Tilburg geweest, vast PGR en PDZ + extra wireless controller opgehaald. Xbox 360's hadden ze daar nu ook binnen... Ze hadden iets meer dan 110 Premium systemen binnen gehad en nog een aantal cores... Maarja ze hadden dan ook al 110 pre-order kitjes verkocht. Ik ga hem vanavond in ieder geval ophalen. 12 uur gaan ze open, ivm de drukte waarschijnlijk zelfs iets eerder.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    WoW!!!
    110 stuks....
    Doen ze goed dan!
    En ook nog eens Wireless Controllers binnen? :)

    Mooi, Mooi.
    Want werd al bang dat ze die niet zouden verkopen ofzo.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina