[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wwat bedoelen ze dan precies met achievements?? Bij PGR3 bijvoorbeeld.. wat zijn daar achievements??

    Zou wel domme vraag zijn hehe mja kweet het nie egt;)
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Viezerik :D
     
  3. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    De koerier heeft een lekke band, of dat is het smoesje op het moment, ik bel morgen wel even voor jullie.
    Had woensdag ook nog gebeld, we zouden 'm vandaag 100% zeker hebben en blijkbaar krijgen we de Limited Edition van Perfect Dark Zero later opgestuurd, volgens mij is dat ook alleen maar omdat die het vergeten was :mad:
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Prachtig die gamercard...
     
  5. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    bartsmit

    weet iemand welke bezorgdienst bartsmit gebruikt zou om 12 uur thuis zijn maar moet nu tot 1800 werken.
    wil niet zon briefje in de bus:helaas troffen wij vandaag niemand aan maandag komen we weer of laten ze meteen een briefje achter dat je hem op het postkantoor kan halen
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    kijk of je buurman thuis is, meestal proberen ze ze daar naar toe te brengen. pas als er echt niemand thuis is(ook geen buren) dan nemen ze hem mee naar het post kantoor. maar dan kan je hem de volgens mij ook op zaterdag ophalen.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zal wel gewoon pakketdienst van TPG zijn.
    Ik geloof niet dat ze zaterdags bezorgen, en een pakket word tegenwoordig altijd 2 keer aangeboden.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik werd vanochtend ook door Dixons gebeld dat mijn 360 binnen was, ik mocht hem helaas alleen nog niet ophalen.
    Ze vroegen btw ook of ik de normale editie van Perfect Dark Zero wou hebben of de Special Edition.
    De gewone was 59.99 euro en de SE was 64.99 euro, heb besloten om de SE maar te nemen.
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zag deze vraag al aankomen.. ;)

    Achievements krijg je door bepaalde 'doelstellingen' te halen in spellen. Zo krijg je punten voor bijvoorbeeld het uitspelen van Call of Duty 2 (maakt niet uit op welke moeilijkheidsgraad), maar ook moeilijkere te behalen achievements zoals missies uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Zo heb je bij PDZ bijvoorbeeld honderd headshots in multiplayer games halen en ga zo maar door.

    Door op het PGR3 logo te klikken op iemands gamercard (zoals die van Major Nelson, HiroProtagonist of Paul Bunyan) kan je de achievements van die persoon vergelijken met die van jezelf en kun je zien welke je nog kunt behalen. Sommige zijn echter wel geheim, totdat je ze haalt uiteraard.

    Dit kan je doen op de Xbox 360 zelf en ook op Xbox.com, mits je je gamertag hebt gelinked aan je .net paspoort.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben dus langs de Dixons vandaag geweest en meerdere winkels... maar ze verkopen hier nog geen enkele game en dat is wel lekker... dan kan ik gewoon morgen de Perfect Dark Zero - LE morgen halen :cool:
     
  11. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    eeyy


    me maat heeft em al en ik was bij em hij is trouwens wel erg klein. en maakt amper geluid:D en die controller heb ik ook voor het eerst in me handen gehad en die pas perfect in je handen ik vindt em veel beter dan de s-controller.

    ik heb pdz n pgr3 gespeeld. he beeld is echt super mooi en ik heb echt geen hdtv nodig.. later wel maar voorlopig kan me 83 cm:p breedbeeld nog wel mee.

    maar het geluid is ook echt super vet en mooi, verder zijn de spellen er mooi en vooral als je je snel beweegt is het beeld nog mooier moet je maar is opletten vooral in pdz.!


    dus en voor de rest is het dashboard en zo allemaal top!!!

    nou veel plezier met morgen ophalen en game ze!!!! ciaooooo



    BBE TheOne!!!!!
     
  12. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Wisten wij dit allemaal al niet?:+
     
  13. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag naar de Intertoys geweest en daar verkopen ze de 360 niet eens!! wat is dat nou weer!
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2.5 uur...
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt bij de plaatselijke intertoys hier weten ze niet eens wat een xbox 360 is de gekken. toen maar naar amersfoort gegaan naar dixons.
     
  16. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Woon jij toevallig in Leusden??:9
     
  17. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. zegt die baas zo van Intertoys ja dan moet je de webmaster maar even mailen misschien weet die meer. wat een debiel, Maar dit soort dingen komen gewoon omdat daar geen concurentie is
     
  18. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben vandaag ook daar geweest, die baas zei wel van, ik kan hem wel voor je bestellen maar ik weet dan niet zeker of ik hem krijg...wat een debiel zeg

    Ik zo van, oke later, ik kijk wel ergens anders!

    en je hebt PM xbox360_rules;-)
     
  19. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    the one. je hebt zeker bij hannes zitten spelen, zal me niks verbazen als die dude er al 1 heeft:p

    over tpg. als je onder rembours doet dan wordt het niet aangeboden bij de buren. als je niet thuis bent krijg je geen briefje pas de 2de keer
     
  20. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    vinny:bartsmit verstuurt met TPG of Selectvracht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina