[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinny ams

vinny ams Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat zou me kans zijn als ik morgen is ging kijken in winkels in amsterdam of ze hem nog hebben als ik dan die van bart smit krijg verkoop ik hem wel weer|:-

2. Dutchforce

Dutchforce Hardcore XBW Trader

Leuk Bevonden:
    0
    In zo'n grote stad als Amsterdam is je kans 0,0 denk ik. Je kunt ff afkomen naar Herzogenrath (D), daar lagen vanmiddag blijkbaar nog 36 core systems.

Maar wat zijn sommige mensen hier ongeduldig... Je wacht al een paar maanden op dat ding, kan die ene dag er toch ook nog wel bij?!

3. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Samsung 23inch, le23r41 ofzo. check even de HD tv thread verderop.

4. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    0,0 ik heb werkelijke alle winkels afgebeld.

Er is geen enkele premium los te vinden.
    enige kans is nog dat iemand niet op tijd zijn pre-order ophaalt, maar die kans is minimaal...

5. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jepz ik heb hem gehaald om half 3 bij Dixons,natuurlijk meteen gelijk aangesloten op me LCD HD TV van Samsung.Nou ik kan je zeggen Kameo ziet er werkelijk adembenemend uit niet normaal zo mooi beeld:+ :+ .Ik wens iedereen heel veel plezier meej hun nieuwe Xbox360 en mensen die nog op zoek zijn heel veel succes meej zoeken want ook jullie komen zeker aan de beurt;)

6. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    welke samsung zit er in die pods in de winkel?

7. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik denk de LE26R51

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds vanmiddag _O_
    De TPG bus kwam hem netjes brengen...alles werkt en het ziet er geweldig uit.

Ik heb ook de Wireless Adapter.
    Topding, supernetjes op de achterkant van de 360 geklikt. Configuratie van 2 stapjes...done.
    En vet snelle stabiele connectie via Wireless-G.

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem ook ;). Alleen vraagje, ik deed vandaag Halo 2 op xbox live (ik weet het, maar pdz komt morgen pas binnen :D). Maar de sensetivity stond op default en normaal speelde ik daar ook altijd mee, maar nu op een HDTV en een xbox 360 was dat niet te doen. Ik moest de sensetivity op high zetten en toen was het pas een beetje te spelen. Hoe komt dit (door hogere resilutie) ??

10. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Bij de premium package zit een maand gratis een live abonnement, maar er wordt wel naar een code gevraagd, terwijl ik die niet kan vinden. Weet iemand hoe ik dit moet regelen?

11. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor hd tv heb je , hd tv's zijn namelijk slomer enzo dus dan reageert je tv slomer dan je controller

12. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    boven op de doos zit een "lipje", daaronder vind je een code

13. mars15

mars15 Guest

Die doos vind ik echt mooi
    wil eigenlijk toch wel een xbox 360 O-)

Misschien toch maar begin volgend jaar al halen...

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zow was vandaag weer een lange dag:D

Vanmorgen 8 uur naar de mediamarkt, was niemand, was pas 9 uur open, naar dynabyte gegaan, ging pas om 10 uur open, terug naar de mediamarkt, gewacht tot 9 uur, waren als eerste, paar gasten vlogen als idioten naar boven, ik mee, ik 2e bovenO-) (heb nog een goeie 100m sprint gezet) Gast van de mediamarkt geeft stickertjes aan eerste 7 mensen, die kregen een xbox zei ie... blijkt dat het de core is, hoef ik niet, geef stickertje weg, ga naar dynabite, komen we mooi de eigenaar tegen die ons herkent, vraagt ons hoelang we er al staan, we zeggen al 2 uur, hij impressed, het was fuckin koud. Hij controleert wat ie binnen krijgt, naja om lang verhaal kort te maken, wij naar huis, om half 2 belletje, er ligt 1 set voor ons klaar, opgehaald, maak praatje met medewerker, die zegt dat ie naar die party in Utrcht geweest is en een faceplate heeft gekregen van pgr, maar hij heeft geen 360, dus of ik em gratis wou, ik sure. Morgen om 12 uur neemt ie em mee, dus gratis faceplate erbij van pgrO-) En de hele dag al pgr en kameo gespeeld, beide vette games:cool:

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Dit heb ik ook al gemerkt, intro filmpje loopt niet helemaal vloeiend, het spel wel!

Bij NFS:MW is dit ook zo, maar dn ook ingame... heb je soms ook wel wat haperingen... denk dat het te maken heeft met dat je van de hard disk af speelt, want met PGR3 heb ik dit niet.

Mijn 360 is vanaf 1 uur vanmiddag aangeweest, tot en met 7 uur, gegamed, media center shit geprobeerd, demo`s en trailers gedownload... alles werkte perfect! Nix geen oververhitte troep of vastloper:)

Overigens vindt ik een HDTV egt NIET nodig om van de graphics te genieten... Speel nu op een 100 HZ Breedbeeld TV en het beeld is echt fantastich:p super mooie graphics!

Overigens wel balen dat de Fifa 06 demo er niet is:mad: wel raar dat ze zeiden dat ie er wel was:confused: Heeft iemand dit spel in zn geheel gekocht? zo ja, is het beter als de gewone fifa 06 op de xbox? en scheelt het veel in graphics?

Maar ik heb nog wel 1 vraagje... Er staan ook "themes" op de hard disk... maar ik weet niet hoe ik die kan activeren.. en waar ik deze kan vinden weet iemand dit?

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Themes, kan je gewoon de blades kleur veranderen, gewoon op themes klikken en 1 uit de lijst selecteren. easy

17. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn geval leverde TPG post op het mijn factuuradres ipv het afleveradres (m'n werk) wat ik bij het bestellen via BS online had aangegeven. De medewerker van BS die ik aan de telefoon had vertelde me dat het hun fout was geweest. Een vaag verhaal volgde dat ze met hun systeem alleen het billing (factuur) adres konden zien en invoeren voor de verzending.

Ik was natuurlijk niet thuis en de postbode had het bij de buren (een winkel) achtergelaten. Ik was net op tijd thuis want die winkel ging net dicht. Beetje vaag want ik hoorde ervoor te tekenen. Naja, na een dag stress eind goed al goed. :)

18. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ik heb fifa 06, het is wel veeel mooier dan op de xbox maar de gameplay is identiek, en je kan alleen maak wk, geen cereer mode oid. wel is het leuk dat je NL-elftal kan...

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zijn de (nederlandse)spelers goed herkenbaar!

20. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is een 26inch 68/69cm

kost 899a1299

ik raad je wel de 32inch er aan die kost 1099a1599
    heb je voor 200euro meer een heel stukje beeld extra

ik ga die ook binnen kort halen, vind het alleen op een normale tv ook erg verbluffend

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina