1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoevoeljeje

    hoevoeljeje Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij staat boven op m'n kamer. Hij wordt totaal niet heet ............. ik heb er zo'n 8 uur achter elkaar op gespeeld. Allemaal BS van die voeding. Die van mij die wordt ongeveer eve warm als een lauw broodje van de bakker. Hieronder een pic van alles.
     
  2. hoevoeljeje

    hoevoeljeje Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij staat boven op m'n kamer. Hij wordt totaal niet heet ............. ik heb er zo'n 8 uur achter elkaar op gespeeld. Allemaal BS van die voeding. Die van mij die wordt ongeveer eve warm als een lauw broodje van de bakker.

    edit: sorry voor de dubbelpost
     
  3. ArCaDe

    ArCaDe Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gn!uz,

    Ik had dit ook bij Kameo, ook bij PGR3!
    Je moet je Xbox360 op Pal-60Hz zetten (kijk in je dashbord), en dan BINGO, geen geschok meer!
    Zelfs PGR3 speelt nu full screen zonder borders (en vloeiender ook!!).

    Ziehier mijn Xbox 360 games gisteren!! ;)

    [​IMG]

    Greetzzz!!
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  4. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    OOOhhh dat is het, bedankt_O_
     
  5. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    nou net wakker mooi niks ontvangen van dat bartje smit en ik citeer aan de telefoon ""Ja meneer zeker heeft u hem op 2 december"",maar ja wachten tot maandag maar kan nu toch niemand bellen he het is weekend|:-
     
  6. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    bart smit krijgt ze pas naar kersrmis binnen
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Geinig dat surroundsetje heb ik ook. Die 360 ook trouwens._O_

    Gruwelijk ding die 360. Die Live opties zijn nog vetter geworden!
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik net naar de het dorp hiero en ja hoor ze hadden gewoon nog core systems liggen dus meegenomen natuurlijk had ik niet verw8 nog op zaterdag^^
    Uiteraard was premium wel al uitverkocht.
     
  9. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook YAY!.
    Okay ik had hem gisteren al, mja druk bezig met gamen dus geen tijd gehad om hier een berichtje + foto's te platsen van mijn XBOX 360 die he trouwens nu perfect doet. geen over hittingen ect YAY!


    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox 360 gisteren probleemloos opgehaald met mijn pre-orderkitje. Installatie ging probleemloos, Xbox Live werkt, Windows Media Connect functioneert en mijn games draaien als een tierelier. Enig minpuntje is wel de luidruchtige ventilatorkoeling tijdens games, maar dan moet ik het geluid maar wat harder zetten. _0/

    [​IMG]
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lege boekenkast zeg ;)
     
  12. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    eey GT, hoe kreeg jij die zooi eigelijk aangeleverd aan de deur? Alles in 1 doos ofzo?
     
  13. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dacht dat enkele hem ook van bart smit al binnen hebben?
     
  14. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    whoehaaaaa heb em eindelijk. gekregen van 2 postbodes.
     
  15. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, van Barts Smit online hebben sommige hem binnen. Bart Smit winkels krijgen hem pas over een tijdje 360's
     
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag heb ik hem weten te krijgen. Gister gereserveerd en vandaag krijgen_O_ _O_

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb m'n 360 ook sinds gister binnen, alleen nog geen game :mad: zou vandaag met de post moeten verschijnen (vertraagde PGR3 van GCshop).(EDIT: Post is net geweest...:mad:^2)
    Dus gister eerst maar eens de MCE functies bekeken en mijn Mpdrie spelertje proberen aan te sluiten enzo. Dat laatste werkte eerst niet, moest nieuwe firmware op m'n speler zetten.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gister heb ik mijn Xbox 360 opgehaald. We zijn eerst naar Den Haag gegaan om de games op te halen. Daar zaten nog meer zieltjes te wachten. Gelukkig kwam net iets over elf de DHL courier aan. Vervolgens zijn we met de games naar Castricum gegaan. Om te lunchen en de Xbox 360 op te halen. Zoals reeds eerder vermelden was ik de enige in Castricum met een pre-order kit. Het was een leuke dag, maar we hebben nog niet echt lang kunnen gamen. Ik moest namelijk de Xbox 360 naar mijn smaak inrichten. Maar uiteindelijk heb ik alles werkend gekregen. Ik vraag me alleen nog af hoe ik mijn media center recordings in breedbeeld formaat kan krijgen. Ik heb nu verschillende games gespeelt en ze zijn allemaal heel erg vermakelijk!
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  19. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    idem, ik werk bij de post en snap niet dat die niet is aangekomen vandaag, ff terug naar kantoor.
     
  20. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen ik had een vraagje

    ik heb nu een beetje trillend beeld op me pal60 tv (als ik goed kijk) , vooral bij letters zie je dat
    ik gebruik de rood/wit/geel methode

    nu is mijn vraag als ik de MICROSOFT Xbox 360 Advanced SCART kabel koop is het dan verholpen ?


    en btw maakt jullie xbox360 ook zoon lawaai bij het laden van dvd's (games)
    alvast bedankt
    Menno stil
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina