1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij wil iemand niet dat ik de 360 krijg, ik zal het uitleggen.
    Een vriend had hem besteld in Amersfort, dus ik vandaag naar Amersfort om dat ding op te halen (wat best ver rijden was). Mijn pa bracht me dus ik helemaal blij. We zijn de wijk nog niet uit of er is iets met de auto. Wij naar de garage wat dus lang duurde. Uiteindelijk een leen-auto mee gekregen.
    Wij rijden, staat er suuuupper veel file. 1e afslag maar genomen dus, komen we ergens in de middel of nower. Omdat we honger hadden gingen we ff iets ente bij het tankstation. Omdat er niet echt goede verstop plekjes in de auto waren hadden we het navigatie ding ff mee naar binnen mee genomen. Ineens begint dat ding midden in die winkel te praten :+. Wij terug naar de auto, staat dat ding ineens op Italiaans. Wij daar 15 minuten staan klooten, is het uiteindelijk nog niet gelukt :mad:. Op pad dus maar weer. Eenmaal op de weg zien we eindelijk een bord met Amersfort. Hehe, eindelijk, we zijn er.
    Ff naar binnen gegaan om ff op zijn 360 te gamen en om hem natuurlijk op te halen. Naar een half uurtje gaan we weer naar huis met mijn 360, eindelijk zou je zeggen, maar nee hoor. We zijn al een eindje die wijk uit, komen we er achter dat me pa zijn mobiel is vergeten, weer terug dus :mad::mad:. Wij dat ding ff gehaald, en wij weer onderweg. Gelukkig gebeurde er toen niets meer en om 3uur kwamen we eindelijk aan. (We vertrokken om half 11).

    Nu kan ik eindelijk wel gamen :).
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook! Geweldige console! de verpakking was supermooi, het menu is super, de controller is super, alles is super. Tot nu toe nog geen problemen gehad. Call of duty2 is superintens en cool! Alleen ik heb een paar vraagjes, is het normaal dat:
    je in het begin met instellingen geen nederlands kon kiezen?
    en dat er bij memory staat dat je maar 12-13 GB hebt...?

    En wat ik wel een beetje spijtig vind is dat er geen demo's opstaan, binnekort heb ik pas een router en kan ik die demo's downloaden,maar ik dacht dat in America op de harde schijf al demo's,...stond,maarja, ik heb eigelijk niet te klagen, xbox 360 rocks!
     
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    over 2 weken komt de nieuwe lading toch hoorde ik ergens...?
    bij mijn lokaale intertoys hebben ze geen xboxen binnen gekregen pas volgend jaar maart :confused:

    ik wacht eerst op oblivion en dan haal ik em pas denk ik of eerder maar dat word i.e.g mijn eerste game zoals het er nu uitziet
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Voor iemand die PERSÉ een Premium Xbox 360 pack wilt.... Bij Free Record Shop in Hoogvliet hebben ze er nog 1 in de vitrine liggen, de laatste!!
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nog ff een xbox 360 ge-resevreerd over een week ofz, heb ik hem en dan game erbij en wireless controller ach`ja jammer dan maar ik krijg hem toch. :D
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee.

    Ja.
     
  7. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan inderdaad geen nl kiezen, en hij schijnt 7 gb nodig te hebben voor intern gebruik.
    Als het goed is staat het er ook onder, weet alleen niet meer precies wat, maar iets van systeem gebruik.
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Piccie setup nu in de huiskamer.

    [​IMG]

    Wireless actie _O_

    [​IMG]
     
  9. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze net gebeld... helemaal uitverkocht daar.... jammer.... Maar als iemand anders nog een tip heeft! ;)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als iemand dat echt wilde had je nu geen 360 ;)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er staat ook nog redelijk was muziek op. Volgens mij zijn het geen .mp3 bestand maar gewoon .wav die 40MB per stuk zijn...
     
  12. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    @dynamike

    Wireless actie _O_

    [​IMG][/QUOTE]

    inderdaad het is echt een top product, mijn pc op 3 meter afstand van me in andere kamer heeft maar 2 streepjes als ontvangst, terwijl de 360 gewoon helemaal vol zit.
    En die pc staat in verhouding dichter bij de router, die 80 euro is het zeker waard, en je hebt niet zo'n kabel door je huis:D
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja ik zit op zolder terwijl de modem/router beneden staat. Heb het destijds met mijn PC geprobeerd, maar dat was niet echt een succes. Te veel verlies.
     
  14. Sirus

    Sirus Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem via Wehkamp gekregen(besteld) :9 , vanochtend is ie gebracht :)


    Met de game , Condemned <--- motherfocking creepy }:] :9

    En die houten style faceplate , omdat de 360 bij mij in een houtenmeubel staat :p .



    Greetz
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Post is een pic van je houten faceplate, die heb ik hier nog niet gezien ;)

    Hej welkom op het forum _0/
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Pic'je dan maar :cool:

    [​IMG]
     
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Mocht iemand nog opzoek zijn naar een Premium Pack. Ik ken een zaak waar ze nog er tot op heden 7 hadden staan. Deze waren gereserveerd door klanten maar tot op heden niet afgehaald.
    Ze zijn te halen voor 399,- bij het Game Plaza te Arnhem.
     
  18. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben ook benieuwd naar die woody faceplate,

    ik wil die namelijk ook gaan halen omdat mijn TVmeubel idd ook de zelfde kleur is
     
  19. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet te geloven de FRS in de Amsterdamse Poort had gewoon nog 2 premium pakketten *). Oftewel ik heb alsnog de Xbox360 in huis kunnen halen!
     
  20. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe.. ik ben ze allemaal aan het afbellen vandaag.
    mensen hebben 2 dagen om spul op te halen, dus gaan ze morgen kijken welke ze alsnog voor de vaste klanten vasthouden en welke er in de vrije verkoop gaan...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina