Volgens mij wil iemand niet dat ik de 360 krijg, ik zal het uitleggen.
Een vriend had hem besteld in Amersfort, dus ik vandaag naar Amersfort om dat ding op te halen (wat best ver rijden was). Mijn pa bracht me dus ik helemaal blij. We zijn de wijk nog niet uit of er is iets met de auto. Wij naar de garage wat dus lang duurde. Uiteindelijk een leen-auto mee gekregen.
Wij rijden, staat er suuuupper veel file. 1e afslag maar genomen dus, komen we ergens in de middel of nower. Omdat we honger hadden gingen we ff iets ente bij het tankstation. Omdat er niet echt goede verstop plekjes in de auto waren hadden we het navigatie ding ff mee naar binnen mee genomen. Ineens begint dat ding midden in die winkel te praten
. Wij terug naar de auto, staat dat ding ineens op Italiaans. Wij daar 15 minuten staan klooten, is het uiteindelijk nog niet gelukt
. Op pad dus maar weer. Eenmaal op de weg zien we eindelijk een bord met Amersfort. Hehe, eindelijk, we zijn er.
Ff naar binnen gegaan om ff op zijn 360 te gamen en om hem natuurlijk op te halen. Naar een half uurtje gaan we weer naar huis met mijn 360, eindelijk zou je zeggen, maar nee hoor. We zijn al een eindje die wijk uit, komen we er achter dat me pa zijn mobiel is vergeten, weer terug dus
. Wij dat ding ff gehaald, en wij weer onderweg. Gelukkig gebeurde er toen niets meer en om 3uur kwamen we eindelijk aan. (We vertrokken om half 11).
Nu kan ik eindelijk wel gamen
.
Klik om te vergroten...