1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar de 360 online te koop is ?
    K zit te kwijlen met jullie verslagen en wil er zelf ook een aanschaffen.

2. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zag donderdag zo een wireless ding nog voor 40euro bij de Media Markt in Enschede liggen:confused: (orgineel van MS)

4. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hartstikke bedankt! zijn ze op zondag open?

5. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem niet gepreordered, maar had nu toch de drang om hem te kopen, dus maar wat winkels gedaan, en enkel nog één core te vinden, maar dat vond ik niet de moeite. Was vertrokken met het idee om als ik geen 360 vond maar een budget gamecube game mee te brengen. Echter in één van de winkels waar ik kwam verkochten ze één van hun oude demo xboxen zonder kabels en controllers (maar die had ik nog van een overleden box), ik vraag hoeveel ze er nog voor willen, ze zeggen 30€ ik vraag of ze hem voor 20€ niet wegdoen, aangezien hij helemaal gekrast was enzo, en hij toch al een tweetal jaar oud was, en ze tocg de controllers nog konden verkopen. Die man, die blijkbaar medelijden met me had omdat ik geen 360 had, zegt dat het goed is, en ik heb een 2de xbox voor 20€. Thuis even de Case van men overleden limited green edition erop, en heb net even enkele potjes wireless HALO 2 system link tegen tegen men zus gedaan (Veel beter als je elkaars scherm niet ziet), en ik moet zeggen, ze begint serieus skills te krijgen }:].

6. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Samus: lees mijn post op de vorige pagina... Ja ze zijn zondag open... maar ze gaan morgen eerst overleggen of en welke van de niet opgehaalde systemen ze in de losse verkoop doen. Ze vinden dat ze het in sommige vaste klant gevallen niet kunnen maken om ze teleur te stellen.

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Hij past in m'n kast:

8. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu dus ook, Call Of Duty zag er super vet uit zelfs zonder hdtv dus zoals vele al hebben gezegt is dat het zonder hdtv maar een xbox 1.5 is is dus klets

9. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die kast heb ik dus ook, maar dan in het zwart en het hoge model. vond ik zo mooi voor die prijs.

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Kameo,Call Of Duty 2 en Need for speed,en bij de eerste 2 zei ik echt WOW wat een super strak beeld.Ik zal proberen om morgen mijn setup te laten zien meej een foto.

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Damn, man heb nu al een poosje, maar wel geschrokken!!!

Ik alles aangesloten, doet ie niks.....blijft het powerlampje rood knipperen en ik moest contact opnemen met de helpdesk!!! Fout nogwat...

Ik echt balen vloeken. Dus ik zet het ding maar weer uit. Laten we maar gaan bellen helaas.......dus ik wil de fout melding weer zien om het op te schrijven. 360 weer aan en hoppa hij deed het :):)......tot nu toe verder zonder problemen. Ding heeft vrijdag vanaf 16:00 tot zo ongeveer 4:30 lopen loeien.

Loeien doet ie trouwens wel erg hard.....man, man, man die fan maakt behoorlijk wat lawaai.

Voor de rest ga ik jullie weer verlaten om met mijn nieuwe vriend te spelen de 360 ;)

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij pakte hij ook evkes niet de eerste keer,maar nu loop tie als een TREIN geen enkel probleem ermee:+ :+ .

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn eerste aanzetpoging gingen ook alle 4 de ledjes rood knipperen.
    Maar na een vlugge kijk in het boekje bleek gewoon dat de A/V stekker niet goed in de achterkant van de 360 zat :9

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    iemand al die vga kabel uitgeprobeert

15. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe noemt die speciale kabel nu die je moet kopen als je beter beeld wilt op een gewone tv? Hoe zit die er juist uit en zit dit in de doos of moet je die apart kopen? thx

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem sinds ik hem heb erin zitten,en alles ziet er super straks uit op me HD tv.Ik heb de andere HD Kabel nog niet uitgeprobeerd.:+ .

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat dit ook goed beeld zou geven op mijn computer scherm

18. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep ik denk het wel,anders zou het HD TV forum moeten raadplegen op Xboxworld forum.

19. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    zelfs op mijn oude tv vind ik het echt al heel tof er uitzien. ben benieuwd hoe het er dan wel niet op zon hdtv uit zal zien.

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus Fardo zo'n kleine tv kan echt niet hoor :) Kom maar snel een keertje kijken hoe het wel moet :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina