1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat is ook een hippe kleur Fatboy :eek: Ik heb een donkerblauwe, hoop dat het een beetje lekker gamed als ik me 360 heb :)

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Met drie van die grote steunen kan makkelijk het hele zaakje gedragen worden. Heb er nog op liggen hangen (samen met de tv er boven op) en hij hield het nog :+

3. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    oeps:9

4. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Hahaha, ja een fatboy is de ideale gamer-seat! Heb er zelf ook een in het zilver. Lekker hangen!

5. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de Component aansluiting. De foto's zijn gemaakt met een 1,3 Megapixel telefooncamera. Gister heb ik Kameo binnengekregen en ik zal daar nog wel eens foto's van maken met echte digitale camera.

6. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar krijg je zo'n fatboy? En wat kost zon ding?

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    www.fatboy.nl
    €149,- in winkels.

Probeer een woongigant, daar hebben ze vast wel Fatboy's, of een nep-Fatboy. :)

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, het lijkt me ook wel een relax ding maar om er 150 (ja owkeej; 149) euro voor te betalen :eek:. Dan maar eens op zoek naar zo'n nep-Fatboy.

9. Appz

Appz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze al bij Leenbakker krijgen voor 25 euro dacht ik, of 50 euro..

10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat klinkt al beter, tnx

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    bij mij zitten er toch echt 2 aan de voorkant?? onder dat klepje?

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En eentje aan de achterkant

Weet iemand of op de achterkant ook een wired controller geplaatst kan worden?
    En heeft iemand al eens zijn play en charge kit op de pc geprobeer om zijn controller op te laden? Theoretisch moet het kunnen omdat een usb hub ook zonder drivers stroom moet kunnen leveren.

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Het is dat klepje onder de powerknop. Mijn eerste vraag is beantwoord. (Weet iemand of op de achterkant ook een wired controller geplaatst kan worden?)

Nu mijn tweede nog:
    En heeft iemand al eens zijn play en charge kit op de pc geprobeer om zijn controller op te laden?

En dan voeg ik nu nog een derde toe:
    Kan de play en charge kit ook achterin ingestoken worden?

14. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, zeker de filmpjes op xbox.com niet gekeken, weet je wel waar je MC (niet master chief maar memory card) in moet? zon klepje is dat ovale rechthoekje onder die powerbutton ook.. en daar zitten er 2 achter

Jah brandts dat kan... de wireless kan ook voorin, maarja dat is geen porem

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx L3MMING! Dan is blijft mijn laatste vraag over:
    En heeft iemand al eens zijn play en charge kit op de pc geprobeerd om een controller op te laden?

16. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Jah (net zo leip als mn avatar he) en het werkt!!!! (bij mij dan maar het lijkt me niet dat ik een raar soort usb heb dat anders is dan bij andere pcs)

dr staat gewoon + en - op een USB poort dat is universeel...

Als ze iets zouden hebben veranderd mogen ze het niet de zelfde aansluiting geven...

en ook geen USB noemen.... en anders zou je USB stick ook doorfikken, maar die werkt ook prima..

dus theoretisch zou de wireless adapter ook op je pc of laptop moeten werken... heey ideetje..

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  17. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alweer bedankt L3MMING! Dat is dan wel zo makkelijk. Kan ik mijn controllers op de pc opladen. Hoef ik niet mijn 360 daarvoor aan te zetten.

18. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen zijn de makers van mijn pc (zal wel iets als sony zijn) zo slim geweest alleen maar 4 USB poorten op de achterzijde van mijn pc te plaatsen, grr watn hij staat in een inbouw kast....:mad: GRRRRR:mad: SONY|:-

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pa heeft op zn pc een verdeel kastje met een korte usb kabel aan. Die plug je achterin en kun je dan bovenop je pc zetten. Zo heb je achter je PC 1 slot minder maar voor (bovenop) 4 erbij :D Er zullen nog wel meer van dit soort oplossingen zijn.

20. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar sommige Devices werken alleen maar als ze een eigen poort met eigen adress hebben, neem bijvoorbeeld een USB modem....

hiervoor mag je dan echt geen USB hub gebruiken, maar moeten ze elk apart aan je moederbord zitten..

Of Memorycards van de xbox 1.. pikte ook maar 1 per controller...

USB stick en memory card vondt hij niet zo leuk... (had het dashboard niet eens een mogelijkheid voor)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina