1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow daar wist ik niks van. Volgens mij gebruikt mijn pa hem alleen voor een usb stick en zijn digitale camera. Ik zal het hem eens zeggen.
     
  2. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat kan wel... maar daarom zit er die spreiding tussen voorop je pc en achterop je pc..... die op de achterzijde zijn bijvoorbeeld bedoelt voor Toetsenbord, muis en modem... alles op de voorzijde voor apparaten die vaak aangesloten en weer verwijderd worden...
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan de controlers gewoon opladen als je xbox 360 uit staat hoor .. de controllers krijgen genoeg stroom ook als de Xbox 360 uit staat!!
     
  4. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej hoor..
    je zet de console uit... dan gaat het lampje uit maar blijft je box zelf aan tot je controller vol is... of niet want ik heb hem erlijk gezegd nog nooit* helemaal opgeladen..

    *klinkt een beetje stom ik heb hem pas sinds vrijdag...
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    console staat gewoon uit en laad gewoon op hoor .. ik heb zelfs een ipod opgeladen toen de xbox 360 uit stond
     
  6. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah joh, maar bij mij gaat dat laad lampje niet branden, of wacht ik niet lang genoeg, enne gaat hij nou op groen als hij vol is?
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als de accu wordt opgeladen hoor je wel de fans van de console draaien. Onder het spelen heb ik hier geen last van door het geluid van mn TV, maar als ik op de pc aan het werk ben vind ik dit wel irrirtant.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.322
    Meen je dat nou? Toen ik mijn console uit deed, gingen de rode lampjes na een minuut ook uit...
     
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    dat heb ik ook jah.. misschien is het nakoeling... gaat het vanzelf uit?
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij komt het alleen voor als ik de controllers oplaad. De console heeft soms heel wat uren aangestaan maar daarna hij heeft nog nooit nagekoeld.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    En alweer op naar een nieuw deel! Klik!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina