[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaring en Pics

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_
     
  2. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker vaag |:-
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Geintje om alles nog meer een beetje gek te maken.
    Het was wel bart smit maar met donkey kong jungle beat met de bongo's.
     
  4. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    irritant :mad:
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht jij dan werkelijk dat hij de 360 binnen had??
     
  6. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg em vandaag of morgen binnen met die coca cola actie. Maar ik denk eigk dat het pas morgen wordt. Als ik em heb zal ik wel ff korte indruk posten als mensen daar behoefte aan hebben.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  7. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word hier thuis helemaal gek!|:-
    Overal doemen UPS mannetjes voor mijn ogen op...8)
     
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef me vandaag nog geen zorgen te maken, hij wordt vandaag verstuurd dus kan me vanaf morgen gaan opwinden:p
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg sowieso een pakket binnen, dus ik weet dadelijk niet of het een xbox360 is of een bureaustoel :)
     
  10. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis ondertussen de 30ste er zit een mogelijkheid in dat iemand in NL hem vandaag wel eens zou kunnen hebben! _0/
     
  11. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat er een hoop winkels zijn die echt een leveringsprobleem gaan krijgen.Heb net een van mijn microsoft contacten gesproken en bevestigt de tekorten preorderkit of niet..:mad:

    greets marco
     
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm als mensen met een pre-orderkit niet verzekerd zijn van een 360 vind ik dat die mensen wel een soort van vergoeding moeten krijgen.( spel of iets dergelijks als je dan alsnog achter het net vist)
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan had hij het wel anders gezegd. Als je de 360 binnenkrijgt ga je niet ff op het forum mensen laten raden wat je hebt binnengekregen. Dan ga je gelijk spelen en misschien ff tussendoor snel zeggen dat je hem hebt. _0/ _0/
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar de pre-order kitten hebben voorrang .. zoals ik het heb begrepen van Paul Naber komt het met de pre-order kits goed


    Hordo, Kobold, Daanos, MrX ... hebben allemaal hun Xbox 360 al
     
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo nou gaan er een hele hoop mensen in de stress raken.
    Lijkt me niet handig om dat hier te posten, maar meer in de heb jij hem al gereserveerd.
    Daar staat nog meer van dit soort berichtjes
     
  16. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij ook. Ik neem aan dat ze een aantal pre-order kits hebben uitgestuurd die ze ook 100% konden leveren. Paul is zelf al aan het gamen geslagen op de 360 24/7 heb ik begrepen :)
     
  17. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer echt niemand ongerust te maken na al dat nieuws ik heb ook een preorder kit maar heb zeer goeie contacten bij microsoft Hoofdorp en deze verkondigde mij het nieuws preorder of niet als ze bv 20 preorder kitjes hebben verkocht en er maar 15 geleverd krijgen dan zijn er 5 de pineut die m dan bij de tweede lading krijgen. Jongens begrijp mij niet verkeerd ik wordt ook helemaal gek van dit soort verhalen maar mijn contacten binnen microsoft nederland geloof ik. Ik vermoed zelfs dat een aantal winkels vandaag al de xbox 360 in de schappen gaan zetten die kijken niet op een dag van de launch..

    greets marco
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag Mrx gister al Quake, xbox 360 dahsbpard en windows media center spelen:D :9
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Foregames Tilburg gebeld... Ze hoopte dat ze aan het aantal pre-order kits konden voldoen maar hadden daarvoor nog geen zekerheid gekregen van MS. Reken dus maar dat ik evengoed gewoon vroeg voor de deur ga staan om mijn Xbox op te halen!

    Ze kregen daarnaast dan nog een aantal cores maar die zijn voor mij alles behalve interessant. Zijn niet meteen op een High Definition beamer aan te sluiten (niet zodat ik HD-beeld krijg), geen HDD dus geen Xbox Live en geen draadloze controller...
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2005
  20. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Een raar verhaal... Er staat op de Xbox 360 Preorder kit: "Gegarandeerd een Xbox 360 op launchdag"...

    Wat is dit voor een onzin?? Als het echt waar is wat je hier beweert, dan is dat slecht, heel slecht... Niet dat ik naast het net vis, want mijn levering is al gegarandeerd... Dus ik zit nergens over in de war... Maar als Microsoft het durft te flikken om mensen met preorder kit in de kou te laten staan, dan is mijn vertrouwen in het bedrijf behoorlijk aan het zakken... Nogmaals: als het waar is wat je zegt... Hier thuis wordt gebruik gemaakt van meerdere Xbox consoles en worden er bakken spellen gespeeld... Microsoft heeft wat dat betreft bij mij persoonlijk als de wat oudere gamer behoorlijk wat goodwill gekweekt... Maar je moet niet gaan zeggen dat iemand met een aanbetaling met garantie opeens geen Xbox 360 gaat krijgen... Dan gaan mijn haren overeind staan... En dan ben ik niet de enige...

    Maar goed, ik hoef me geen zorgen te maken, maar dit soort "alarmerende berichten" doen niemand goed en je hebt er niks aan... Je zult het wel goed bedoelen, daar twijfel ik niet aan... Maar ALS Microsoft dit flikt om niet voldoende consoles te leveren aan preorder kit houders, dan is dat echt zulk een negatieve reclame... Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk liever niet geloof wat je zegt... Nogmaals: ik val jou er niet op aan, maar Microsoft heeft haar moeizaam gekweekte goodwill bij de gamers in ere te houden! We zullen weldra zien wat er daadwerkelijk gaat gebeuren...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina