1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaringen / pics! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 7 dec 2005.

1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je erbij dat ze gedownload zijn? ze zijn allemaal origineel alleen in een zwart hoesje :+
    goh, wat ben ik mooi :+ (foto was op oudjaarsdag, vandaar die zwarte plek in mijn nek :p)

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  2. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ben je dat serieus? ik dacht dat ie een geintje maakte omdat je vaak kinderlijke posts neer zet en daarom een foto van een jochie van 11 plaatste.

3. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    |:- :'-( :+ :+ oftwel, ja dat ben ik :p

maar dude, maak ik zulke kinderlijke posts dan?

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    mwa soms, maar dat heb je zelf niet door net zoals ik ook weleens een vage post post, maar dat heb ik dan zelf ook niet door + ik pest je nu ook wel want ik weet dat je 14 bent:p

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En nu weer ontopic. :)

6. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet begrijp is dat niemand kiest voor een beamer...

Ik maak zelf gebruik van een Sanyo PLV z3, hij is qua prijs/kwaliteit zo veel maal beter dan een LCD HD tv. Je kunt hem van 70 CM tot aan 7 Meter projecteren. HD compatible, 1080 I/720 P resolutie, dus de maximale resolutie van de xbox 360. Kennelijk wordt de beamer, projector nog onderschat, hoewel de techniek van de beamer voor loopt op die van de LCD tv schermen, als er wordt nagegaan dat 2 jaar geleden de HD beamers al betaalbaar waren.
    De enige goede reden om toch voor een TV te kiezen lijkt mij wanneer je niet genoeg ruimte in de kamer hebt.
    argumenten over de contrast ratio of de levensduur van de lamp zijn ook al achterhaald, aangezien deze nu 3000 branduren meegaan.

Graag zou ik argumenten willen horen over waarom men toch nog zo snel geneigd is tot het aankopen van een HDTV?

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik kies nog niet vaak voor mijn beamer omdat er zo,n dure lamp in gaat! (wat kost jou een nieuwe lamp!) maar ik zag op psxshop al beamers van 400 euro waar een niewe lanp rond de 45 euro kost!

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hij werkt, bezorgd folders.

Computer heeft hij van zijn ouders gehad (stond eerst beneden), monitor hadden ze ouders geloof ik aan meebetaald ofzo.

Spellen lijken me wel duidelijk :cool:

9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om op z'on beamer gewoon tv te kijken dan?

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik weet niet of het uberhaupt kan maar realiseer jezelf wel dat zo'n lamp maar een bepaald aantal uren leeft. 4000 ofzo. Dus als je constant tv gaat kijken op je beamer, moet je meer lampen kopen en die zijn ongelooflijk duur.

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Snike: Mag ik zelf ook antwoorden, of ben jij een waarnemend Gompy ofzo...|:- :+

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Snike al zei. PC gekregen met dat scherm. TV was absoluut niet duur.
    Monitor voor de Xbox360 gekregen. Dvd speler gekregen. PS ONE grotendeels gekregen. Xbox1 grotendeels gekregen, spellen gedownload*) Xbox360 zelf betaald, en de Xbox360 spellen ook.

Ben nu aan het sparen voor surround setje, en een nieuwe monitor (breedbeeld en groter) voor me Xbox360.

Krijg misschien binnenkort nieuwe meubeltjes, wat ik nu heb is vergaard, en heb niet veel ruimte meer.

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie laten nu wel vaak merken dat jullie van games downloaden houden enzo.
    In de faq staat dat er niet over gepraat mag worden, dus we weten dat onderhand wel.
    Gameplezier bij een gekochte originele game is tig maal beter en langer dan bij een suf kopietje.

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik praat er zelf ook niet over, mensen beginnen er zelf over.

Maar sorry hoor: Suf kopietje... Waarschijnlijk ben jij zo'n ventje die bijna geen games heeft, en die jaloers is op mijn leuke collectie_O_ .
    Ik heb dan wel nooit op LIVE kunnen speler, maar X-Link Kai is ook leuk.

Als jij in 1 maand eindelijk een nieuw spel heb. Heb ik er 15 ofzo...

/EDIT: Back on-topic please...:+

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Prachtapparaat!! Alles liep in 1 keer goed, zonder lastige setup screens enzo, en de graphics :9 zelfs op een normale TV zijn ze prachtig! Iemand die me online toe wil voegen: Joene90 :D

16. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Gefeliciteerd... Een kleine tip: je bedoelt steeds "m'n" of "mijn" i.p.v. "me".:{

17. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Joene90: Ik zal je wel toevoegen:)
    melmic: Doe niet zo bijdehand...

18. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Melmic heeft wel gelijk.

19. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Nou en. Laat iemand lekker zo praten. Als het maar te lezen is, met punten, komma's en hoofdletters en ik ben al blij...:+
    Als we op dit soort dingen moeten gaan letten, kunnen we beter alle gramaticale fouten overal uit-filterren.

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    het is filteren, niet filterren :+

Deel Deze Pagina