1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaringen / pics! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 7 dec 2005.

1. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Hoezo dat?

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je een Advanced scart kabel er op doen voor beter beeld.
    Vraag mij niet waarom maar dat blijkt tewerken.

3. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, Mijn tv die ik nu heb ondersteunt het dan ook blijkbaar.... Hij gaf op de Xbox 1 met een Advanced Scart kabel namelijk wel mooier beeld.

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb met pal 60 een paar witte streepjes links bovenin het scherm, maar het kan me niet veel boeien dus ik laat hem gewoon op 60hz staan.;)

5. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind het niet echt mooi.... maarja. Nog maar een paar maandjes wachten....

6. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er spijt van dat ik hem gekocht heb ( zie sig ) .
    Er zijn nog te veel bugs op de 360 .
    Wil ik oude spellen spelen , dan kan dat niet eens .
    Voorbeeld : Ik wil Rainbow Six Lockdown spelen , en dan kan dat niet eens .
    Ik ga wel weer een oude xbox kopen , veel beter .
    Spellen zijn nu heel erg goed koop .
    Spellen voor de 360 als ze net uit zijn bijna 70,- Euro , nou daar heb ik geen zin meer in . :mad:
    En WTF is dat met die demo's .
    Eerst zeggen ze dat hij op een bepaalde datum uit komt en dan komt hij weer niet , rot toch op man .

Kijk ook eens naar de Gamers Score , daar word mee gecheat , niet te geloven .

Anyway , de 360 is een gerushed produkt en ik moet de 360 dus niet meer . :mad:

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    * je koopt toch geen 360 om oude games op te spelen :confused::{
    * je kon best van te voren weten dat die prijs zo hoog zou liggen, dat is niks nieuws. De gewone xbox games warin in het begin ook zo een 60/70 euro. En als je goed weet te zoeken vind je de nieuwste games ook voor zo een €50 ...
    * Over de gamerscore kan ik me ook niet druk maken (vind het leuk als ik een relatief hoge heb, maar wat anderen hebben boeit me dus helemaal niet)...
    * En je moet al blij zijn dat er uberhaupt demo's uitkomen, en niet zo zeuren als het een weekje wordt uitgesteld. Het gaat toch uiteindelijk om de volledige game :)

het enige punt waar ik het me je eens ben is dat er nog wel wat bugs in zitten , al heb ik er op dit moment totaal geen last van (ff afkloppen O-))

ik weet niet wat jij van de 360 had verwacht, maar ik kan niks anders zeggen dan dat ik 100% tevreden ben :D

(dit wilt natuurlijk niet zeggen dat jij niet het recht hebt om teleurgesteld te zijn, en dus de 360 te verkopen ;))

Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  8. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had verwacht dat alle oude "top selling games" gespeeld konden worden . :mad:
    Ik had ook verwacht dat je met een gewone XP Computer films kon streamen .
    Ik had verwacht dat demo's op tijd komen .
    Ik had verwacht dat er geen bugs in een 400,- Euro spelcomputer zitten .
    Ik had verwacht dat er next Gen games uit kwamen , maar dat valt nog wel tegen .

Perfect Dark Zero was een N64 project , en nu met betere graphics op de 360 .
    Call of Duty 2 is gewoon een PC port , nog een slechte ook .
    Dead or Alive 4 = DOA 3 met betere graphics .
    Quake 4 = PC poort .

Zo kan ik nog wel door gaan maar waar mij het om gaat , is dat de 360 te gerushed is .
    En daar door niet mijn verwachtingen voldoet .

9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    tja spring anders gewoon in een diepe put;)

10. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Laat mij maar weer lekker xbox 1 spelen op xbc .
    Contend lekker downloaden van mimesis . _O_

11. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    koop je toch gewoon lekker de playstation3.

kheb em vrijdag gekocht. kben weer verliefd geworden.(freak)
    tot nu toe nog geen 1 probleem gehad alleen... ik dacht dat je ook zon gare afstandsbediening en een play&charge kit erbij kreeg?

12. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Nou, Heb al een widescreen tv op het oog... Tweedehands maarja. 82 cm en 16:.9 breedbeeld.

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Afstandsbediening zat alleen bij de eerste lading, en de play and charge kit heeft er nooit bij gezeten.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Helemaal niets mis met 2e hands :9 Zelfde artikel voor een 2e hands prijzje _O_ 2e hands for the win :9

15. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    kan alleen zeggen dat DOA4 geen DOA3 is, eerder DOA2 ultimate; al is het maar om het counteren :)

ff mierenneukerig antwoord.

16. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij "Verwacht" jij gewoon teveel.
    -Allereerst zou ik zeggen, wees blij dat er demo's uitkomen. Je moet bovendien niet meteen in paniek raken als een demo wordt uitgesteld(de demo's worden er alleen maar beter op).
    - Die bugs zitten er gewoon in omdat de techniek in de 360 zo geavanceerd is dat er snel fouten in komen, die weer verholpen worden door updates. En als je 360 naar de klote gaat krijg je netjes een (nieuwe/gerepareerde) toegestuurd.
    - Next gen games zijn er zeker al, om er maar een paar te noemen:
    Ghost Recon AW, PGR 3, Condemned, Dead or Alive 4. En over een kleine 3 maanden worden we bedolven onder de next gen games.
    Bovendien komen de echte games die volledig gebruik maken van de power in de console pas als de console bijna aan vervanging toe is (GoW bijvoorbeeld op de ps2)

En dan nog iets over de games die jij aankaart:
    - PDZ valt inderdaad iets tegen maar het is een hele lekkere shooter om mee te beginnen. Vooral op Xbox Live heb ik ervan genoten.
    - Call of Duty 2, volgens jou een slechte pc-port. Naar mijn mening is dit toch echt de ALLERVETSTE WW2 shooter die ooit het daglicht heeft gezien op een console. Een top framerate en hele fraaie graphics voor een console game. Het enige minpunt naar mijn mening is dat de multiplayer zich beperkt tot 8 man.
    - Dead or Alive 4 is gewoon een hele lekkere fight game met mooie graphics en een paar lekkere dames met mooie tieten.... ik bedoel kledingstukken:eek:.
    - Quake 4 is nou een voorbeeld van een slechte pc-port. De framerate is onstabiel en online is er niemand te vinden.

Ik vind de 360 gewoon een hele vette console (en geloof mij ik ben geen fanboy, heb alle consoles die op de markt zijn gebracht zelf gehad).

17. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Whatever , ik ben hem straks kwijt voor 700,- € ( laatste bod op marktplaats ) .
    Ik ga weer lekker op de xbox 1 spelen met user .... voor Halo 2 en user created games zoals ... !!! _O_

Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn voor je ;)

19. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad , fijn voor me .
    Kijk eens op marktplaats .
    Er worden al zo veel xbox 360 verkocht .
    Hmmm , hoe zal dat nou komen ?:confused:

20. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar maak je je druk om.. wij zijn er allemaal blij mee (ieder geval ik:) nergens last van geen kwaaltjes.. Dus jammer voor je.

Deel Deze Pagina