1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaringen / pics! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 7 dec 2005.

1. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    I Agree, het best moet nog gaan komen. Tuurlijk heeft de 360 zo z'n problemen, maar dat neemt niet weg dat ik er veel plezier van heb. 8 mei gaan we op E3 zien wat we van xb0x360 mogen verwchten de rest van het jaar. Denk dat dit al rede genoeg is om een 360 te hebben. Of je nu een ps3 of Nintendo Rev ( of GO of oe hij dan ook gaat heten) wil hebben. Deze komen een jaar later dan de 360 op de markt. Heb je een jaar xtra plezier van mooie game ervaringen (GRAW en Oblivion zijn toch echt super!). Tegen de tijd dat de ps3 betaalbaar wordt en goede games heeft heb je je 360 investering qua uren allang eruit.

2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    xbox360 is super, ben verslaafd vooral cod2 op live|!! en loopt nog 30 frames sneller op de 360 dan op pc pwik, maargoed verkoop jij hem maar , je gaat het egt missen, ik vin het super ding_O_

3. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, En er worden niet veel Xboxen, Playstations, Handhelds verkocht:{
    Achja whatever veel plezier met het verkopen van je 360.

4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

lol en dan in verhouding hoeveel mensen er we blij mee zijn....

scheintje.

en dan is de helft daarvan ook nog is een handelaar.

5. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening zijn xbox 1 spellen gewoon beter uitgewerkt . _O_

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dan moet je toch echt even Oblivion gaan spelen.

7. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Speel ik al , maar dan op de PC . *)

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is de titel van deze thread?

9. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb / had de xbox 360 , maar vond er geen klote aan .

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en gelukkig vinden wij het alemaal zuper interesant dat jij em wegdoet.

laten we een fanclub starten

: /

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat jij de 360 geen kont aan vindt, dat kan ik begrijpen. Want er is nog helemaal geen 1 spel wat echt uber de puper is en wat zoveel verschillend van de xbox spellen is. Maar om dat nou 10x te gaan zitten vertellen in verschillende threads... daar begin ik me toch wel aan te ergeren. Het lijkt wel alsof je trots bent dat je een apparaat van 400euro de deur uit doet. Het kan aan mij liggen maar dat is mijn mening. Zelf vind ik dat die 360 nu ook zijn geld nog niet waar gemaakt heeft, maar om hem nu al weg te doen en zeggen dat er echt helemaal geen klote aan is. tja. Als je in geld nood zit kan ik het wel begrijpen maar dan had je gewoon beter moeten nadenken toen je hem kocht. Je had ook gewoon kunnen wachten en zolang nog op je xbox verder kunnen gaan gamen. Dan had ik dit verhaal niet hoeven te typen :9.

Maar ja in ieder geval succes met je verkoop en veel plezier nog op je oude x-doos.

12. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, Michael T je moet niet zo enorm erg zeiken.
    de goede spellen komen nog wel, niet iedere beginnende console heeft gelijk een topper als Halo op de xbox1.
    hoewel ik toch Oblivion al een zeer goede start vind...

13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh. Laat hem lekker MechAssault spelen, terwijl de 360 bezitters achter hun scherm zitten te kwijlen van de enorme moooie beelden van Test Drive Unlimited of Gears of War.

14. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nee , ik ben er niet trots op . Maar deze topic heet toch ook : "Post hier je ervaringen" ?
    Mijn ervaring is dat de xbox 360 mij zwaar teleur gesteld heeft .
    Dan kunnen jullie wel posten : jij moet niet zo zeiken en shit .
    Maar lees dan ook eens de titel van deze Topic .

15. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry , dubbel post .

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, want echt verder dan mooie beelden komt het voorlopig niet. Er zullen vast wel goede games zijn als Oblivion, maar dat is er 1... nu de rest nog.

17. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel michael T heeft gelijk. Dat klote ding is binnen zo veel maanden uitgekomen. leuk kost 400 euro ok. maar hoeveel 360's zijn er terug gebracht? een vriend van me had hem een week en BAM hij loopt vast. (ok hij krijgt een nieuwe) Daarin tegen.

360 games die nu uitkomen zijn flot. behalve 1 dat is oblivion. tot nu de enigste goede game die er is uitgekomen.

Bedoel 400 euro en dat ding spaced hem kapot heb ik er niet voor over.

18. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    1 goeie game? Kameo is vet, Tomb Raider: Legend is vet, PGR3 is vet, Battlefield 2 is vet, Call of Duty 2 is vet, etc. Een console heeft gewoon de tijd nodig om op gang te komen.. Dat weet je vantevoren, want dat is bij elke console launch zo. Je koopt een console niet voor de launchgames, maar voor al 't moois dat komen gaat. Je speelt de launchgames, plus de games die in 't half jaar erna uitkomen, alleen als opwarmertje.. Altijd al zo geweest.

19. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn op elk forum altijd een paar mensen die alles beter weten. (geen commentaar ik weet het beter) en die altijd het laatste woord willen hebben.
    nou ik zou zeggen paar posts hierboven is dus een schoolvoorbeeld hiervan.

20. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Daar ben ik het helemaal mee eens, Op de Xbox had je eerst ook niet super leuke games..._0/

Deel Deze Pagina