1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ik heb hem! Post hier je ervaringen / pics! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 7 dec 2005.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gefeliciteert en mooie kerstboom! ;) Wel grappig dat je denk dat al je hoop verloren is en dan maar weer naar huis terugkeert dat je nog 1 keer probeert en dat het dan eindelijk lukt en dat je dan nog eens ook de game die je niet ontving toch na een tijd ontvangen heb!
     
  2. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig man! Ik had vandaag ook naar de Free Record Shop gebeld en daarzo hadden ze er ook maar 1 premium binnen gekregen. Ik gelijk vastgelegd :D
    Ze zeiden dat ik veel geluk had! Nou dat kan je wel zeggen :p

    en kreeg nog eens 20% korting op het spel Kameo! Nu ga ik maar is verder gamen ;)
     
  3. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx!!

    @FunkyBouncer, waarom heb je 20% korting gekregen:p
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet man!
    Alleen... 1 ding snap ik niet.. Huiswerk.. sinds wanneer gaat dat voor een xbox360, die je net nieuw hebt, waar fokking €420,- in is geïnvesteerd. 8)
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Een opleiding is meestal nog duurder :+
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, Stfu :+
     
  7. casje

    casje XBW PRO

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die hem al hebben....HAPPY GAMING_O_ Ik hoop hem te hebben voor kerst. Maar goed omnou een HDTV te gaan kopen speciaal voor de xbox360 vind ik persoonlijk wat overdreven...:p maar je hebt van die mensen8)
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Had eerst ook een HDTV besteld (sony bravia 32" € 1300,-), maar die webshop stelde het constant uit. Toen heb ik maar mijn geld teruggevraagd en ook teruggekregen en op mijn spaarrekening gestopt.
    Heb toen ik de 360 kocht een advanced scart cable gekocht voor mijn Grundig Elegance 100hertz 70 cm en de graphics zijn daarop al TOP.

    Zie nu GEEN nut meer om een HDTV al te gaan kopen. Zodra de tv signaal van zenders in HDTV komt, ga ik er pas aan denken.

    Eerst sparen voor nieuwe auto :cool:
     
  9. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox360 ne gekocht bij v&d
    heb nog niet aangesloten mijn moeder zit beneden haar "serie"te kijken dus moet nog een half uurtje wachten
     
  10. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik sluit mijn Xbox nu voor het eerst aan, ik doe hem aan via de aan/uit knop van de controller maar er brandt nu 3 rode lampjes.. ??
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Check hier
     
  12. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik al gekeken, maar ik heb de stekker gewoon in mijn muur zitten.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Check even of je videokabel goed in je 360 zit.. wil ook nog wel es gebeuren dat ie er niet helemaal goed inzit.
     
  14. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij doet het weer!!! helemaal voor niks de Xbox support gebeld, hij wordt maandag opgehaald lol..
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    waar blijven de nieuwe fotos :'-(
     
  16. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol..das wel grappig kan je tegen die meneer zeggen dat het niet meer hoeft!:9
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Wat was het nou?:+
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256

    *Zucht..* Moeders.. Ze kunnen omwijs lief zijn maar ook weer niet:+
     
  19. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik hem voor het eerst opstarte kreeg ik 3 rode lampjes.. Xbox Support zei dat ik hem het beste kon omruilen voor een nieuwe.

    Ik had namelijk de SCART Adapter niet erin gedaan, maar de 3 kleurtjes rechtstreeks in die 3 gaten gedaan. Toen dacht ik, laat ik die SCART Adapter even proberen en toen deed hij het perfect!

    Nou die Xbox support belde zelf terug en heeft alles geannuleerd, maar ze zei nog steeds dat ik hem het beste kon omruilen omdat ik die 3 rode lampjes had, want dat hoort niet.

    Is dat waar? en kan ik hem alsnog omruilen? hij doet het nu wel perfect.
     
  20. casje

    casje XBW PRO

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu is iedereen de HDTV heel erg aan het hypen. Als je nu rustig een half jaartje wacht dan zak zo'n ding vanzelf in prijs. Plus het feit dat er zoo veel type en maten HDTV's zijn dat ik er helemaal ne meer uit kom8)
     

Deel Deze Pagina