Hee! Ik ben op zoek naar een actieve CoD4 clan die veel clanwars speelt. Ik heb erg veel CoD2 gespeeld en was daar vrij goed in. Met CoD4 own ik nu wel redelijk in publics servers, maar ik kan geen geschikte clan vinden Interesse? Stuur een FR richting Fantasy 03
hey ik zoek een clan voor cod4 me gamertag : ajaxamsterdam11 ik zoek een actieve clan, want ben zelf ook actief dus zoekt jou clan nog leden stuur me bericht via xbox live me lvl is 21 met die 2de rank ik zoek een clan omdat ik het leuk vind om met een vast team samen te spelen dus zie jullie nog wel op cod4
hoevaak heb ik dat wel niet gehoord dat gears of war aan het uitsterven is en steeds word het verder gespeeld. ik hoor trouwens ook amper iets van Shadowrun in de nederlandse clanwereld
Jawel, maar volgens mij komen die niet zo veel op XBW. Hier is het vooral Call of Duty 4 en Gears of War..
sup mensen hier ben ik weer ik ben op zoek naar een COD4 clan dat wel een beetje veel actief is want ik speel zelf ook heel veel als iemand interesse heeft voeg me toe in je lijst of pm mij. laterzzzzz
Ik zoek eigenlijk nog 2 mensen die mee zouden kunnen naar een lan-toernooi. we zijn al met z'n 2e en we zoeken nog 2 goede spelers erbij. of je moet zelf al een clan hebben en je zoekt nog 2 leden. contact AoC Deathling
Weet iemand waar ik fatsoenlijke informatie over die Fariko LAN kan krijgen? Want de site maakt me niet veel wijzer..
als het goed is komt het ook op hun site, alleen weet niet wanneer het daar op komt te staan. site: www.fariko.nl
hey ik ben arend-jan ik zoek een clan voor cod 4 ik ben gister pas begonnen online ben een corporal II oja kben 14 jaar ik zoek een serieuse clan die ook wel plezier maakt!
Ik zoek nog een clan voor GoW. heb al redelijk veel ervaring, niet alleen met GoW maar ook met clans ik speel nu al meer als een jaar GoW en heb in meerdere clans gezeten en heb ook zelf een clan gestart. voeg me toe op xboxlive GT: AoC Deathling of op msn gamerbt@hotmail.com
Hey, Ik ben steven, ik ben 15 jaar oud en zoek nog een gezellige actieve Cod4 clan. Ben net een Master Gunnery Sergeant (22), Op een paar maps kan ik nog wel wat tactische tips gebruiken maar de skills beginnen alwel redelijk te komen (rank gemiddeld 1-4 op een free for all) nu ik de maps leer kennen. Gamertag: AmazingShikoku msn: muloort@xs4all.nl