hoezo stoppen ze met gow ? je kan er mee niet stoppen die shit is verslavend lol. ja ik heb een tydje in een clan gezeten USKS maar dat was voor een pc (KUMAWAR ik weet niet of je het kent )en nu schiet ik iedereen kapot op xbox live.ben goed in gow en ben net begonnen aan lost planet, maar ik kan niet wachten tot dat cod 4 modern warfare uitkomt.
Als je die beta wil kan je je vanaf vandaag, je email achterlaten op: Gamer.nl Of voor de mensen uit België kan dat vanaf 10 september op: Chief.be Beide Sites geven 1400 Beta Keys weg.
ik denk dat je dan niet ver komt, of je moet zo goed zijn en een pro clan kunnen joinen waar je punten krijgt
Inderdaad sommige mindere clans veranderen hun naam al, dus je kan moeilijk zonder clantag in je naam ver komen met Halo 3!
Ja inderdaad Maja heb jij het al gehoord verschijnlijk komt NG Voltage bij ons joinen hebben we nodig zoon top sniper
WAAAT EEN TOPSNIPER.. not.. essence ZO goed is hij nu ookweer niet hoor .. Bram raped zn ass.. II NiHiLiuM II ook =P maar oke ik wil geen ruzie.. het is wel een aardige sniper.. toen bij iT I (niet de neppers it) was hij 100000 x zo goed..
Ik zoek een actieve, gezellige Halo 3 clan. Ik heb al wat ervaring met clans en heb wel skills met Halo 3. Als je me misschien wel wilt, stuur dan een berichtje naar Very Important. Ik wil ook best wel een try-out doen als het nodig is
ik zoek een leuke clan Halo 3 en CoD4 binnenkort, ik ben wel med skilled denk ik, mss iets beter. GT: Fingon_NL
Hoeveel wil je ervoor CoD 4 dan? Als ik bloedlink heb gesproken en ik en gsus zitten erin heb je 5 man, hoeveel wil je erin hebben dan?
xB zoekt nog actieve members voor Halo 3, voeg GoTh Delta aan je vriendenlijst toe, en vraag het aan hem, of voeg xB I UnXpecteD toe, en vraag het aan mij Groet, UnX