1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] internet delen/ Internet Connection Sharing / ICS

Discussie in 'Games' gestart door Da BjOrN, 15 mrt 2003.

  1. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... ok ik zal het overwegen.. als ik maar halo 2 online kan doen.... DAMN xD
     
  2. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0

    Zogezegd, zogedaan; nu beweerd windows xp dat de ethernetkaart niet kan worden geinstalleerd (idd dit is exact de zelfde als voorheen) kan de software niet vinden (ik ook niet trouwens)

    iemand suggestie?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De driver zoeken bij de leverancier ... of het kan zijn dat je netwerk kaart defect is
     
  4. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo, ik heb iets raars ondekt... gister speelde ik halo2 en probeerde in te loggen op xboxlive..deed het niet... en vanmorgen deed ik het weer en toen stond er dat ik xboxlive moet updaten..maar als ik op ok druk gaat die upgrade balk niet lopen...en zegt ie "xboxlive not responding please try again later" .. hoe kan hij weten dat er een update is voor xboxlive..en waarom ken ik dan niet inloggen.. :confused:
     
  5. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ooit ook gehad met pgr2, je moet het later nog maar eens proberen, dat was het enige wat lukte
     
  6. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat op je netwerkkaart een nummer, dan moet je naar klik en daar moet je met behulp van het nummer de drivers zoeken, ze vragen om een username en password,
    username: drivers
    password: all
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit is een bekend mtu probleem van de alcatel speed though :eek:
     
  8. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lekker dan.. hoe ken je dat oplossen :p?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een andere modem kopen :{
     
  10. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    ... dat weet ik ook wel..... maar het heeft toch eerst gewoon gewerkt......
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    sinds wanneer werkt het niet meer? Wat is er veranderd?
     
  12. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, het ZOU mssn aan SP2 kunnen liggen (kut m$) want xboxlive werkte rond de tijd dat ik SP2 had geïnstalleerd niet meer..En later heb ik dus de SP2 eraf geflikkerd, maar toen ik mn pc opnieuw opstarte stond hij op de "begin resolutie" en stond er vet vaak : "Nieuwe Hardware gevonden" dus er waren denk instellingen of gegevens verloren gegaan bij de desinstalatie van SP2..Maar ik weet in Godsnaam niet waarom Xboxlive nu niet meer werkt... ik heb via deze site alle instellingen handmatig ingevoerd: http://pmg.custhelp.com/cgi-bin/pmg.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=2500 .

    Hij kan het IP en de DNS vinden maar hij zegt nog steeds "Xboxlive not found" en bij Help "Communication Error" ...ik weet echt niet waar dat aan zal kunnen liggen..
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je je machine al opnieuw ingericht... dus blanco van scratch?
     
  14. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je daar mee? :confused: Welke machine? Mijn xbox?
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk je PC, complete format c: wil wel eens helpen :)
     
  16. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey techno..alles goed met MwG? Ik zag dat je al wat clanmatches hebt gespeeld _O_

    Zou dat helpen dan, denk je? Mijn PC formateren.. Hmm.. O-)
    Ik zal het wel een keer doen als ik tijd heb.. Deze week heb ik een paar school exames |:- Ik hoop dat het werkt! Ik heb nog nooit Halo online gedaan :{ Maarja met de Single Player ben ik al aardig ver op Heroic, maar dat is natuurlijk logisch al je niet online kan spelen :mad:

    Laterz
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2004
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles goed ja, MwG heeft een aardig goed team op Halo

    Twilight, Badgaz1, Honkey Tonk en Xmanual zijn erg goed in het spel, grote lol ook altijd met hun

    Clan Record is aardig goed

    maar wacht maar met wat Fardo zegt, hij heeft denk ik meer verstand van dit soort problemen dan ik
     
  18. NL Wolfie

    NL Wolfie Gamergirl

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn xboxlive (wat ik ook heb gemeld lees mijn vorige post maar goed)
    je hoeft als het goed is niet eens je hele schijf te formatteren want zo gauw je sp2 verwijderd gooit de pc je vorige configuratie weer erop vandaar dat hij allemaal nieuwe hardware vond. Als alles weer klopt en is geinstalleerd moet je alleen maar je xbox en je pc aan te zetten en dan gewoon opnieuw wizard netwerk instellen doen dus opnieuw je verbinding delen. Zoals ik al zei had ik hetzelfde probleem en toen ik dat had gedaan was mijn verbinding met xboxlive weer helemaal super. Mocht het toch niet voor je werken dan zou ik toch maar je pc opnieuw installeren.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  19. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, ik zal het proberen.. :)
     
  20. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb dus dat wizard internet verbinding maken gedaan, met mijn Xbox aan, maar hij doet het nog steeds niet, terwijl ik nu via dezelfde internet kabel achter de pc op mijn kamer zit... maar al stop ik die kabel in mijn xbox doet hij het nog steeds niet en hij geeft nog steeds dezelfde error :confused:

    maarja, ik ga wel van 't weekend mijn pc formateren.. ik hoop dat dat werkt..anders is de enigste oplossing een nieuw modem kopen :mad:

    Maar ik heb het volste vertouwen in de pc formateren }:]
     

Deel Deze Pagina