1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] internet delen/ Internet Connection Sharing / ICS

Discussie in 'Games' gestart door Da BjOrN, 15 mrt 2003.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk;), Een verbinding met je xbox is een netwerkje.

@ #Dark# Robo: Ik weet het even niet, laat me eventjes denken en evt. zoeken:)

2. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    k zou fijn zijn....Als je me als het gelukt zou zijn zou willen vertellen in een pm ben jij de man;)! _O_

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    het werkt nog steeds niet dit zijn de stappen die ik de laatste keer heb genomen:

(ik heb al een aantal verschillende combinaties gedaan)

voor de duidelijkheid mijn computer heeft een verbinding naar een router en de router natuurlijk naar de modem...

alle andere computers (7 in totaal) zitten ook op deze router of op een tweede... mijn xbox moet natuurlijk verbinding krijgen via mijn computer...

Laatst bewerkt: 14 jan 2005
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm :eek:... als je een router hebt ... dan werkt ICS 9 van de 10 keer niet ... dan kan je beter een switch kopen en je xbox aan sluiten op je router ... dan heb je ook minder last van lag (zie de router thread voor meer info) ... als je hem direct op de router aansluit ben je in 9 van de 10 keer direct on-line.

2 Geloven op 1 kussen daar slaapt meestal de duivel tussen .... Nooit ICS en een router tegelijkertijd gebruiken... alleen doen als het niet anders kan en je heel veel geduld en tijd wilt besteden aan het draaiende krijgen van het netwerk ...

7 computer :eek: .... je gaat vast heel veel last krijgen van LAG ... of je moet een super super verbinding hebben

5. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel al een paar maanden op live... bijna nooit lag :D

maar gewoon een switch kopen dus en die er tussen zetten... damn heb ik dus een crossover kabel van 15 meter voor niets, iemand interesse :)

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Je kan bij een lokale computerboer/kabelboer je Crossover laten omzetten naar een straight. Kost maar ene paar euro :)

7. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    okay en straight is dan hetzelfde als UTP?

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hmmja, normaal wel.
    Als het crossed is, staat het duidelijk op de verpakking

9. freaky-4you

freaky-4you Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Mijn computer is sinds maandag volledig herinstalleerd en heb hem gisteren terug gekregen van de computer winkel. Heb alle gegevens ingevuld voor Live op m'n computer en kon perfect op X-Box Live raken maar de computer startte zich automatisch herop en sindsdien raak ik niet meer op Live. Er komt iedere keer op "DNS NOT RESOLVED"

Ik zit bij ADSL ( Skynet ) en is een USB Modem die in de computer gaat via USB poort en die dan naar X-Box loopt via een netwerkkabel.

Hopelijk kan iemand me helpen. Ik smeek jullie :'-(

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je je ineternet goed gedeeld?

Check deze acties:

hier de handige link van microsoft zelf :D

1. Below the LAN or High-Speed Internet heading, right-click Local Area Connection.

2. On the shortcut menu, click Properties and then click the Advanced tab.

3. Below Internet Connection Sharing, click the Allow other network users to connect through this computer's Internet connection check box.

Click OK.
    The connection to the Internet is shared to your Xbox console.

11. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met xbox live! Mijn xbox is met rechtstreeks aangesloten op de pc met een cross cable.
    Ik heb bij netwerkinstellingen, eigenschappen, internet delen aanstaan (alle drie). Maar dan doet ie het niet. Dan maak ik in hetzelfde scherm (van internet delen) een wizard, herstart de computer en dan doet ie het. Maar als ik bijvoorbeeld de volgende dag weer wil, moet ik opnieuw de wizard aanmaken.
    Eerst deed xbox live het altijd, maar nadat de computer is gereset niet meer. Kan iemand mij helpen?

12. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het komt er dus op neer, dat hij de instellingen van de wizard niet onthoudt! Weet iemand waar dit aan ligt, of wat ik anders moet doen? Duizend maal dank...

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat onthoud hij niet?welke instellingen op je xbox of op je pc?

14. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een wizard maak, en dan de computer opnieuw opstart (zodat de instellingen worden geactiveerd) dan doet xbox live het weer! Maar na het dan uit zetten en dan weer aan (van de pc allemaal) is ie de wizard vergeten ofzo. En moet ik weer opnieuw de wizard maken! Ik hoop dat je het begrijpt...

15. Captian_Nemo

Captian_Nemo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen ik wil internet delen tussen mijn pc en imac.Ik heb een router van sitecom aangeschaft alle instellingen gedaan op me pc, maar kan nog steeds niet gelijktijdig op internet..KAn iemand mij misschien helpen??

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Je zit in de verkeerde thread. Dit gaat over problemen met PC's, en niet met Xbox Live.

Hier kun je je vraag wel stellen.
    Pc's Hardware/Internet

17. dephaezer

dephaezer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een probleem met het verbinden van me xbox en pc via netwerkkaart! Ik heb een router er tussen zitten maar dat moet geen probleem zijn voorheen met een router werkte het ook maar na de nieuwe instalatie van xp gaat het mis. krijg maar steeds ip conflict kom er echt niet meer uit hoe ik me xbox juist moet in stellen en me netwerkkaart????? 192.168.0.1 geeft telkens ip conflict omdat het al word gebruikt op het netwerk.............................

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je een ipconflict krijgt dan heeft je xbox het zelfde ip adres of mac adres als je pc .. heb je je xbox op automatisch gezet? en welke foutmelding krijg je dan?

19. dephaezer

dephaezer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox op automatisch gezet? hij start op in avalaunch kan je hem daarop ook automatisch zetten?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm ... xbox live werkt niet met een modchip en router + ICS daar slaapt de duivel tussen ... geen ICS gebruiken

tevens was dit ook mijn laatste reactie: zie beleid

Laatst bewerkt: 24 jan 2005

Deel Deze Pagina