Ik heb ook al last van het "X-box live is not responding" syndroom, en ik word er een beetje ziek van .
A: Abonnement
1: Naam provider Chello
2: Soort abonnement (naam, type) Chello Light
3: Kabel, ADSL, of anders? Kabel
4: Up- en downloadsnelheid 2mbps/512kbps
B: Hardware
1: Modem merk en type Thompson TCM420
2: USB modem? (Ja/Nee) Nee
3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) Nee
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) Ja, XP pro NL
5: Direct Connection Ja/Nee Ja
6: Crossover kabels in gebruik? Waar die moet wel
7: Hub in gebruik? Nee
C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway ****
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? Ja
D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? Nope
2: Dashboard versie? Geen idee, laatste update was rond de 6-8 maanden geleden denk ik.
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? Alles werkt, behalve xbox live not found
4: Wat is de exacte foutmelding? Could not connect to xbox live
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?
X: 0000-f001
Y: 00a8-4860
Z: 0000-0000
Laatst bewerkt: 11 jul 2005