1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] internet delen/ Internet Connection Sharing / ICS

Discussie in 'Games' gestart door Da BjOrN, 15 mrt 2003.

1. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is geen optie. Internet Delen staat aan. Want mijn WiFi kaart werkt gewoon top. Via mijn Nintendo DS dus verbinding maken met de WiFi en de WiFi kaart maakt dan dus weer verbinding met het internet.

Ik krijg deze error op de computer: Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden . Dit probleem is opgetreden omdat het netwerk geen netwerkadres aan de computer heeft toegewezen.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    o wifi van je ds weghalen .. die zit in de weg ... bekend probleem

3. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weghalen in welke zin? Uitschakelen of compleet uninstalleren? Ik gebruik trouwens wel een PCI Kaart WiFi. Om precies te zijn: Sitecom Wireless Network PCI Card WL-115. Deze kan je omtoveren zodat je DS ermee kan connecten.

De USB WiFi stick van Nintendo heb ik dus niet. Alleen de bovenstaande PCI.

Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe ben je aangesloten op het internet? en hoe heb je je xbox aangesloten?

5. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke IP adress staat nu op Confirmed maar nu staat er Failed bij DNS.

Mijn Xbox 360 is verbonden met de meegeleverde ethernet kabel. Uiteinde van de kabel is aangesloten op een ingebouwde ethernet poort van mijn moederbord. Ik maak gebruik van kabel en dan met een USB modem.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk dat ik je toch ga aanraden om windows op nieuw te installeren .. en interenet delen opnieuw te gaan configureren ... er gaat iets mis .. maar omdat je verschillende soorten apparatuur hebt verbonden is het lastig troubleshooten :eek:

7. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is geen optie. Daar zit ik niet op te wachten. Dit is natuurlijk wel een slechte zaak. Het is dus niet gemakkelijk om Xbox Live te hebben. Ik dacht dat het draadje verbinden wel genoeg was maar nee hoor. Microsoft moet weer is lekker ingewikkeld doen.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja dan blijf je door zoeken naar een speld in een hooi berg .. succes :)

Het is niet ingewikkeld ... maar er staat te veel "troep" op je pc .. je hebt geen schone installatie .. en er kunnen genoeg dingen zijn die het blokkeren... Ik kan je dus niet helpen .. de enige manier is een herinstall

(normaal genoeg is een draadje verbinden voldoende... maar dan moet het wel een maagdelijke pc zijn)

ICS is de moeilijkste vorm van internet delen ;)

9. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou een programma zoals WinRoute helpen om alsnog de connectie te maken? Anders moet ik waarschijnlijk toch die WiFi connector kopen voor de Xbox 360 die een belachelijke prijs heeft van 80 euro.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee ik denk het niet je kan het proberen .. maar ik geef je weinig hoop ... de beste oplossing is troubleshooten van uit een clean install

11. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu Xbox Live via een directe connectie. Jammer genoeg duurt het wel even voordat een filmpje van 25 MB is gedownload aangezien ik 400 kb/s download snelheid heb met gewoon internet. Dus een demo downloaden met de Xbox duurt wel effe.

Is dit normaal of ligt het gewoon aan de internet connectie?

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van de internet verbinding af... en van de drukte ... dus het is "Normaal"

Als je gebruik kan maken van een directe connectie .. is het misschien verstandig om een router te overwegen ... dan kan zowel je pc als je xbox 360 tegelijkertijd on-line

13. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik ga voorlopig geen Xbox Live al te vaak doen. Ging mij meer om de gratis Xbox Silver zodat je allerlei leuke dingen kan downloaden uit de Marketplace.

Maar het is dus vrij normaal? Want 25 MB downloaden duurde volgens mij iets van 10 minuten terwijl ik met 400 kb/s dat wel in 1 a 2 minuten heb gedownload.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja het is vrij normaal dat het soms lang kan duren .. het hangt er van af hoe druk het is op Live.. Het kan ook zijn dat je Packet Loss hebt .... Bij mij gaat het geloof ik wel iets sneller ....

15. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke dat is dan weer een zorg minder :p. Maar kan helaas niet kijken of ik packetloss heb toch?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope helaas niet .. IK heb Major Nelson .. dit wel als suggestie geven om het troubleshooten te verbeteren ... het xbox live team neemt deze suggestie mee

17. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat bedoel je precies met Major Nelson? :p

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    www.majornelson.com

Larry Hryb is verantwoordelijk voor de community support van Xbox Live ;) .. en houd iedereen op de hoogte over bijvoorbeeld enkele problemen

19. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij een vriendin een probleem:

het zit zo aangesloten: Modem ---- PC ---- Linksys Accespoint---- dan 1 PC ( draadloos)

maar nu wil zij een laptop ook via draadloos netwerk aansluiten op dit netwerk, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.. hoe moet ik dit doen?

20. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook hetzelfde probleem, ik wil xbox live op mijn 360 aansluiten, alleen via mijn laptop die draadloos geconnect is op mijn router, alleen bij het testen stopt ie bij mijn ipconfiguratie al verder kom ik niet....ik heb mijn verbinding delen aan dus kan iemand mij misschien helpen wat ik misschien verkeerd doe???

Deel Deze Pagina