1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] internet delen/ Internet Connection Sharing / ICS

Discussie in 'Games' gestart door Da BjOrN, 15 mrt 2003.

1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Nope still the same. Zoals ik zei; setup is gelijk gebleven vandaar mijn wazige vraag/probleemstelling.

Ow, hier dan even de error-codes die ik op kan vragen nadat NAT als "strict" wordt ervaren

W: 0000-000B
    X: 0000-000D
    Y: 20A8-4800
    Z: 0000-0000

Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    windows updates? firewall? heb je iets geinstalleerd

3. sirs2

sirs2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ''Creative modem blaster V.92 DI5732'' en totaal geen verstand van ICT zaken. Dus mijn vraag is of het mogelijk zou zijn om met deze modem gebruik te gaan maken van internet delen zoals dat in Fardo's tips thread staat?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alle modems en een pc met een operating systeem is geschikt om internet te delen .. mocht je een etherenet modem hebben kan je overwegen om een router te kopen ... dit is vaak makkelijker te configureren

5. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Op www.xbox.nl kan ik het niet vinden, maar wat zijn de minimale down-en upload snelheden voor Xbox Live?

Alvast bedankt, IX BUDDHA XI

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alle upload snelheden & download snelheden in nederland zijn voldoende

7. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    1M/512Kbps down/up ADSL bron: www.speedxs.nl

Dus zelfs dit is genoeg?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    adsl quick is zelfs voldoende .. maar als je echt veel wilt downen of gamen zou ik een sneller abo nemen .. maar je kan wel alles doen

9. Oceanic1979

Oceanic1979 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Geraak niet op Live, vindt MTU niet, was nooit een probleem, van dag op dag
    Welke provider?: Scarlet (Belgie)
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: ik denk 3,3 Mbps

Modem

Welk merk modem heb je?: Topcom
    Modem type?: Webr@cer 850
    USB/ Ethernet?: USB

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?: HJa
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Zone Alarm en Norton

Router

Welk merk router heb je?: Geen
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: MTU: Failed
    Wat heb je geprobeerd?:
    Waar stopt de test?:
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?:

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    MTU is probleem met je provider .. neem contact op met je provider en zeg dat je packets groter dan 1350 moet kunnen ontvangen

11. Oceanic1979

Oceanic1979 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gebeld naar mijn provider en zij zeggen dat ze genoeg doorsturen. Ik heb an gekeken in regedit en mijn MTU stond op 1400. Ik heb het gewijzigd naar 1500 maar het helpt niet. Zou het kunnen dat ik met packet loss zit en kan ik daar iets aan doen?

12. mik3

mik3 Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand my helpen.
    Ik heb al heel veel dingen geprobeerd om op xbox live te komen maar het lukt niet. Ik heb al geprobeerd rechtstreeks verbinden met je modem dan is eht failed bij MTU en ik heb geprobeerd met router ertussen. Maar die router(Netgear WGT624v lukt niet eens normaal aan te sluiten op internet.
    Ik heb die hulplijn al gebeld en die weten het ook niet.
    Nu wil ik proberen om mijn xbox 360 rechtstreeks aan te sluiten via ICS.
    Maar als ik naar netwerkverbindingen ga en dan mijn internet wil delen en op oke druk. En dan internet opstart doet niet eens mijn internet het meer. Kan iemand mij misschien uitleggen wat ik precies moet doen?
    En als iemand weet hoe je die router (Netgear WGT624v kunt aansluiten kun je me dan helpen?

13. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yo peepz. Ik heb een heel erg vervelend probleem. Al wil ik internetbankieren of msn 7.5 opstarten, wil hij dit niet doen. Dit is het geval nadat er een verschil is opgetreden in ons netwerk. Een hub is vervangen door een router. Al zou ik het netwek nu moeten beschrijven, is het als volgt:

Moden TELE2 (router?) --> PC1 (ICS) --> router2 (SMC) --> PC2

i.p.v. router2 zat er een hub. vervelende is hierbij dat al schakel je PC1 uit, dat internet op PC2 wegvalt. Nu ligt het probleem dus blijkbaar bij router2... weet iemand wat het kan zijn, firewall staat uit...

14. TiTi

TiTi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een probleem met ICS

Heb sinds gisteren internet op mijn kamer en wou nu via een Verbinding via Windows Internetverbinding delen, om mijn xb360 te kunnen aansluiten op live.

Ik heb internet via de pc beneden via NET2plug van packerdbell.

Heb alles correct gedaan maar als ik mijn verbinding wil delen krijg ik het volgende bericht:

"Kan internetverbinding delen niet inschakelen. Er is reeds een lanverbinding geconfigueerd met het IP-adres dat voor automatische ip-adressering nodig is."

Heb windows xp pro sp2. Werk via een usb-internet verbinding (NeT2Plug).

Bij men xb bij controleer verbinding, komt de fout bij het ip gedeelte. Wat logisch is omdat ik mijn verbinding niet gedeeld krijg.
    DHCP is ook ingeschakeld bij de verbinding.

Anyway ik wil zo rap mogelijk terug live, anders heb ik al die moeite voor niets gedaan Sad

Bij men xb bij controleer verbinding, komt de fout bij het ip gedeelte. Wat logisch is omdat ik mijn verbinding niet gedeeld krijg.

Heb het probleem tijdelijk kunnen oplossen door een verbindingsbrug te maken tussen mijn huidige lanverbinding en die van de xb360
    Maar dan kan ik op internet alleen op de 1 en niet op de ander. Dus als ik op xblive ga dan werkt mijn pc internet niet meer.
    Dus mediacenter werkt dan ook al niet.

Zou het echt geweldig vinden moest iemand mij kunnen helpen.

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet een hub gaan gebruiken om de verbinding beneden te splitsen ... je wilt nu immers pc-->Pc-->xbox 360 ... dat gaat niet werken ...je kan beter pc (beneden) ---> xbox 360 doen

een andere oplossing is door een router te kopen

16. Dioxic

Dioxic Guest

ik ben nu al maanden aan het struikelen geweest met xbconnect en nu is live aan de beurt (niet dat het ooit gewerkt heeft)

maar de 360 wil niet verder gaan dan DNS, ik heb de primary en secundary dns servers via cmd > ipconfig /all opgezocht

deze heb ik handmatig ingevuld (net als mijn IP)
    maar hij wil nog steeds niet verder gaan

wat kan het probleem zijn

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt internet delen niet goed geconfigureerd

18. Dioxic

Dioxic Guest

en hoe configureer ik dat goed

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Thuis netwerk opnieuw inschakelen... lukt het niet kan je het beste je pc opnieuw inrichten :) en dan met een schone machine beginnen.. dan lukt het altijd

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    fardo.nl gehacked?

Deel Deze Pagina