Heb ook een probleem met ICS
Heb sinds gisteren internet op mijn kamer en wou nu via een Verbinding via Windows Internetverbinding delen, om mijn xb360 te kunnen aansluiten op live.
Ik heb internet via de pc beneden via NET2plug van packerdbell.
Heb alles correct gedaan maar als ik mijn verbinding wil delen krijg ik het volgende bericht:
"Kan internetverbinding delen niet inschakelen. Er is reeds een lanverbinding geconfigueerd met het IP-adres dat voor automatische ip-adressering nodig is."
Heb windows xp pro sp2. Werk via een usb-internet verbinding (NeT2Plug).
Bij men xb bij controleer verbinding, komt de fout bij het ip gedeelte. Wat logisch is omdat ik mijn verbinding niet gedeeld krijg.
DHCP is ook ingeschakeld bij de verbinding.
Anyway ik wil zo rap mogelijk terug live, anders heb ik al die moeite voor niets gedaan Sad
Bij men xb bij controleer verbinding, komt de fout bij het ip gedeelte. Wat logisch is omdat ik mijn verbinding niet gedeeld krijg.
Heb het probleem tijdelijk kunnen oplossen door een verbindingsbrug te maken tussen mijn huidige lanverbinding en die van de xb360
Maar dan kan ik op internet alleen op de 1 en niet op de ander. Dus als ik op xblive ga dan werkt mijn pc internet niet meer.
Dus mediacenter werkt dan ook al niet.
Zou het echt geweldig vinden moest iemand mij kunnen helpen.
Laatst bewerkt: 12 jun 2006