hehe ik heb me al opgegeven, woon namelijk in eindhoven, en die gasten zitten in ehv. Wel relaxt als ze echt leveren wat ze zeggen, voor die prijs. Die is trouwens wel al omhoog gegaan, kan me herinneren dat er eerst 24,95 bij stond voor een abbo.
jah kijk dan even in het forum van iswitch > zijn al meerdere vragen geweest; http://www.iswitch.nl/forum/
Hmm geven die cirkels op de kaart het bereik van die dingen aan? Noordwijk zou dan mooi binnen Leiden vallen namelijk.
Maar is het nou wel goed voor Live! of niet? Dat vraag ik me af... Opzich zou eht voor mij wel goedkoper zijn ik zit nu op @home lite en daar betaal ik ook 30 euro per maand maar met een upload van 8kb en een download van 39kb
Dit klinkt allemaal heel leuk ja...ik woon in Huissen. (naast Arnhem)....daar hebben we al draadloos i-net. Dat gaat alleen via betuwenet....en dat is me toch tering langzaam. Dus dan heb je er nog niks aan als de provider fucking sloom is.
is juist goed voor live! check maar in forum daarin zeggen ze dat gewoon kan dan kan je pas echt games hosten! upload van 700 kB/S woohoo helaas moet ik nog w88 tot eind dit jaar
klopt dus niet erg die kaart, voorschoten ligt tegen leiden aan maar wordt nog niet ondersteund, jammer...
Re: 700kb up en download voor 30 euro per maand! oud nieuws er loopt al zelfs een centrale topic link ik craag me af of ze de snelheden halen als meer mensen connecten ... het lijkt me sterk .. of live werkt is een andere vraag ... graag hoor ik ervaringen * NB ik wil deze thread mergen met de centrale iswitch thread als niemand er op tegen is
Je hebt helemaal gelijk Fardo. Ik zou eigenlijk ook wel ervaringen willen horen. En niemand weet of het wel zo betrouwbaar is als ze zeggen. De signalen die ze dan uitzenden zouden dan wel heel erg sterk moeten zijn denk ik. Vooral omdat er veel invloed is van buitenaf.
het is niet alleen dat .. met wireless lan (iswitch) heb je het probleem dat hoe meer mensen er gebruik van maken ... hoe zwakker je verbinding Maar ik heb me wel ingeschreven als geintresseerd
vaag dat ik hier nog zo weinig van heb gehoord... adsl meteen de prullenbak in.. moet trouwens nog maar kijkne of me ouders raan willen.
zal wel iets achter zitten het verschil in snelheid/prijs is gewoon te groot. Maar als dit goed blijkt te werken kan ik het altijd nog nemen voorlopig wacht ik nog even en blijf ik met mijn vertrouwde stabiele adsl liven.