ik mag het niet mijn vader kwam met een preek: "Als iemand (de buurman etc.) zijn pc aandoet hebben hun ook internet" etc etc etc. Dus hij vind het geen goed gebeure dus ik mag het niet Ik snap trouwens nog niet wat hij bedoelde met zijn preek maar goed
ja zoiets .. das een rede waarom wireless internet niet aan slaat in de states een ander probleem is de hoge ping ... u/l en d/l zijn belangrijk maar de ping is het belangrijst!! hoe lager hoe beter... vandaar dat m$ deze niet ondersteund in de states ik wil geen doom brenger zijn trouwens :{
nooooooooooo die dingen zijn gewoon nog 50 km verwijderd van mij! maar toch ingeschreven..dan laat ik wel zo'n ding in de flat bij mijn opa zetten ofzo
...als je die 700kb voor je zelf zou hebben ja. :{ Volgens mij kan je nog beter (zoals een frientje van mij) een draadloos LAN setje kopen en een extra kaart in je PC/laptop duwen of een losse module bij je Xbox zetten.
OMFG, , Nou Ik Robie, zal hier even de verwarring weghalen. Ik zit al lang op het forum, en heb de baas in mijn msn staan , dus vertrouw me . Ik had dat ook gezien, maar en op het forum gepost, maar dat heeft maar één utp uitgang! check dit als je meerdere pc's wilt aanhangen, dan moet je voor 2 tot 5 pc's 5 € extra betalen op het maandbedrag. ------------------------------------------------------------------------------------ eckie eckie eckie toch! Je zult het niet geloven maar Die 700 Kb upload is voor JOU alleen! al deze vragen zijn al gesteld op het forum alleen niet die vraag van eckie :{ en ik mag al genieten op 23 september Ik heb alles aan die baas gevraagt, maar die van de 2 tot 5 pc's is nog NIET vast gesteld, maar dat is de richtlijn!
700kB/s is voor jou alleen las ik op forum maar dat kan ik zo gauw ff niet terugvinden (edit) volgens de testresultaten die op hun site staan hebben ze een ping van 26.00 ms bij het 11mbit-abbo ik heb niet zo veel verstand van dat ping, maar met mijn huidige @home abbo heb ik een ping van 12,0 ms ( speedtest.nl ) is dat verschil groot? of is 26.0 ms ping laag
26.0 ms ping, is niet laag, maar ook niet super hoog. (vind ik dan ), maar dat komt omdat het draadloos is. Daar kan je dus helemaal nix aan doen .
een lage ping is voor on-line game een eis ... gaat even de waardes opzoeken ... one moment ... wat het minimum moet zijn Minimale snelheden voor een goede xbox live connectie: 348 Kb/sec download 128 Kb/sec upload Low latency: 250 ms or less
...ik heb nu 128, dus aan 100 heb ik niet héél erg veel. Ik luisterde alleen maar naar Fardo. :{ (Dat had je geweten als je mijn posts gelezen had, zijn quotes staan erin.)
naar een server in nederland, bij www.speedtest.nl dus dan kan ik even goed vergelijken of het echt een groot verschil is
Waarschijnlijk heb je nu 128 kilobit per seconde, maar met Iswitch krijg je 700 kilobyte (ongeveer 5,5 megabit) per seconde voor jou alleen, dus dat maakt toch nogal een verschil.
jeb het is een verschil ... maar ik zou toch eerst hard proof willen zien ... voordat ik alles geloof .... dit systeem was geen suc6 in amerika