Inderdaad, eerst zien en dan geloven. Voor sterkere antennes krijgen ze nooit of te nimmer een vergunning om de doodeenvoudige reden dat een sterkere antenne in de hele wijk de wifi routers weg zou (kunnen) drukken. Pejannl zegt: Iswitch is een hoax.
op hun site zeggen ze dus ewl dat het XBL compatible is toch wel fijn om te horen maar ik wacht het wel af, ik heb nog nergens gehoord van mensen die het al gebruiken, terwijl die er wel zijn toch>?
yep die moeten er zijn volgensmij, want in eindhoven is het al in de lucht. (dacht ik). Maar waar moeten dan die mensen reageeren? . Naja, ik kreeg eerst 23 september iswitch, maar dat gaat niet door omdat iswitch hier dan nog niet is :| .
http://www.skyfy.info/main/index.php3 hier nog een soortgelijke provider, SkyFy mogelijk in Ysselsteyn Baarlo Belfeld Maasbree (nader onderzoek) prijslijstje; Basic Download minimaal 512K/bit p/sec Eigen pop box voor uw e-mail 20Mb omvang voor het totale aantal e-mail boxen 5Mb schrijfruimte voor uw homepage 1 IP adres per aansluiting Extra IP adressen voor €1.00 p/maand Wereldwijd uw e-mail ophalen met webmail Scannen op virussen op de server € 25.00 incl BTW p/maand Eénmalige kosten € 250.00 Speed Download minimaal 2048 Kbit p/sec Eigen pop box voor uw e-mail 20Mb omvang voor het totale aantal e-mail boxen 5Mb schrijfruimte voor uw homepage 1 IP adres per aansluiting Extra IP adressen voor €1.00 p/maand Wereldwijd uw e-mail ophalen met webmail Scannen op virussen op de server € 40.00 incl BTW p/maand Eénmalige kosten € 250.00 Game Download minimaal 5.5Mbps Kbit p/sec Eigen pop box voor uw e-mail 20Mb omvang voor het totale aantal e-mail boxen 5Mb schrijfruimte voor uw homepage 1 IP adres per aansluiting Extra IP adressen voor €1.00 p/maand Wereldwijd uw e-mail ophalen met webmail Scannen op virussen op de server € 65.00 incl BTW p/maand Eénmalige kosten € 250.00 intussen is de site van iswitch nog steeds niet up /edit; kijk ook eens op dit forum, staan interessante dingen op! ben zelf dit topic nog aan het doorspitten http://forum.wirelessnederland.nl/v...ays=0&postorder=asc&highlight=iswitch&start=0 en nog een /edit http://www.speedtest.nl/Database/Graphs.asp?pi_id=159&ReportID=0&co_id=1249 een wat nieuwere snelheidstest op speedtest.nl > daar kwam uit download ~250kB/s, upload 50kB/s, en een ping van 20ms... niet zo snel als beloofd werd
hmm, ik krijg waarschijnlijk iswitch over een maand. *) . Maar ik moet dan een afstand van 5 kilometer overbruggen dus ik denk dat het dan niet zo snel is, maar alles wat sneller is dan mijn huidige verbinding (@home basis) ben ik al blij mee En van skyfy, daar geloof ik nietzozeer in. Een lelijke webpagina zegt mij al genoeg ! Ik heb dan nog meer vertrouwen in iswitch!
Idd niet zo snel als beloofd, maar toch nog een behoorlijke snelheid voor dat geld en een goede ping. Daarnaast zijn alle tests door dezelfde gebruiker uitgevoerd, dus waarschijnlijk niet erg betrouwbaar.
ja dat is ook weer waar, en een upload van 50kB/s is echt niet slecht - ook voor XBL hosten trouwens.. de afstand tussen de antenne en de ontvanger maakt trouwens ook veel uit, < 100M afstand heb je de beste snelheid... @robie, misschien als je in de buurt van een hoog gebouw ofzo woont kan je ze vragen of ze daar ook een antenne neerzetten, zo krijg je denk ik ook een nog wat snellere verbinding wil je ons ook op de hoogte houden als je het hebt? ik heb nl. nog geen echte ervaringen gehoord van gebruikers..
ja, tuurlijk houd ik jullie op de hoogte, Mijn pa krijgt het bijna zeker, 't zijn hun buren waar zo'n antenne komt . (dankzij mij ) Ik houd jullie zeker op de hoogte !!!
de nieuwe webiste komt op 1 oktober. Maar ik heb al een paar paginas gevonden. De website staat al gedeeltelijk online . check: www.iswitch.nl/abbo.php www.iswitch.nl/contact.php www.iswitch.nl/shop.php<-- daar doen de plaatjes het niet. www.iswitch.nl/nieuws.php <-- die doet het nu nog niet. je krijgt iig geen error dat hij niet bestaat. ik denk dat ie binnekort komt als je kijkt op www.iswitch.nl/abbo.php dan zie je dat er nu weer 2 abbos zijn. iSwitch Consumer en iSwitch Business consumer kost €29,75 per maand. naja, Jullie kunnen het zelf zien op de site! ben benieuwd!
Ik vind het wat vreemd dat ze het op de abbo pagina nu over een snelheid van 2048-5500 Kbps hebben, terwijl het eerst 700 kbps was. Ik ben nog wat huiverig, maar ik ben erg benieuwd naar je bevindingen Robie...
hmm, Gister heeft mijn pa de directeur gezien van iSwitch. het was een jonge gast (wat ik ook dacht ). iSwitch kom bij mijn pa op het werk, als er 15 bedrijven zijn die meedoen. En alle 15 €1000 betalen. Dan krijgen ze voorlopig 2 mbit lijnen. Ik weet niet of mijn pa dit doet. En hoop dat ik iswitch weer eens spreek. Want als het in udenhout komt. Dan vind ik het wel naai dat ik dan geen iswitch kan krijgen! Ik heb er tenslotte voor gezorgt dat ze het in udenhout misschien krijgen!. ben benieuwd!!. Ik post wel weer als ik weer wat weet
Maar ze geven er nu in één keer een marge aan... Op 1 oktober 2003 om 15:00 uur, zal onze nieuwe website online gaan. Bron: www.iswitch.nl Ik ben erg benieuwd...
www.iswitch.nl de nieuwe site staat online! er zijn 3 abonnementen: lite, consumer en business de snelheid van Lite is 512Kb/s down en 64 Kb/s upload, dus niet goed mogelijk voor Xbox live... kijk voor de rest zelf maar even op de site
mjaa, Ik wist het. Maar toen was ik boodschappen doen. Wel nog veel spelfouten! En ik vind het helemaal klote dat je nu geen servers mag draaien als consumer. In berkel-Enschot zijn nu 3 aanmeldingen. . Ik ga misschien actie ondernemen!
Maximaal 10 GB per maand bij iSwitch Basic. Beetje weinig... Ik heb me echter wel vóóraangemeld. Hopelijk dat er genoeg vóóraanmeldingen komen voor postcode 6821 in Arnhem, want dit is toch wel beter dan de Chello aansluiting die ik nu heb.....
Hahaha, wat een giller. Als een heavy user teveel haalt dan krijgt ie lage prioriteit en gaat ie trager als iemand z'n email op moet halen. Zo iets belachelijks heb ik nog nooit gehoord. Sterker nog: Daar hebben ze helemaal geen apparatuur voor die dat kan regelen. Iswitch is precies wat ik dacht... Gebakken lucht.
In de "intentieverklaring" die je hier kunt downloaden. Wilt u deze vooraanmelding omzetten in een definitieve aanmelding dan kunt u dit formulier uitprinten en opsturen naar iSwitch. Zodra er genoeg definitieve aanmeldingen zijn gaan we direct van start met de uitrol van iSwitch bij u in de omgeving waardoor ook u kunt genieten van razendsnel draadloos internet via iSwitch.
hmm, Ik ben het niet met jouw eens Pejannl. De buren van pa's bedrijf (hoppenbrouwers) willen een contract met iswitch afsluiten. Dat contract is nog niet rond. Maar ik denk dat die erwel komt. Ik heb ook een heletijd niet meer in iSwitch gelooft. Maar nu krijgen ze mij weer terug. Wel heb ik gelezen dat ze op de Nijverheidsweg 17 5683 CJ BEST Dat is volgensmij een groot kantoor voor beginnende bedrijven. Zoek maar eens op google dan zie je dat er meerdere bedrijven in dat pand zitten. Mij hebben ze iig wel terug !