1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Iswitch

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 8 jul 2003.

1. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, Vaag. Ik heb meteen ff een mailtje gestuurt naar iSwitch.
    In de FAQ staat FUP. Ik hoop dat ze dat aanhouden. Want 10 gb is zeer weinig met zon snelle internet verbinding! En je krijgt bij lite 2 Gb !! :{

2. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ze hebben die site nou wel helemaal veranderd enz maar nog steeds zijn er een heleboel dingen die niet duidelijk zijn.
    zo ook met of je een server mag draaien: in de tabel staat dat het voor Consumer helemaal niet mogelijk is.. terwijl ergens anders nog wordt vermeldt dat het alleen mogelijk is voor hobby-matisch gebruik :confused:

hmm ik hoop het niet... dat zou betekenen dat het voor mij nog een tijdje kan duren voor ik op XBL kan :mad: tenzij @home toch es besluit de upload en download omhoog te gooien
    ( mag ook wel es met die prijzen - in vergelijking met sommige ADSLproviders redelijk hoog voor die snelheden ) maar voorlopig ziet het er niet uit dat dat nog gaat gebeuren.

bij de meeste ADSL-aanbieders is 256Kb/s wel zo'n beetje de minimumupload (zelfs bij basic-abbo's) maar bij de kabelaars is dat nog niet echt doorgedrongen en zetten ze overal een limiet op van MAX 128Kb/s, en bij Basis-abonnementen zelfs 64Kb/s

maar goed, nou dwaal ik een beetje af.. :)

3. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34012

Een WiFi-netwerk, vooralsnog alleen in Leiden verkrijgbaar maar wel gratis! Je hoeft alleen de hardware te betalen, en daarmee krijg je een 4 à 5 mbit-verbinding (als ik alles goed begrepen heb ? ) Dit is al in de lucht en volgens mij werkt het wel aardig :cool:

FAQ: http://www.wirelessleiden.nl/faq/
    http://www.wirelessleiden.nl/

misschien iemand hiero op het forum uit Leiden of die dit zelfs al gebruikt? Ben wel beniewd eigenlijk - oa omdat iSwitch ook op deze manier werkt

/editje:

Ik denk dat deze snelheid vergelijkbaar is wat met iSwitch straks ook haalbaar is..

/editje2:

wel weer jammer dat ze zelf geen inetprovider zijn maar alleen maar een netwerkaanbieder :)

Laatst bewerkt: 28 okt 2003
  4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik las en hoorde gisteren (of eergisteren) iets over dat netwerk in Leiden.

Ik had al zo'n vermoeden dat iSwitch zoiets is van plan is. Maar als je zag hoeveel moeite het heeft gekost om het in Leiden aan te leggen, dan vrees ik dat iSwitch niet lang zal leven.

Aan de andere kant, 't is in Leiden gelukt dus ze weten nu hoe het moet...

5. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is iSwitch niet echt praktisch voor consumenten. Het is gewoon te duur.

6. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, iSwitch is maar 39 piek. En jeruzame , dat netwerk iin Leiden is toch niet door iSwitch gelegt?

7. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, door een aparte stichting (genaamd "Wireless Leiden").

Check http://www.wirelessleiden.nl/

Ik meen dat een woordvoerder van die stichting op TV zei dat het een klein wonder was dat het in Leiden wel is gelukt. Soort gelijk projecten zijn volgens hem namelijk in vele andere steden in het buitenland mislukt. Waarom precies het in Leiden wel is gelukt, kan ik me niet zo herinneren, maar ik vond het wel een opmerkelijke uitspraak van hem, vandaar dat ik het heb onthouden.

Ik krijg door zulke uitspraken steeds minder vertrouwen in WiFi op grote schaal, en dus iSwitch...

8. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja, het zal nog wel lang duren voordat iswitch echt een keer online is. Maar tegen die tijd heeft iedereen al een t1 verbinding! (oid)

9. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Weten jullie al wat meer over iSwitch? Misschien ervaringen van andere mensen? Als ik zo op de site kijk (www.iswitch.nl), zit er weinig schot in...

10. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgensmij kun je er nu wel vanuitgaan dat het een flop is geworden!

11. jenny

jenny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iswitch nooit aan beginnen!!!

iswitch is een bedrijf dat probeert met andermans techniek van de grond af te komen. Ik heb dat gehoord van vele andere mensen. iSwitch is een bedrijf waarbij mensen werken die later (nadat ze enig werk hebben verricht) op straat komen te staan omdat ze onnodig zijn geworden. het is een bedrijf die niet 100% eerlijk is naar zijn klanten toe. Ik heb vaak gebeld met vragen waarop ik geen antwoord kreeg. Ik dacht dat het kwam omdat ze me niet serieus namen, ik liet daarna mijn oom bellen maar ook die werd afgepoeierd. Je wordt niet normaal geholpen, ze haasten je af en anders geven ze je een mobiel nummer die je moet bellen voor hulp. als je dat nummer dan belt dan wordt het 9 van de 10 keer niet opgenomen. en anders wordt je weer teruggestuurd naar de ander. Ik heb zelfs de zogehete oprichter gesproken, ene chris steenbergen die me geen duidelijk antwoord kon geven op mijn vragen. Ik heb een test gedaan over hoe mensen dachten over iswitch en dit kwam eruit:
    78% vind ze maar prutsers die andermans techniek gebruiken om binnen te komen.
    2% denkt er over na om bij hun aan te melden, mocht het ooit van de grond af komen.
    10% heeft nooit van ze gehoord.
    7.5% zeggen zelf een netwerk te willen maken.
    2.5% weet het niet.

Ik kan jullie allemaal vertellen, dat iedereen een netwerk kan opzetten als die clowns van iswitch dat ook kunnen, iswitch is een grote leugen. Het werkt met andermans techniek, andermans spullen, en ze bedenken niets zelf.
    ze gebruiken mensen, als je belt voor een openstaande vacature dan zeggen ze dat er al mensen voor zijn aangenomen of ze antwoorden niet terug. terwijl in werkelijkheid geen 1 persoon 100% achter staat, want niemand kan wat antwoorden. het is gewoon erg triest. lees anders de forums na op internet en je kan zien dat heel veel mensen het hier mee eens zijn. iswitch belooft veel, maar ze hebben de techniek niet eens zelf bedacht.
    steenbergen neemt geen mensen aan, en als hij dat doet gebruikt hij die mensen, ik heb een oudere vriendin die heeft daar gewerkt, voor heel wat procenten, maar ze is afgedankt nadat ze heel wat schrijfwerk heeft gedaan voor iswitch, ze wilde een claim indienen maar hier is nooit op gereageerd.
    mensen pas op voor iswitch, het zijn bedriegers, ze gebruiken medewerkers voor geld, en werk. ze beloven veel maar komen het niet na.

Jenny

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Xbox Live werkt niet als je een ISwitch account hebt (vanwege de hoge ping)

13. jenny

jenny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha leuk gevonden dat de uitvinding iswitch heet, want het is bedacht door iemand die helemaal niet in iswitch werkt, iswitch wilt wel met zijn techniek op de markt komen, maar dat kan iedereen dan doen. dus waarom wachten op iswitch als je het zelf ook kan? dhr van steenbergen gebruikt mensen om er rijk van te worden, ik heb een vriendin C die er ook heeft gewerkt, ze had haar werk afgeleverd en er werd haar veel procenten belooft als aandeel, achteraf werd ze afgedankt en kreeg ze er niks voor, helemaal niks. En chris van steenbergen pronkt daar dan mee, met werk van anderen om er zelf rijk van te worden.
    wat een kutbedrijf.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah om eeb bedrijf nou gelijk zwart te maken is ook weer niet nodig . Iswitch claimed ook niet dat het hun uitvinding is ... wireless broadband bestaad al heel lang in Amerika ... maar dit werkt niet zo goed met on-line gaming vanwege een te hoge ping ...

wat je vriendin betreft ... stap naar de rechter als het contractueel is vast gelegd... maar als je hier iswitch zwart maakt kan jij ook een claim verwachten wegens smaad (juridisch gezien)

Maar zoals ik al zei "Iswitch of een andere wireless broadband provider is niet geschikt voor Xbox Live"

Laatst bewerkt: 1 jan 2005

Deel Deze Pagina